Ga naar inhoud


Hoeveel zenders tegelijk opnemen met canaldigitaals ci module


dubbeltje

Aanbevolen berichten

Hoi Luisteraar,

318MB (ongeveer 3 min)

 

Maar Tonskidutch heeft gelijk, ik ben nu bezig het topic te vervuilen en dat wil ik niet.

Ik hoop dat ik van Ceesv een normaal E-mail adres krijg, zodat ik het filmpje als bijlage kan toevoegen, en dan zal ik Ceesv vriendelijk vragen of hij mij kan helpen om het alsnog te plaatsen op dit board.

 

Ik ga vanavond tijdens primetime ov van Tonskidutch zijn voorgestelde tests uitvoeren.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 77
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Beste D-Box, SAT4ALL heeft geen e-mail adres waar je een bijlage van 300 Mb. naartoe kunt sturen.

Grote bestanden deel je via bijvoorbeeld een dropbox waar je het bestand naar kunt upladen.

 

Hier kan je uitleg vinden.

https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=grote+bestanden+delen+met+anderen

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ceesv,

Dat is allemaal waar, maar dan moet ik toch ècht een E-mail adres hebben waar ik het heengezonden wil hebben, en die heb ik niet.

In ieder geval mijn hartelijke dank voor je reactie.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer je de video dropt in een dropbox service krijg je een link.

 

Met die link kan elke belangstellende het bestand zelf downloaden.

Je kan je eigen e-mail adres ingeven, dan krijg jij de link toegestuurd.

 

Die link kan je daarna hier bekend maken.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt allemaal Ceesv, maar ik heb `echt een E-mail adress nodig om het bestand te versturen, en die heb ik niet.

In ieder geval mijn hartelijke dank voor je reactie.

 

@Tonskidutch

ik ga zo tijdens primetime SBS6 en NET5 tegelijk opnemen, dan kijk ik welke zenders niet lowlightend zijn, en dan kijk ik naar een zender die wel beschikbaar is. (ik ga dit weer opnemen met mijn mobieltje).

 

Omdat ik dit topic niet wil vervuilen zal mijn QSL het laatste bericht in dit topic zijn.

 

Tot later jongens!

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei D-box:

Dat klopt allemaal Ceesv, maar ik heb `echt een E-mail adress nodig om het bestand te versturen, en die heb ik niet.

ik denk dat je je eigen e-mail adres moet opgeven zodat ze je een download link kunnen mailen. 

die download link kan je hier posten zodat we het kunnen downloaden 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tonskidutch,

Dit is mijn laatste posting in dit draadje omdat ik het niet wil vervuilen.

 

Ik heb precies gedaan wat je mij had gevraagd: tijdens primetime opnemen van SBS6 en NET5 en daarna naar NPO1 kijken.

 

Er was geen enkel probleem.

 

Ik heb hier wederom een opname van gemaakt.

 

Kom maar langs, jij neemt vlaai mee en ik zet t bier koud.

Veel groeten,

Tom

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens,

@ceesv & @Tonskidutch

 

Ik hoop dat het gelukt is.

https://youtu.be/Ijrnmlr-STs

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, toen ik de softcam gebruikte kreeg ik de melding "Wrong Card", ik heb toen mijn witte CI(+) in mijn ontvanger gestoken en daar de oranje smartcard ingedaan (dus die softcam gebruik ik helemaal niet meer), de opname die je ziet is gemaakt met mijn witte CI(+) icm met mijn oranje smartcard.

 

Als je de Beschrijving leest van mijn filmpje, zie je dat er staat: "2 zenders tegelijk opnemen en 1 zender tegelijk bekijken met witte CI(+) icm oranje smartcard (tweede filmpje)".

 

Het eerste filmpje van 29/07 komt er ook zo aan.

 

EDIT: Kan wel even duren want mijn upload speed is 0,7Mbps

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tonskidutch,

Ik denk dat het gewoon met mijn firmware temaken heeft; Ik heb mijn firmware van een Duits board wat niet meer (al jaren niet meer) in de lucht zit; die firmware heeft ene Kampfrolli toendertijd gemaakt; het was bedoeld voor een softcam, maar ik ben er dus achtergekomen dat je gewoon je CI(+) module met die firmware kan gebruiken.

 

Ik was hier nooit achtergekomen als CDS mijn softcam niet had afgezet.

 

Straks stuur ik het eerste filmpje (die is duidelijker). 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @ceesv, @Tonskidutch en @luisteraar

 

Ik hoop dat het gelukt is, nogmaals, een techneut ben ik niet.

 

https://youtu.be/1Kfe5Fn6Ars

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indrukwekkend ik geloof het direct had al eerder vernomen dat de CI interface

meer kan dan 1 zender tegelijk.

Om zeker te zijn hangt je box aan internet en is een softcam actief om uit

te sluiten dat onwetend wan key share gedaan wordt.

Ik geloof het direct maar om alles uit te sluiten.

En zijn de opnames gedecodeerd of gecodeerd opgenomen.

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Luisteraar,

Mijn ontvanger hangt niet aan internet.

 

Zoals je hebt kunnen zien, was alles leeg, dus nergens was een kaart in de softcam en mijn CI-slots waren ook leeg.

 

Als je zin hebt kom je maar langs; bij deze zijn @ceesv & @Tonskidutch ook uitgenodigd.

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...