Ga naar inhoud


Film 1 gratis voor Ziggo en KPN, Telfort en XS4ALL met TV abonnement, via Canaldigitaal nog geen beeld gezien.


Miauw

Aanbevolen berichten

Nu hebben ze wel een tijdje kunnen bijkomen door dat het Film1 aanbod op de meeste providers gratis te zien was tot 21 april.

Dus die inkomsten waren daardoor al gegarandeerd voor Film1.

Maar alles wat ik ervan heb kunnen opnemen destijds en afgelopen maand was zelden in DDD+ en nog steeds is op Ziggo extreem weinig Dolby Surround voor elke 5:1 of 7:1 liefhebber.

Dan is een leuke DVD box toch wel kei goed.

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb die goede films van de 80s en 90s allemaal op DVD in de kast staan en dat zijn er toch behoorlijk wat. Dus had nooit een abo op een film kanaal nodig. En toen ik net hier in Spanje woonde had je via de satelliet Film on Demand, even betalen en direct kijken. Dus ik was eigenlijk al verwend voor al dat online gedoe naar voren kwam. En ik denk dat er vrij weinig in 5.1 of 7.1 uitgezonden wordt op tv hier gebeurd dat altams ook heel zelden, en DDD+ zie je ook bar weinig. Zal overal wel het geval zijn denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 10 jaren Premiere Duitsland gehad, het huidige Sky Germany en daar waren de meeste Film kanalen in Dolby Surround. Toen heb ik ook gelijk een 5in1 AVR en meerdere speakers gekocht natuurlijk.

Op Film1 die ik ook 12 jaren lang had was alleen de laatste jaren 1 van de film kanalen met Dolby Surround.

Tragisch weinig voor zoveel geld.

 

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ergens sinds vandaag zijn de 4 Film1 kanalen via het VOL pakket via de app er uit gegooid, dat keek voor geen meter op mijn telefoon, maar aardig was het wel met vooral B en slechtere filmherhalingen.

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...