Ga naar inhoud


Grote actie tegen illegale betaal-tv


Ventura

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Die vriend kan ook zelf een abonnement nemen.

 

Dat delen van 2e kaarten heeft er een aantal jaren geleden toe geleid dat men de prijs fors verhoogd heeft.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Kabeltje87:

 

En in Vlaanderen spreken we Nederlands, wat ook Nederlanders beweren.

Een boel Nederlanders spreekt zelfs geen Nederlands, maar een taaltje wat er op lijkt.

ik peis tog nie da nen ollander onz verstout as we vloms an't klappen zein.....

en terug on-topic : ik zie toch terug meer en meer IPTV providers reklame maken met hun diensten.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jean-Claude:

ik peis tog nie da nen ollander onz verstout as we vloms an't klappen zein.....

en terug on-topic : ik zie toch terug meer en meer IPTV providers reklame maken met hun diensten.

dat is geen Vlaams... Dat is Aantwerp…. Zeg maar het Amsterdams dialect onder de Vlamingen.....

Bompa Laweit taaltje...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jean-Claude:

ik peis tog nie da nen ollander onz verstout as we vloms an't klappen zein.....

nou het dagboek van een hedershond hebben heel wat Hollanders gezien en begrepen zonder ondertitels

 

tis maar goed dat er ook nog Noord Brabanders en Zuid Limburgers zijn

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mimisiku:

dat is geen Vlaams... Dat is Aantwerp…. Zeg maar het Amsterdams dialect onder de Vlamingen.....

Bompa Laweit taaltje...

De Haan ligt aan de kust, hé, is wel wat anders als Antwerpen.....

is overigens vlaams, elke vlaming die dit hoort zal begrijpen wat er gezegd wordt. Dit in tegenstelling tot de dialecten die ook nog eens lokaal gesproken worden. Een echte Oostendenaar versta zelfs IK niet. maar we dwalen weer af van de topic :-)

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-10-2019 om 12:17 zei Tonskidutch:

blijft mijn vraag onbeantwoord, als het illegaal is (EHJ uitspraak) wat de providers doen hoe kan het dan blijven voortbestaan?

ik wordt overigens niet gedwongen om illegaal te kijken hoor...

dus terug naar een grote actie tegen alle aspecten van de illegaliteit

 

een tweede kaart is aanzienlijk goedkoper en dus zal de provider een uitgeleende kaart aan derden als verliespost zien

waarmee duidelijk wordt dat er een factor 10 in prijsverschil is tussen een abonnement met eigen kaart en een tweede kaart voor in huis

 

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is inderdaad een groot problem dat een goedkopere extra kaart kan worden 'uitgeleend' aan derden. Maar hier zijn oplossingen voor te bedenken, en die zijn niet eens zo moeilijk.

bvb : schrap alle tweede kaarten - nog één kaart per abonnement. Maar laat dan toe om deze kaart intern te sharen, unix ontvangers zijn hierop voorzien, voor andere ontvangers zijn er andere hardware oplossingen mogelijk om één kaart te sharen onder meerdere ontvangers.

maar : als je gaat sharen dan zit je snel tegen de strafmode van die kaart te kijken.

Welnu : laat toe om 'paketten' van SID's toe te voegen op de hoofdkaart, zodat die minder snel aan zijn limiet komt. Die SID paketten vervangen dus eigenlijk de extra kaarten maar kunnen dus niet meer aan derden uitgeleend worden aangezien ze steeds op de hoofdkaart bijgeschreven worden.

ik denk dat hiermee veel mensen kunnen gelukkig gemaakt worden.

wie het system ondanks alles toch niet kan gebruiken, die heeft natuurlijk pech, want die zal per ontvanger een apart abonnement moeten betalen .......

 

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Zweden zijn tweelingkaarten best duur vind ik zelf... 120 Kr voorde eerste (kamer 2) en dan de volgende 2 kosten 90 Kr per maand... je kan dus maximaal op 4 receivers kijken, met 1 abonnement en 3 tweelingkaarten... (120 Kr is momenteel ca 11 euro). Even in acht genomen dat je de kaart dus in dezelfde woning gaat gebruiken... en wat in Zweden veel gebeurt, is dat de 2e kaart in de vakantiewoning ligt...  en dan blijf je wel binnen hetzelfde gezin uiteraard... je zou je kaart ook telkens mee kunnen nemen.

Maar of je de kaart nu gaat uitlenen of niet... de provider verdient iets, terwijl hij anders hoogstwaarschijnlijk niets zou verdienen.

 

Tweede kaarten schrappen... tja, vergeet niet dat veel mensen de standaard receivers van de providers gebruiken. Wil je op de slaapkamer ook tv hebben, dan zal je een 2e kaart moeten nemen.... Wat je met een tv in de slaapkamer moet is weer wat anders, maar daar gaat het nu niet om...

 

Waarschijnlijk verhuren de providers toch liever een 2e kaart dan dat er illegaal gekeken wordt...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Sverige:

Wil je op de slaapkamer ook tv hebben, dan zal je een 2e kaart moeten nemen.... Wat je met een tv in de slaapkamer moet is weer wat anders, maar daar gaat het nu niet om...

Ja en dan komt Ziggo om de hoek kijken voor mij. Voldoende zenders voor €18,75 en kan er zo 3 of 4 TV's op aansluiten.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jean-Claude:

het is inderdaad een groot problem dat een goedkopere extra kaart kan worden 'uitgeleend' aan derden. Maar hier zijn oplossingen voor te bedenken, en die zijn niet eens zo moeilijk.

bvb : schrap alle tweede kaarten - nog één kaart per abonnement. Maar laat dan toe om deze kaart intern te sharen, unix ontvangers zijn hierop voorzien, voor andere ontvangers zijn er andere hardware oplossingen mogelijk om één kaart te sharen onder meerdere ontvangers.

maar : als je gaat sharen dan zit je snel tegen de strafmode van die kaart te kijken.

Welnu : laat toe om 'paketten' van SID's toe te voegen op de hoofdkaart, zodat die minder snel aan zijn limiet komt. Die SID paketten vervangen dus eigenlijk de extra kaarten maar kunnen dus niet meer aan derden uitgeleend worden aangezien ze steeds op de hoofdkaart bijgeschreven worden.

ik denk dat hiermee veel mensen kunnen gelukkig gemaakt worden.

wie het system ondanks alles toch niet kan gebruiken, die heeft natuurlijk pech, want die zal per ontvanger een apart abonnement moeten betalen .......

 

.....ooit gehoord van het fenomeen "VPN"?

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ten koste van de klant die eerlijk aan zijn verplichtingen voldoet.

Bedenk dat je volgens de wet een misdrijf pleegt!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-10-2019 om 16:15 zei satellitetv:

 

In heel Europa kan je sedert 2016 alle Vlaamse, Franse en Nederlandse commercieel zenders bekijken via Tv Vlaanderen of Via Canal Digitaal.

Ik heb ook op beiden een officieel abonnement. Enkel via de Kabel of glasvezel worden ze niet aangeboden. Je hebt dus een schotelantenne nodig of

via de internet-app gaat ook.

Haha Tv Vlaanderen. Een poging gewaagd maar nooit meer. Dan zou ik inderdaad via de app moeten kijken want ik heb geen schotel. De kwaliteit via de app is het geld echt niet waard. 

Dan maar illegaal. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...