Ga naar inhoud


Grote actie tegen illegale betaal-tv


Ventura

Aanbevolen berichten


ALs niemand op de strepen gaat staan veranderd er niets en blijft het een illegale cirkel.

Als de provider moeite heeft per post een smartcard of CI naar het buitenland te versturen

geef je een voor de provider binnenlands post adres op en haal je het zelf op of via de post

nieuw laten bezorgen.

Maar of de illegale iptv kijkers officieel bij iedereen een abo wil afnemen betwijfel ik en doen

ze het alleen om goedkoop paytv te kijken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is inderdaad een puntje. Wil je voor elke provider een abbo afsluiten dan gaat dat behoorlijk in de papieren lopen.

Misschien kunnen de providers een soort van bundel aanbieden. De M7 groep bied aan meerdere landen diensten aan ,dus die partij zou als eerste een mooie slag kunnen slaan!

Op één kaartje zowel de franse, belgische Nederlandse en eventueel de walloonse tv voor een mooie prijs!

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei luisteraar:

ALs niemand op de strepen gaat staan veranderd er niets en blijft het een illegale cirkel.

moet je didier reinders bellen, die is toch jurist in hart en nieren

 

maar illegaal payTV kijken kan je ook met een verrekijker bij de overburen, je moet wel liplezen leren

allemaal flauwekul natuurlijk, want dat tv kijken is geen verplichting of een dwang, omdat jij bepaalde zenders niet legaal kunt kijken het is een verslaafdheid waar je alleen zelf voor verantwoordelijk bent

 

 

Pleasant Street

Tim Buckley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satellitetv

Tja wat is illegaal? Een kopie maken van een boek of document is zelfs al illegaal zonder toestemming van de uitgever!

Maar wat ook "illegaal" is: Aanbieders van TV (kabel etc) die zenders met opzet niet in hun pakket plaatsen om andere zenders "te beschermen" tegen concurrentie...dat is ook illegaal! Een satelliet signaal is overal te ontvangen, ongeacht de landsgrenzen. Wil men dit verbieden dan moet er een schotelantenne verbod komen, maar dit zal nog niet veel helpen want Tv wordt bekeken meer een meer via het internet. Dus ook internet verbieden? Lijkt me allemaal vergezocht.

 

Als een TV aanbieder nu Tv Vlaanderen aanbiedt in Nederland of Duitsland en Canal Digitaal ook in België of Frankrijk etc is dat de verantwoordelijkheid van de aanbieder en niet van de klant. En nog even dit: Europa is tegen de landsgrenzen, ook op vlak van TV. TV moet dus bekeken kunnen worden over de landsgrenzen heen. 

 

OFFICIEEL abonnement: Tv Vlaanderen 

OFFICIEEL abonnement: Canal Digitaal

SAT TV sedert 1994

 

 

aangepast door satellitetv
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satellitetv
Op 26-9-2019 om 12:29 zei Hoppetabenjamin:

Ik heb ook zo een illegaal abonnement boven op mijn huidige tv abonnement. 

Reden is dat ik naar de Vlaamse en Franse commerciële wil kijken die via bv KPN niet te ontvangen zijn. 

Wil daar best legaal 10 euro pm extra voor betalen  maar dat kan niet.

 

In heel Europa kan je sedert 2016 alle Vlaamse, Franse en Nederlandse commercieel zenders bekijken via Tv Vlaanderen of Via Canal Digitaal.

Ik heb ook op beiden een officieel abonnement. Enkel via de Kabel of glasvezel worden ze niet aangeboden. Je hebt dus een schotelantenne nodig of

via de internet-app gaat ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-10-2019 om 12:37 zei drz:

Dat is inderdaad een puntje. Wil je voor elke provider een abbo afsluiten dan gaat dat behoorlijk in de papieren lopen.

Misschien kunnen de providers een soort van bundel aanbieden. De M7 groep bied aan meerdere landen diensten aan ,dus die partij zou als eerste een mooie slag kunnen slaan!

Op één kaartje zowel de franse, belgische Nederlandse en eventueel de walloonse tv voor een mooie prijs!

 

 

Allemaal leuk en aardig, maar ik denk niet dat er veel nederlanders en vlamen zitten te wachten op zenders uit Wallonie en Frankrijk. Andersom al helemaal niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet toegeven dat de walloonse zenders een tikkeltje saai zijn, maar dat kan misschien wel komen doordat ik het walloons niet beheers.

Sinds 15 jaar heb ik daar een stek maar begrijp er nog weinig van :D

Het voordeel is dat ik zowel een TVV en een Telesat abbo kon afsluiten.

 

Note: In wallonie spreken ze geen frans maar walloons, een soort taal wat je in nederland kunt vergelijken met fries of limburgs..

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei kiekiek:

 

Allemaal leuk en aardig, maar ik denk niet dat er veel nederlanders en vlamen zitten te wachten op zenders uit Wallonie en Frankrijk. Andersom al helemaal niet.

Hier in de grensstreek wordt wel degelijk veel naar die Franse en Waalse zenders gekeken hoor en die plukken we hier zo uit de lucht met antenne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei drz:

Ik moet toegeven dat de walloonse zenders een tikkeltje saai zijn, maar dat kan misschien wel komen doordat ik het walloons niet beheers.

Sinds 15 jaar heb ik daar een stek maar begrijp er nog weinig van :D

Het voordeel is dat ik zowel een TVV en een Telesat abbo kon afsluiten.

 

Note: In wallonie spreken ze geen frans maar walloons, een soort taal wat je in nederland kunt vergelijken met fries of limburgs..

  In Wallonie spreekt men Frans ,wallon is een streek dialect en elke régio in Wallonie heeft zijn eigen dialect.De" Waalse taal " woord zo goed als niet meer gesproken enkel door oude mens.😏

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Saxon:

  In Wallonie spreekt men Frans ,wallon is een streek dialect en elke régio in Wallonie heeft zijn eigen dialect.De" Waalse taal " woord zo goed als niet meer gesproken enkel door oude mens.😏

 

 

En in Vlaanderen spreken we Nederlands, wat ook Nederlanders beweren.

Een boel Nederlanders spreekt zelfs geen Nederlands, maar een taaltje wat er op lijkt.

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Saxon:

  In Wallonie spreekt men Frans ,wallon is een streek dialect en elke régio in Wallonie heeft zijn eigen dialect.De" Waalse taal " woord zo goed als niet meer gesproken enkel door oude mens.😏

 

Haha! Ja dat weet ik natuurlijk, het was ook maar een grap. :)

Wanneer je het frans een beetje machtig bent en de walloniers beginnen te "ratelen" dan maakt zelfs een hoogleraar frans er niets meer van, zo gaan de grappen hier.

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via een vriend of kennis kun je een abbo delen middels een tweede kaart. Dat is iets wat veel nederlanders in het buitenland ook doen.

Het zal de provider een worst zijn waar de gebruiker zit, zolang er maar geld binnen stroomt..

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...