Ga naar inhoud


Grote actie tegen illegale betaal-tv


Ventura

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Nederlandse winkels verkopen die kaart ook.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk dat het juridisch iets anders lig: Als je Duits ingezetene bent (of Duits staatsburger) dan heb je recht om het te zien. Ik moet mijn Heimatkultur natuurlijk bij kunnen houden :)

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mimisiku:

Als je Duits ingezetene bent

klinkt als in de gevangenis...

"woonachtig, c.q. je woont er" bedoelde je misschien?

 

er is in ieder geval genoeg moderne cultuur om je over te informeren in Duitse TV media behalve dan die commerciële "privaten" zooi die je met HD+ abonneert

met elke 12,5 minuten reclame ertussen en een herstart van elke voorafgaande scène

als uitzondering is er wel voor de F1 fanaat de wedstrijd race in UHD rapportage, maar dat is een vrije keuze van ieder individu

 

wat dit met grote acties tegen illegale betaal tv van doen heeft is me nog steeds een raadsel

 

 

 

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom jij écht op ieder bericht reageert is míj dan weer een raadsel.. 90% van jouw antwoorden zijn gewoon herhalingen wat en ander al gepost heeft.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn conclusie... gewoon kijken waar je zin in hebt... en doen wat in overeenstemming met met je eigen rechtsgevoel, wat dat ook mag zijn... en staan voor je daden.

Horen, Zien en Zwijgen...

 

Overigens, de acties waar dit onderwerp ooit over ging, waren acties tegen illegaal betaal-tv kijken...  Dus kijken naar publieke en commerciele zenders via iptv constructies is daar dus niet mee bedoeld begrijp ik... Het gaat alleen om filmkanalen, en sportkanalen zoals deze van Sky...  denk ik dan weer... omdat de rest eigenlijk geen pay tv is...

 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Illegaal is meestal via via. Ga maar maar eens naar een stad en een straat met veel satelliet-tv uitrusting. Minstens is dat een reciever van hun waar je soms moet mee terugkomen. Zo werkt dat.

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...