Ga naar inhoud


Film1 stopt per augustus na 34 jaar met lineaire programmering


borsjea

Aanbevolen berichten

Niets gewijzigd dus :) 

Ouwe meuk en kilometers herhalingen. Lekker goedkoop in te kopen.. Ben er al jaren niet meer op geabonneerd...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


18 uur geleden zei Penthe:

De boel is nu overgenomen en het aanbod bestaat vanaf nu uit onbekende films en oude films. Kijk hier maar https://www.film1.nl/films/?type=expected&category=0

 

bwa, zie toch ook niet zóveel verschil met de vroegere programmering ....... zelfs de erotiek op film1 action zit er nog steeds in.

zie wel geen feuilletons meer op action & drama, maar dat kan nog komen nietwaar - gewoon afwachten denk ik

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dit wel raar. Film1 verdwijnt en heel nederland op zijn kop. Schaf cd enzovoort ook maar af. Film1 lomt erbij in nieuw pakske weer bakken kritiek. Ik ben wel altijd tevreden geweest  van film1. Goede aanvulling op netflux play mire en videoland en andere. Degene die willen nemen het. Degene die het niet willen. Ook alle respect  voor. Maar spuw aub je gal niet meer uit. Komaan mannen. Er is nog nooit zoveel digitale aanbod geweest. Respecteer elkaars keuze. Filmbox heeft zeer leuke en vooral hoge hd kwaliteit in streaming. Laat isp maar komen. Wij belgen zijn iets bescheidener en genieten er met volle teugen van. 

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens goed nieuws juist bevestiging gehad klanrendienst film1. Via tv provider is inderdaad al mogelijk. En woensdag gaan we meer vernemen ik hoop ook de 7 andere hd kanalen erbij. Docu hd hebben we al. Ze hebben er nog 7 anderen. Volg hen al jaren. Ze zijn echt goed zn zitten in 42 landen. Toch niet mis. Ook nog even melden dat de je de films mits  abo al bij cd app. Ook nog even melden dat de canaal digitaal collectie ook gevoelig verbeterd is. Geef ze een kans en degene die willen nemen het. Voor mij is dat hobby mag geld kosten. Als je alleen voot tv doet begrijp ik julle kritiek . Ieder zijn meute op zijn vlaams

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch wel met Natte eens.

 

Het aanbod is compleet veranderd, maar zeker niet slechter geworden, idd veel oudere films, maar er zitten wel pareltjes tussen.

 

Heb ondertussen de eerste paar dagen al meer gezien, dan de afgelopen maanden bij elkaar. (De eerste film op 1augustus 00:00 was toevallig gelijk al een titel van de vorige Film1 eigenaar, Sony pictures, The Juror, met Demi Moore 💕 jaren 90 stijl)  

Via de lineaire kanalen uiteraard, on demand valt het aanbod nu nog wat tegen.

 

Idd even de tijd gunnen, zelf ben ik er iig wel blij mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrienden , dat ze een kanaal uitzenden met oude top films  lijkt me een goed idee. Maar ze zenden dit uit op film premiere !!! 

Normaal heb je daar recht op een nieuwe film  bíjna elke dag. 

 

Het wordt  met de dag gekker ;-) 

Gelukkig telenet in belgie . Daar heb je al vrij veel films van 2019 ertussen zitten 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei chukky2:

Ik heb juist eens de volgende 14 dagen bekeken . Op alle zenders gewoon oude film . 

Dat is toch wel heel vreemd  he mannen .

Er zal zo wel een naamsverandering komen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Penthe:

Ja Bijv. Film 1 Classic want premiere is helemaal niet de juiste benaming.

Whatever. Het gaat om de entertainment. En daar is echt wel een markt voor in NL en BE.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die markt wordt in andere landen steeds kleiner, zo heeft Spanje enkel nog Movistar met film kanalen de rest is allemaal verdwenen. Er zal best een markt zijn in Nederland en Belgie maar die zal erg klein zijn en enkel maar krimpen. Het is het aanbod wat telt en hoe recenter het aanbod hoe meer kijkers. Ik hoef een film die ik al meerdere keren heb gezien niet nog een keer te zien tegen betaling notabene. En net zoals ik hebben velen de oude films die goed zijn lang en breed in de kast staan dus als ik wil kijken steek ik de film gewoon in mijn player.

 

Persoonlijk ziet ik momenteel op de Film kanalen maar 1 a 2% aanbod wat boeit, maar nogmaals dat is persoonlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...