Ga naar inhoud


Messenger bericht printen


ronaldsl

Aanbevolen berichten

Hoi,

kan ik iemand mij uitleggen hoe ik een messenger met een bepaald persoon kan uitprinten ? We hebben een mondelinge afspraak gemaakt, die ook gedeeltelijk in messenger staat. Ik heb gelezen dat dit berichten tegenwoordig als bewijs kunnen of mogen dienen. Het moge duidelijk zijn dat ik een geschil met hem heb.

kan iemand mij helpen ?

 

bedankt en groet Ronald.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waarom zou je dat willen? Een snapshot maken van je beeldscherm en uitprinten. Een mooiere methode is er niet, tenzij je je telefoon wilt vervuilen met onzinnige apps.

Je hebt gelijk een kopie die je kunt laten ondertekenen.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je windows 10 hebt, zit er een standaard  knipprogramma.  Je selecteert een gedeelte van je scherm, plakt dit desnoods eerst in paint oid, en uitprinten maar.

In eerdere windows heb ik altijd Zapgrap-2010 gebruikt...werkt net zo. Maar dit programma werkt niet lekker met win-10.

 

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er bestaan divers apps daarvoor. bepaalde kan je 3 berichten met de keer doen, en wil je meer dan is het betalen.

Maar dit betalen, kan misschien in je voordeel zijn, in je geschil.

Zoek maar eens in google store.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-2-2020 om 11:55, ronaldsl zei:

kan ik iemand mij uitleggen hoe ik een messenger met een bepaald persoon kan uitprinten ? We hebben een mondelinge afspraak gemaakt, die ook gedeeltelijk in messenger staat. Ik heb gelezen dat dit berichten tegenwoordig als bewijs kunnen of mogen dienen.

 

 

Zodra de ander zegt dat jij de berichten hebt aangepast heb je geen poot meer om op te staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...