Ga naar inhoud


Grote actie tegen illegale betaal-tv


Ventura

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Je hebt de zoveelste inhoudelijk onjuiste bijdrage geleverd, het lijkt mij beter daarmee te stoppen.

 

Jouw woorden, zet ze in je handtekening!

 

ALtijd in een discussie ga je dingen aan halen ook al klopt het niet

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ceesv, het staat echt in de AGB's hoor... Helaas...

 

Citaat

3.2

HDP räumt dem Nutzer einer HD+ Karte eine nicht ausschließliche, nicht übertragbare Lizenz zur bedingungsgemäßen Nutzung der auf der HD+ Karte befindlichen HD+ Software zum Zwecke der vertragsgemäßen Entschlüsselung von Programmangeboten ein. Dieses Recht ist auf das Gebiet der Bundesrepublik Deutschland beschränkt. Es ist dem Nutzer untersagt, die HD+ Karte außerhalb Deutschlands zu nutzen.

https://www.hd-plus.de/unternehmen/agb

 

 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei luisteraar:

 

https://www.hd-plus.de/unternehmen/agb

 

3.2
HDP räumt dem Nutzer einer HD+ Karte eine nicht ausschließliche, nicht übertragbare Lizenz zur bedingungsgemäßen Nutzung der auf der HD+ Karte befindlichen HD+ Software zum Zwecke der vertragsgemäßen Entschlüsselung von Programmangeboten ein. Dieses Recht ist auf das Gebiet der Bundesrepublik Deutschland beschränkt. Es ist dem Nutzer untersagt, die HD+ Karte außerhalb Deutschlands zu nutzen. HDP kann verlangen, dass die HD+ Karte ausschließlich in Verbindung mit einem der Karte zugeordneten Entschlüsselungsgerät verwendet wird. Außerdem ist HDP berechtigt, dies technisch sicherzustellen (sog. „Pairing“ von Entschlüsselungsgerät und HD+ Karte).

 

 

Oeps sorry forum software had post problemen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Tonskidutch:

dat was toch bekend...?

daar gaat het niet over

ja en nee...  HD+ is eigenlijk ook illegaal als je de service gebruikt buiten de grenzen dan de BRD... volgens ceesv was die beperking er niet (meer), maar die is er helaas nog steeds... 

Legaal en illegaal lopen soms door elkaar....

Niemand op dit forum vindt het een legaliteitsprobleem om HD+ te kijken.... het is echter alleen legaal binnen Duitsland.

Kijken via een illegale iptv provider vinden sommige leden verwerpelijk, omdat het illegaal is... tja.....

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sverige kwam ertussen door

dit is aan @luisteraar dat principe is wat ik al de hele tijd geschreven heb

wil je echter dit nog effe vertalen voor ons uit het russisch

Citaat

Maar volgens mij heeft de EU opmerkingen op zo een geo beperking.

 

dan kunnen we het topic eindelijk sluiten met de conclusie die we al kennen

aangepast door Tonskidutch
verduidelijking

Pacific AM

Yello

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat is een niet exclusieve licentie:

Citaat

Licentie
Als de maker zelf het auteursrecht wil blijven houden over zijn werk, kan hij volstaan met het geven van een licentie (= toestemming). Dat wil zeggen dat hij alleen toestemming geeft zijn werk op een bepaalde manier en/of voor een bepaalde termijn en/of in een bepaald (geografisch) gebied openbaar te maken of te verveelvoudigen. Het auteursrecht blijft dan in handen van de maker.
Een belangrijk onderscheid is er tussen de exclusieve en de niet-exclusieve licentie. Bij de exclusieve licentie is alleen de licentienemer (bijvoorbeeld de uitgever van een roman) bevoegd om het werk op de afgesproken manier te gebruiken. Bij een niet-exclusieve licentie mag de auteursrechthebbende dezelfde rechten ook aan anderen licentiëren. Zo worden bijvoorbeeld muziekrechten meestal niet-exclusief gelicentieerd aan verschillende radiostations.
 
