Ga naar inhoud


Uit de Krant Vandaag


Tripleboy

Aanbevolen berichten


https://www.hln.be/buitenland/schokkende-beelden-tonen-hoe-vrouw-32-uit-het-niets-peuter-3-op-treinsporen-duwt-in-de-vs~a99f2efe

IK heb voor zulke zelfs geen greintje respekt !!

Wat een smerig kutwijf , zoiets noem ik geen vrouw !!

Hopelijk mag ze lekker lang brommen , de zure trut !!

 

Nog zoiets , wat voor een ziekelijke smeerlap doet zoiets ??

https://www.hln.be/lede/zeven-maanden-oude-puppy-lilo-at-worst-met-duimspijkers-dierenarts-moest-er-met-spoed-vier-uit-haar-maag-halen~a6622297

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

https://www.telegraaf.nl/entertainment/957542384/makers-pietje-bell-klagen-bij-keuring-terug-naar-alle-leeftijden

Filmproducent Dave Schram heeft een klacht ingediend bij de Kijkwijzer over de nieuwe keuring van zijn film Pietje Bell uit 2002. De producent wil dat de classificatie voor de film, die onlangs twee maal werd aangepast, weer alle leeftijden wordt, zoals tot de derde week van december het geval was.

 

Er zou een klacht bij de filmkeuring zijn binnengekomen over geweld in deze film.

Het zou om 10 seconden beeldmateriaal gaan, waar pietje bell een tik op zijn vingers krijgt van de schoolmeester.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch is het belangrijk opdat de kleinere er niet angstig van worden dat men erbij is en uitleg kan geven.

 

Toen ik de film van ome Willem samen bekeek met een 4 jarig familielid begon ze te huilen omdat ome Willem Teun, Toon en August één uitbrander gaf omdat ze stout waren geweest.

Ik begreep dat ze al eens stout was geweest en daarom de situatie ook kende en moest huilen.

Als je stout bent geweest zei ik tegen haar moet je ook kunnen opbiechten en dat deden Teun, Toon en August ook. Dan is het daarna ook weer goed.

 

Children Of The Sun

Dead Can Dance

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat men eens eerder moet gaan stoppen met het betuttelen van alles en iedereen en dat men weer leert dat als je iets doet er gevolgen aan verbonden kunnen zijn ipv. er eerst weer eens over te moeten gaan praten en uitleggen.

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed dat een kind op het KDV of begin basisschool, waar ze tegenwoordig met 4 jaar al heen moeten (ik mocht Henkdank tot m'n 6e met vriendjes buiten spelen ipv knippen en plakken) , grotere trauma's krijgt van een groepsgenoot die iets afpakt of een klap geeft. Maar daar leren ze ook van.

aangepast door minplus

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Tonskidutch zei:

Frankenstein's Wife

Holy Chocolade , sommige .... 😵

 

12 uren geleden, ceesv zei:

Er zou een klacht bij de filmkeuring zijn binnengekomen over geweld in deze film.

Wat een stelletje zuurpruimen !!

Een tik op die manier is nog steeds geen mishandeling !!

Ik heb destijds in de kleuterklas mijn "chocolade" een keer op de muur uitgesmeerd ....

Ik denk da'k de nonnekes ga aanklagen , de vuil smerige K🤬ttrutten !!

Ik ben een kunstenaar , en zij appreciëerden dat niet , boehoeeee !! 😭

Of keertje da'k thuis een schoen smeet naar een van mijn zussen ....

Ook een keer een steen door de ruit gegooid ipv over het huis ....

Peperbollekes in pa's sigaretten gestoken !!

Ook eens een rauw ei op pa's hoofd geprakt !! Pa lag te slapen !! 🤫

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...