Ga naar inhoud


Grote actie tegen illegale betaal-tv


Ventura

Aanbevolen berichten

  • Moderator

ALtijd in een discussie ga je dingen aan halen ook al klopt het niet en wacht

reacties af.

Na verloop van tijd ga je analyseren en komt dan met een conclusie.

Dit heet brainstormen.

Verder moet je op internet deskundigen voorzichtig zijn met beweringen

zo is te vinden elvis nog leeft als voorbeeld.

 

 

bewerkt door luisteraar

 

Het zou al helpen wanneer hij zijn eigen bijdragen zou lezen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

In Nederland is men niet bijzonder actief met opsporing en bestrijding van het illegaal kijken, meestal worden er een of 2 illegale providers per jaar aangepakt.

Misschien kan dat zo maar veranderen in de toekomst.

 

In buurlanden is men duidelijk actiever, ook de kijker wordt daar aangepakt.

In Duitsland wordt je naast een strafrechtelijk traject ook geconfronteerd met een civiele vordering over de veroorzaakte derving.

 

In Frankrijk kan je een brief tegemoet zien als waarschuwing, waarna bij herhaling je geconfronteerd wordt met maatregelen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het is een misverstand te denken dat illegaal tv kijken geen strafbaar feit is.

De wetgever heeft dat duidelijk omschreven.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 uur geleden zei luisteraar:

ALtijd in een discussie ga je dingen aan halen ook al klopt het niet en wacht

reacties af.

Je hebt echt een draaiboek he!

Iets roepen en dan maar de reacties afwachten?

 

Ik heb nieuws voor je, bij bioscopen komt dit niet voor.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei ceesv:

Om NLZIET in de EU te kunnen gebruiken, dient het hoofdverblijf van de kijker in Nederland gevestigd te zijn. 

Dus zo europees is het toch allemaal niet...  want waarschijnlijk zijn het de mensen die hun hoofdverblijfplaats NIET in Nederland hebben die in de service geintresseerd zouden kunnen zijn...

 

Even over de zogenaamde onderzoeksplicht...  Bij illegale abonnementen staat meestal niet geschreven dat het een illegaal abonnement is... Als je bijvoorbeeld zoeks op de diverse diensten die er voor expats bestaan, om bv televieie uit je thuisland te kunnen zien... Engelse, maar ook Zweedse televisie zijn veel voorkomende voorbeelden als je even zoekt..... dan lijkt het echt allemaal gewoon legaal..... is het dat?... misschien, misschien niet....

Ik begrijp dat velen hier zo doen alsof illegale IP tv "not done" is... dat is wat er verwacht wordt dat je schrijft, en zo reageer je al vanaf je op school zat en je dingen gevraagd werden... zeggen wat er van je verwacht wordt, dat levert het meeste op.... en is het eenvoudigste.... maar goed.....  gooi het over een andere boeg, jerrycans met alcoholhoudende drank kopen uit de kofferbak van iemands auto... legaal... Haha... niet echt, en ook dat gebeurt gewoon, is het diefstal van Systembolaget (de staats-alcohol winkel in Zweden)? in mijn ogen niet, maar goed, het mag niet, en toch vinden veel mensen het geen probleem....

Mij kan het erg weinig schelen als ik eerlijk ben, noch de tv, noch de drank...

Ik heb een Zweeds basispakket, officieel... en ook een officiele hd+ kaart... dat "wil" ik hebben... dus heb ik gewoon een abonnement om het dagelijks ter beschikking te hebben... Maar als ik de gelegenheid zou hebben om bv eens een russisch of pools of zuid afrikaans pakketje te kijken.... geen probleem, ik zou het gewoon doen... als extraatje.... en dat kan je toch niet officieel afsluiten, dus echt rechtstreekse diefstal is het zeker niet... Maar nogmaals, dat moet je gewoon voor jezelf weten of je het al dan niet op die manier probeert... Ik hou niet zo van betutteling.

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tonski, weet ik...   In dat licht is het toch jammer dat je niet ieder abonnement gewoon kan afsluiten, ongeacht waar je woont...

Dat neemt de wind uit de zeilen van het illegale wat op de loer ligt door de onmogelijkheid een abonnement af te sluiten.

 

Inderdaad luisteraar... ik dacht dat je ook officieel in Luxemburg HD+ mocht afsluiten... maar dat even terzijde... ik weet dat het officiele dus ook in principe illegaal is, wat HD+ betreft.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
9 minuten geleden zei luisteraar:

In levervoorwaarden van hd+ staat dat de kaart enkel binnen duitsland gebruikt mag worden.

Wil je dat even onderbouwen?

 

https://www.hd-plus.de/unternehmen/lieferbedingungen

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste Sverige, dat is een nagenoeg 15 jaar oude discussie

als Europa open grenzen "zou hebben" betreffende het kunnen nemen van een abonnement op die providers, dan was alles mooi geregeld

we herhalen ons

ik liever niet want ik heb die standpunten al allemaal overwogen en becommentarieert

 

sorry ceesv, ik kwam ertussen met de reactie

maar denk niet dat luisteraar een echt antwoord kan leveren

aangepast door Tonskidutch
aanvulling

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei ceesv:

Ok fijn te vernemen tijdens mijn verlengen kreeg ik andere voorwaarden.

Ik probeer die andere voorwaarden weer boven water te krijgen

 

https://www.hd-plus.de/unternehmen/agb

 

3.2
HDP räumt dem Nutzer einer HD+ Karte eine nicht ausschließliche, nicht übertragbare Lizenz zur bedingungsgemäßen Nutzung der auf der HD+ Karte befindlichen HD+ Software zum Zwecke der vertragsgemäßen Entschlüsselung von Programmangeboten ein. Dieses Recht ist auf das Gebiet der Bundesrepublik Deutschland beschränkt. Es ist dem Nutzer untersagt, die HD+ Karte außerhalb Deutschlands zu nutzen. HDP kann verlangen, dass die HD+ Karte ausschließlich in Verbindung mit einem der Karte zugeordneten Entschlüsselungsgerät verwendet wird. Außerdem ist HDP berechtigt, dies technisch sicherzustellen (sog. „Pairing“ von Entschlüsselungsgerät und HD+ Karte).

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...