Ga naar inhoud


AutoMotorSport HD is de zender van de maand januari.


Noordzee

Aanbevolen berichten

AutoMotorSport HD is de eerste zender van de maand van dit jaar. In januari zie je hier de beste autoprogramma’s en reviews over de meest uiteenlopende wagens. Deze zender van de maand is deze maand exclusief te zien via de Canal Digitaal TV App.

 

bron: CanalDigitaal.nl

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waarom niet gewoon via de satelliet? Nu moet je gaan streamen en je hebt gammel beeld. Het zal zo niet echt storm gaan lopen dus wat heb je dan aan een "zender van de maand"?? 

et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal wel een van de volgende zenders zijn die gaat wieberen van de satelliet. Dus nu al promoten op de shit app

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een voorwaarde voor de app is een redelijke internetverbinding. Satelliet, waar CD mee is begonnen is bij uitstek geschikt om buitengebieden te bedienen. In de stad heb je kabel en vaak geen ruimte of zicht om een schotel te plaatsen. Laat nu juist in die buitengebieden een snelle internetverbinding geen vanzelfsprekendheid zijn. In mijn geval als ik met de app wil streamen naar m'n TV heb ik 20 sec beeld en mag ik weer 5 sec naar een radertje kijken. Stream ik via de iPhone op mobiele data dan gaat het goed echter na een uurtje kijkplezier is wel m'n bundel half leeg! Ik begrijp dat de toekomst IPTV is net zoals we van het gas af moeten maar zonder bijhorende infrastructuur kan je wel willen maar gaan doet het niet.

et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Penthe, dat lijkt inderdaad wel zo. B.v. Netflix of Prime video kan ik goed kijken via de ADSL lijn op mijn UHD flatscreen. Het duurt een minuutje voor de serie start maar dan heb ik een goede beeldkwaliteit, gelijk aan het HD beeld van CD en dit zonder buffering stops. 

Binnen de CD app op IOS kan je wel de gewenste beeldkwaliteit instellen en daarmee het datagebruik zelf regelen maar dit kan enkel bij gebruik van mobile data. Zet je de app op WiFi dan vervalt die keuzemogelijkheid. Op de telefoon kijken gaat dan nog wel maar zodra je de Chromecast aanzet is het geen kijken meer. Er hangt een WiFi AP midden in de woonkamer dus daar is bandbreedte genoeg.

et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...