Per 1 juli 2015 is het auteurscontractenrecht vernieuwd. Vanaf die datum dient ook een exclusieve licentie schriftelijk te worden overeengekomen.
Een niet-exclusieve licentie kan nog steeds zowel schriftelijk als mondeling worden verleend. Schriftelijke vastlegging is wel beter, omdat dan gemakkelijker na te gaan is wat er precies is afgesproken.

 

ergo?

heeft geen enkele moer te maken met illegaal betaal tv kijken

Pacific AM

Yello

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het kijken naar sport geeft altijd begrenzingen.

Die beperking voor gebruik in Duitsland staat in de gebruiksvoorwaarden (A.G.B.)voor onder meer het extra sport pakket.

Dit is een overeenkomst met het bedrijf, het bijzondere is dat wanneer je die overtreedt het geen strafrecht is, je overtreedt geen wet.)

Het bedrijf kan slechts bij overtreding besluiten de overeenkomst op te zeggen.

 

In hun leveringsvoorwaarden voor de kaart zie je geen restricties t.a.v. de verkoop in het buitenland.

De HD+ kaart is in Nederland legaal te koop bij gerenommeerde satelliet winkels.

 

Besondere Geschäftsbedingungen Eurosport-Paket

 

Een soortgelijke situatie zie je ook bij Canaldigitaal die nog ergens in hun voorwaarden hebben staan dat je de kaart alleen maar in Nederland mag gebruiken.

Canaldigitaal levert en verkoopt zelf rechtstreeks kaarten naar het buitenland, en adverteert met kijken in het buitenland.

 

De reden voor dit tegenstrijdig gedrag is het juridisch indekken tegen claims van de programma makers, die de kijkrechten per regio verkopen.

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het maakt het er niet makkelijker op voor de consument om zonder kennis ter zake, eenvoudig te bepalen of een bepaald abonnement legaal of illegaal is.

Je zou, ook weer kort door de bocht, kunnen stellen, als je een abonnement afsluit bij een satellietshop, het om een legaal abonnement gaat.

Het is bovendien niet zo dat ieder iptv pakket per definitie illegaal is... als het niet door een internetprovider of kabelboer in de markt gezet wordt. Er bestaan genoeg voorbeelden, zoals Kartina iptv...  

Dus zomaar stellen dat het je eigen fout is, als je een zogenaamd Illegaal pakket afgenomen hebt, is volgens mij niet helemaal correct.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer je kunt aantonen je onderzoeksplicht serieus te hebben vervuld, heb je niets te vrezen.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is waar, maar we hebben het over illegale kwesties, dat is nog de titel van 't topic

Dus en wil je wel iets zien moet je betalen.

En zoals je wellicht nog weet had ik een Premiere kaartje premium uit Duitsland, hetgeen netjes betaald werd jaarlijks.

Ook daar zijn natuurlijk Premiere's algemene voorwaarden voor geweest (overgegaan in Sky)  maar ik was niet illegaal bezig.

Dat heb ik toen zelfs laten uitzoeken door een Jurist die de A.G.B. heeft geanalyseerd.

 

Maar betalen doen ze niet dus!!! die illegalen

aangepast door Tonskidutch

Pacific AM

Yello

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijft toch lastig! Ik heb een HD+ kaart besteld via een Duitse webshop. Die werd gewoon betaald en ook geleverd. Bij HD+ een Konto aangemaakt en daar begon men te pruttelen over het feit dat ikdeze  in die Niederlande betreibe.. Dat was volgens hun niet toegestaan. Heb toen mijn EU ID-kaart (deels) gekopieerd en mijn Duitse paspoort. Na 3 dagen kreeg ik een soortement van excuusmailtje waarin ik als Neukunde verwelkomd werd en de kaart zügig freigeschaltet wird… Het is maar hoe ze ermee omgaan. Als je kunt aantonen dat je Duits staatsburger bent is dat voor hun ook voldoende...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt eigenlijk geen Konto nodig... Ik wil geen slapende honden wakker maken....

Een probleem kan je Nederlandse IP adres zijn... of een buitenlandse (niet-duitse) creditcard.

 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...