Ga naar inhoud


Hoeveel zenders tegelijk opnemen met canaldigitaals ci module


dubbeltje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 77
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Ik denk dat je er 1 zender tegelijk mee kunt decoderen.

Wanneer je een losse kaart en een softcam gebruikt zijn het er maximaal 4.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Losse kaart wordt niet meer geleverd, maar je kan kijken of je een losse kaart kunt overnemen.

 

Pas geleden nog een onderwerp over geweest,

 

Bij Joyne kan je met het CI module een zender bekijken en een opnemen, zolang ze op dezelfde transponder zitten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
31 minuten geleden zei ceesv:

Wanneer je een losse kaart en een softcam gebruikt zijn het er maximaal 4.

Dit dus, met meerdere tuners en antenne kabels aangesloten op je ontvanger maximaal 4 programma's.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Penthe:

Als ze de kaart 2e hands aanbieden volgens mij nog wel, enkel nieuw gaat het niet meer lukken.

Kun je die dan op je naam laten registreren?

 

De consumer kaarten zijn inderdaad 4. Voor de zakelijke markt geven ze een puls om ze onbeperkt te zetten. Daarvoor moet de module ook een software update krijgen op de transponder 12187 MHz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

CDS heeft mijn softcam uitgezet, ik kreeg de melding "Wrong Card", dus ik pakte die witte CI-module en heb m in mijn NanoXX gegooid; ik zag echter dat het plasticje van de bovenkant van die kaart had losgelaten, dus ik belde naar CDS en binnen twee dagen had ik een nieuwe smartcard.

 

Ik heb het gechecked in Mijn Canal Digitaal op het internet en alles was in orde (dus mijn pakket was gewoon overgedaan naar die nieuwe smartcard).

 

Mijn oude smartcardnummer stond ook niet meer op Mijn Canal Digitaal.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

EDIT

Ik kan 2 stns tegelijk opnemen en 1 bekijken als ze in mijn zaplist niet low lightened zijn.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.sat4all.com/forums/topic/367277-canaldigitaal-uhd-ci-slot-en-4k-receiver/?do=findComment&comment=2548806

 

je kunt op dezelfde transponder twee opnames maken, maar dan geen andere meer kijken, een stream is gelijk aan een opname

 

als je meer wilt moet je gecodeerd opnemen op de hdd zoals het enigma2 image VTI aanbiedt en dan je receiver in standby zetten, want in standby worden alle gecodeerde opnames gedecodeerd, en daarmee is het mogelijk om het aantal SID's dus op te rekken qua aantal opnames

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop nog een hele tijd door te kunnen gaan met oscam, want ik heb geen zin in al die beperkingen. Is het ook zo dat je de reclameblokken niet meer kan doorspoelen met een module?

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...