Ga naar inhoud


Uit de Krant Vandaag


Tripleboy

Aanbevolen berichten


Quote

DETROIT, Feb 3 (Reuters) - General Motors Co

hebben problemen met productie door te weinig computer chips / CPU's op de markt

 

net zo als VolksWagen , BMW , Audi , Mercedes waar ook weer deeltijd arbeid de productie vermindering moet compenseren

productie en leveringen allemaal in de problemen en is door de Corona lockdown veroorzaakt.

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Niet alleen zij hebben problemen.

 

Mijn leverancier vertelde mij, dat monitoren, laptops en computers ook steeds moeilijker leverbaar zijn.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.hln.be/vilvoorde/man-duwt-reiziger-zonder-reden-van-de-trap-in-station-vilvoorde~af417831

Een vuile smeerlap 1ste klas !! Ik hoop da' ze die lul van harte te pakken krijgen !!

Ge moet echt ziekelijk in uw bovenkamer zijn om zoiets te durven !!

Ze zijn op zoek naar die vieze klootzak !!

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, ceesv zei:

Niet alleen zij hebben problemen.

 

Mijn leverancier vertelde mij, dat monitoren, laptops en computers ook steeds moeilijker leverbaar zijn.

 

Kijk maar eens naar de prijs van laptops, die zijn door al het thuiswerken een stuk duurder geworden en steeds slechter verkrijgbaar.

Mijn HP Pavilion koste vorig jaar oktober goed 700 euro, zat in jan op maar liefst 1099 en nu nog op ruim 900 euro.

Kijk ook maar eens naar de verkrijgbaarheid van printers en hoeveel hun printer met dure cartridges nu op MP zetten en naar goedkopere ecoprint oplossingen overstappen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Boetes voor een klein beetje te hard rijden (tot 10 km) gaan 15% omlaag.

 

Betrapt worden met een telefoon in je hand achter het stuur wordt duurder, van € 240,- naar € 340 per keer.

Dat is exclusief administratie kosten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich goed nieuws betaal ik ipv. 35 straks net iets minder dan 30 euro.

Het was echter veel beter dat ze die belachelijke administratiekosten zouden laten vervallen.

Je moet het als bedrijf eens flikken om overal standaard administratiekosten te gaan berekenen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Kom eens in Nederland rijden, daar zijn verkeersboetes voor 1 km te snel binnen de kortste tijd jouw deel.

Er worden in Nederland per jaar tussen de 8 en 9 miljoen verkeersboetes uitgeschreven.

In Nederland rijden er 8,7 miljoen auto's.

 

Rond 3 miljoen snelheidsboetes zijn voor overtredingen tot 5 km te snel, de automatisch traject controles zijn pin apparaten voor de overheid.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zijn het ook alleen maar boetes van tussen de 1 en 3 km te snel gereden.

 

Maar komend kwartaal gewoon administratiekosten aftrekken bij de BTW aangifte.

Wedden dat ze heel snel weten te vermelden dat dit niet is toegestaan.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best wel wat boetes voor een paar km te snel op mijn naam gehad. Meer dan de helft als de auto uitgeleend was doordat bv. schoonzoon op weg naar z'n werk steeds hetzelfde bord niet zag en elke keer ik meen 70€ en dat is veel voor iemand met vrijwel geen geld.

Maar zelf ook een paar toen de metingen net ingevoerd waren en justitie in dit land waanzinnig bezig ging.

Hoor de figuur die 10 meter na het 50 km bord een snelheidsmeter achter een struik neerzette toen ik erlangs fietste nog zeggen: "we gaan die viezeriken te grazen nemen".

Dus eentje bij het inhalen van iemand die 60 reed op een 80 weg (tijdens m'n rijlessen jaren 70 geleerd: een andere auto zo snel mogelijk inhalen om risico's ivm tegenliggers te verkleinen). En eentje waar aan het eind van een helling een meter was geplaatst; iets wat voor een Mercedes met cruise control geen probleem was maar met een R4-tje met zwak motortje en 4 mensen aan boord wel.

Heb me 1x wel schuldig gevoeld bij een redelijk chaotische plek waar je normaal 70 mag maar wegens werkzaamheden toen 50 en had het bordje niet gezien door teveel aandacht voor de rare situatie. Daarnaast nog een paar bekeuringen die ik met succes aangevochten heb, bv omdat ik daar nog nooit geweest was.

Die verlaging voor die paar km is wat mij betreft terecht.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is het voordeel van een auto die ook verkeersborden leest en deze projecteert op je scherm + meteen even een waarschuwingssignaal geeft als je boven deze snelheid zit.

Sinds ik dat in de auto heb (+ cruisecontrol en een navi die de werkelijke snelheid weergeeft) zijn het aantal bekeuringen denk ik van een stuk of 10 per jaar terug gegaan naar nog 1 of 2 per jaar (en dat met zo'n 40.000-60.000 km per jaar)

Meestal zijn dat boetes op stukken waar je gewoon 80 mag maar waar ze op dat stukje net de snelheid verlaagd hebben naar 60 en waar je 200m verder weer 80 mag.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, ceesv zei:

Kom eens in Nederland rijden, daar zijn verkeersboetes voor 1 km te snel binnen de kortste tijd jouw deel.

Er worden in Nederland per jaar tussen de 8 en 9 miljoen verkeersboetes uitgeschreven.

In Nederland rijden er 8,7 miljoen auto's.

 

Rond 3 miljoen snelheidsboetes zijn voor overtredingen tot 5 km te snel, de automatisch traject controles zijn pin apparaten voor de overheid.

Een groot deel van mijn familie woont nog in Nederland en ze rijden allemaal auto en ook geen boetes hoor, gewoon kwestie van opletten. Als je een boete krijgt moet je de fout toch echt bij jezelf zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...