Ga naar inhoud


Uit de Krant Vandaag


Tripleboy

Aanbevolen berichten

https://www.hln.be/buitenland/ophef-in-duitsland-om-tienermoord-jongen-13-wordt-door-vriendin-12-naar-bosweg-gelokt-en-daar-opgewacht-door-moordenaar-14~abb1b249

Zulke kinderen horen levenslang in een zwaar bewaakte psychiatrie ,

want die weten verdomd goed wat ze uitgespookt hebben !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites


al iets ouder,

https://www.nu.nl/wonen/6072337/funda-make-overs-een-likje-verf-en-een-ton-erbij.html#coral_talk_wrapper

maar dat gebeurd elke dag en vandaag (afgelopen week) in mijn straat. Was te koop voor 345.000€ nu voor 485.000€

Wie was er geweest, de schilder en een laminaatlegger.

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-2-2021 om 12:24, Penthe zei:

Toch is tupperware best wel stevig mijn moeder gebruikt ze nog steeds en zijn al 40 jaar oud, ik haal net een jaar met die plastic doosjes van de lokale Chinees.

 

Niet te vergeten de levenslange garantie.

Gaat na 5 jaar gebruik de sluiting van je broodtrommel defect? Geen probleem je meldt het bij je consulent(e) en krijgt wat later bericht dat er een nieuw deel is of dat de gehele trommel wordt vervangen.

Ander voordeel is dat je er ook (in bepaalde modellen) etenswaren van de lokale Chinees in kunt bewaren en dan met name de rode sauzen zonder dat je hele bakje aan de binnenkant oranje wordt.

En voor de hengelsportliefhebbers hebben/hadden ze ook bakjes die luchtdicht afsloten en met sommige geurtjes en smaakjes is dat toch wel erg handig.🤢

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-3-2021 om 12:23, Tonskidutch zei:

al iets ouder,

https://www.nu.nl/wonen/6072337/funda-make-overs-een-likje-verf-en-een-ton-erbij.html#coral_talk_wrapper

maar dat gebeurd elke dag en vandaag (afgelopen week) in mijn straat. Was te koop voor 345.000€ nu voor 485.000€

Wie was er geweest, de schilder en een laminaatlegger.

Dat is ook een van de problemen in de huidige woningmarkt nl. dat dit soort personen een woning als verdienmodel zien en zolang er anderen zijn die bereid zijn om zo'n woning te kopen maken starters geen schijn van kans.

Echter als je de politieke partijen die nu veelvuldig op TV verschijnen mag geloven zal dit niet meer lang gaan duren en is men iets aan het voorbereiden dat als iemand een woning koopt men er ook zelf in moet gaan wonen en deze niet na snel verbouwen met een flinke winst weer door kan/mag verkopen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal me benieuwen wat de regels worden! Op het moment is het iedereen voor zichzelf en god voor ons allen.

Maar veel productie is er nog steeds niet, wegens de fijnstof en bouwprijzen.

Een vierkante meter prijs voor de sociale huur en voor de verkoop zoals in Wenen is hetgeen te ambiëren zou zijn, maar dat gaat er niet in bij enkele politieke partijen.

 

Als er geen prijsstop komt, zullen de jonge en toekomstige generatie bewoners niet alleen de Miljarden moeten bekostigen van deze Corona crisis maar ook geen betaalbare woning meer vinden.

 

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, als je voor een gemiddelde woning al ruim 40.000 kwijt bent aan isolatie, warmtepomp ed. dan zal een nieuwbouwwoning die gasvrij gebouwd moet worden er bepaald niet goedkoper op worden.

Tel daar een vierkante meter prijs bij op van zo'n 400 euro en je wilt een perceel van 200m2 dan ben je al € 120.000 kwijt aan grond en energiemaatregelen en dan moet het huis nog gebouwd worden.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitvinder is veel gezegd.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Tape_recorder#Tape_formats

 

Quote

Magnetische registratie werd reeds in 1878 bedacht door de Amerikaanse ingenieur Oberlin Smith en in 1898 in de praktijk gedemonstreerd door de Deense ingenieur Valdemar Poulsen. Bij analoge magneetdraadopname, en de opvolger daarvan, magneetbandopname, wordt gebruik gemaakt van een magnetiseerbaar medium dat met een constante snelheid langs een opnamekop beweegt.

 

aan het formaat van de Cassette heeft Ottens een grote bijdrage geleverd opdat het een wereld standaard werd en nog steeds is, ofschoon nergens meer productie van de tape zelve geschiedt.

 

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Tonskidutch zei:

lachen

ja ja... echt waar

Filipijnse machines met oude BASF tape restanten erin gefrot. Er zijn meer firma's die cassette tapes leveren, ben er maanden mee bezig geweest.

 

Ja lach maar ze gebruiken nieuwe tape

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...