Ga naar inhoud


Uit de Krant Vandaag


Tripleboy

Aanbevolen berichten

Soms betwijfel ik dat toch wel.

Kom je de snelweg af bij Bleiswijk mag je na de stoplichten een stukje van goed 100m 50 en daarna weer 80 en dan mag je 1 keer raden waar ze staan te controleren.

Ja natuurlijk omdat er verderop een gevaarlijke kruising is waar veel ongevallen gebeuren 🥴

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


20 minuten geleden, gerrit B zei:

Soms betwijfel ik dat toch wel.

Kom je de snelweg af bij Bleiswijk mag je na de stoplichten een stukje van goed 100m 50 en daarna weer 80 en dan mag je 1 keer raden waar ze staan te controleren.

Ja natuurlijk omdat er verderop een gevaarlijke kruising is waar veel ongevallen gebeuren 🥴

Als je te snel rijd is dat je eigen fout, geen enkel excuus mogelijk voor dat. Het zijn gewoon de regels en daar moet je jezelf aan houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk tot het jezelf overkomt en je je afvraagt "hoe is dat mogelijk" en de volgende keer tijdens het zoeken naar de juiste rijbaan tussen alle andere borden toch ook nog ergens half verstopt op een vangrail nog een 50km bord staat.

zijn boetes bij Bleiswijk terecht?

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, ik zij het al eerder.

4 uren geleden, ceesv zei:

Kom eens in Nederland rijden, daar zijn verkeersboetes voor 1 km te snel binnen de kortste tijd jouw deel.

Wanneer je in Nederland tussen Amsterdam en den Haag 30 verschillende snelheden hebt op een stuk weg, ook nog afhankelijk van het tijdstip is het de wet van de grote getallen dat je vroeg of laat in de prijzen valt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, ceesv zei:

Tja, ik zij het al eerder.

Wanneer je in Nederland tussen Amsterdam en den Haag 30 verschillende snelheden hebt op een stuk weg, ook nog afhankelijk van het tijdstip is het de wet van de grote getallen dat je vroeg of laat in de prijzen valt.

Nog steeds geen excuus, opletten dus, en speciaal ceesv die altijd alles zo legaal mogelijk wil houden altijd. Juist van jou verwacht ik dat jij nooit een boete hebt gekregen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Penthe zei:

Nog steeds geen excuus, opletten dus,

F*ck it. Het is werkelijk bizar hoeveel borden en regeltjes je hier in Nederland in de gaten moet houden.

Aan de andere kant moet ik toegeven dat ik nog maar 3 boetes heb gehad in 38 36 jaar.

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, ceesv zei:

Betrapt worden met een telefoon in je hand achter het stuur wordt duurder, van € 240,- naar € 340 per keer.

Dat is exclusief administratie kosten.

Zo'n boetes mogen zelfs hoger , 500€ zelfs , wegens levensgevaarlijk !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Penthe zei:

rijbewijs voorgoed kwijt

+boete 500€

Of ze kunnen hun rijbewijs terug bekomen , mits terug rijscholing + examen !!

Bij herhaling van de overtreding , rijbewijs definitief kwijt + 1500€ boete !!

 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, cookie monster zei:

+boete 500€

Of ze kunnen hun rijbewijs terug bekomen , mits terug rijscholing + examen !!

Bij herhaling van de overtreding , rijbewijs definitief kwijt + 1500€ boete !!

 

Het wordt al jarenlang aangegeven dat rijden met de telefoon in gebruik gevaarlijk is, als je dat nu nog steeds niet snapt ben je het rijbewijs niet waard, en mensen zijn tegenwoordig zo eigenwijs dat ze het na een herexamen en een hoge boete gewoon daarna weer doen dus vandaar weg met dat rijbewijs gaat maar lopen ofzo.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Penthe zei:

mensen zijn tegenwoordig zo eigenwijs

Akkoord , een ex-maat heeft toch al flink wat verkeersboetes gekregen ,

maar zal het nu wel minder zijn , wegens geen auto ter beschikking 

omwille van corona-omstandigheden & lak aan de verkeersregels !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
9 uren geleden, Penthe zei:

Nog steeds geen excuus, opletten dus, en speciaal ceesv die altijd alles zo legaal mogelijk wil houden altijd. Juist van jou verwacht ik dat jij nooit een boete hebt gekregen.

 

Verkeer is geen spelletje, een ongeluk zit in een klein hoekje.

Ik probeer mij altijd aan de regels te houden, met ruim 40.000 km/jaar wil ik mijn rijbewijs niet verliezen.

 

Tegenwoordig heb een auto met verkeersborden camera, welke het laatste verkeersbord in de voorruit projecteert, en een druk op de knop stuurt de tempomaat aan met de plaatselijke snelheid.

Dat maakt rijden een stuk ontspannen, ook de navigatie weet waar snelheden op wegvakken veranderen, en geeft aan hoeveel meter nog resten tot het volgende snelheids- bord.

Dagen met 800 tot 1.000 km zijn geen uitzondering, dus alle kans voor de handhavers om mij te betrappen

Het aantal verkeersovertredingen / boetes is mede dankzij de ondersteunende systemen daardoor beperkt, maar ik kan niet zeggen dat het er 0 zijn.

Gemiddeld 1 x in de 4 - 5 jaar rolt er een op de mat, en dat zijn dan zonder uitzondering bonnen voor 1 - 5 km te snel.

Met andere woorden, gemiddeld 1 keer in de 200.000 km flitst het,en dan meestal in het buitenland.

 

Waarom gaat het toch fout ondanks de intentie je aan de regels te houden?

Wel, de mens-machine-omgeving interactie is soms slecht ontworpen, onze zintuigen worden soms op het verkeerde been gezet.

Vaak is een weg ontworpen voor 100 km/uur, maar heeft de wegbeheerder besloten er een 60 km wegvak van te maken.

Soms is de bebording onduidelijk, of gedeeltelijk slecht zichtbaar.

Soms is het een moment van ontbrekende concentratie.

 

Penthe , wanneer jij alleen heen en weer rijdt naar de supermarkt waar geen controle is, zal je inderdaad geen bon krijgen.

Ik zou dan ook nul boetes kunnen hebben.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, ceesv zei:

Boetes voor een klein beetje te hard rijden (tot 10 km) gaan 15% omlaag.

 

is dat ook met terugwerkende kracht?

tss 3 kilometer te snel en dan 65€ kwijt zijn in de binnenstad op een tweebaans weg in Nederland.

in Dresden reed ik zo ook al eens 2 kilometer te snel en betaalde 15€ (niks 10% of afronding van 3 kilometer)

 

sindsdien rij ik ook in de stad alleen nog cruise control / automaat en dat is heel makkelijk en rustgevend

al die pookjes trekkers kunnen niet eens door de bocht sturen en schakelen, sukkels

 

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...