Ga naar inhoud


Film 1 gratis voor Ziggo en KPN, Telfort en XS4ALL met TV abonnement, via Canaldigitaal nog geen beeld gezien.


Miauw

Aanbevolen berichten

Hmmm. Bij mij doen ze het nog... Zelfs op een MZ-101 bakje (viaccess)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb een M7 SAT801 ontvanger met Seca3 smartcard via het VOL pakket, sinds ongeveer tussen 13 en 14 uur alle 4 Film1 kanalen op zwart, via de app weet ik het niet, vast internet heb ik momenteel niet tot mijn beschikking. 

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is vrijwel helemaal niet veel soeps te zien op de Nederlandse TV, ik kijk dagelijks door de gids maar ziet echt niets wat boeiend is wat ik nog niet gezien heb. Film 1 is daarbij geen uitzondering. Missen doe je Fiilm 1 niet laten we het daar maar op houden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was wel aardig, echter in zo'n korte tijd veel B en slechtere herhaling gezien, het betere werk zoals "Bohémian Rhapsody" of te wel Queen, heb ik gemist en werd niet op tijd herhaald.

 

Het gebaar was aardig, voor mijn gevoel echter niet de moeite waard om een abonnement er op af te sluiten.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat we dit en volgend jaar ook veel herhalingen kunnen zien, want veel nieuwe films zullen er dit jaar niet gemaakt worden

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Films op Film1 zijn wel een beetje ouder dan in jaar (wat heet) :)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Film1 was zelfs open op de kaarten die geen abonnement meer hadden. (FTV) Zolang je kaart wel geldige tiers had (E00/C00) had je beeld op Film1.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Codx zei:

Film1 was zelfs open op de kaarten die geen abonnement meer hadden. (FTV) Zolang je kaart wel geldige tiers had (E00/C00) had je beeld op Film1.

 

Dat was al gemeld/bekend.🙂

https://www.sat4all.com/forums/topic/369552-film-1-gratis-voor-ziggo-en-kpn-telfort-en-xs4all-met-tv-abonnement-via-canaldigitaal-nog-geen-beeld-gezien/?do=findComment&comment=2579207

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is ook hier een beetje de situatie, alleen zijn we maar met drie.  Meestal kijkt elk naar zijn eigen voorkeuren, dochter speelt spelletjes on line, vrouw kijkt movies on line en ik kijk sport, film, nieuws of documentaires op tv.   Wat een verschil bij vroeger, bij ons ouders zat op woensdagavond "het kot" vol met buren die kwamen kijken naar Schipper naast Mathilde oudste Vlaamse soap rond begin jaren 60...nostalgie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...