Ga naar inhoud


Film 1 gratis voor Ziggo en KPN, Telfort en XS4ALL met TV abonnement, via Canaldigitaal nog geen beeld gezien.


Miauw

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, astro iris zei:

Dit is ook hier een beetje de situatie, alleen zijn we maar met drie.  Meestal kijkt elk naar zijn eigen voorkeuren, dochter speelt spelletjes on line, vrouw kijkt movies on line en ik kijk sport, film, nieuws of documentaires op tv.   Wat een verschil bij vroeger, bij ons ouders zat op woensdagavond "het kot" vol met buren die kwamen kijken naar Schipper naast Mathilde oudste Vlaamse soap rond begin jaren 60...nostalgie.

hoi,

 

Schipper naast Mathilde is  nu elke zaterdag te zien om 13.30 op èèn

 

 

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij mij staat IPTV meest op via Videoland of VTMGo.....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-4-2020 om 13:44, Tonskidutch zei:

je schoenen vallen ervan uit

wat een oud bollige "humor"

ik denk dat ze in het rusthuis allemaal uit het raam springen als ze gedwongen worden om dat te zien

laat staan de jeugdige onder ons

Je gelooft het niet maar volgens tellingen , kijken meer dan 250.000 mensen daar naar. De commentaren zijn dan meestal, toen was alles nog heel gewoon. Wie zong dat ook weer? dacht een Hollander.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, penthe,  maar er is toch niets mis met wat nostalgie?

Onlangs zapte ik toevallig lang een zender die een aflevering van een kinderserie uitzond... Den vita stenen (de witte steen) en omdat ik die film als kind ook gezien heb, en blijkbaar als positief ervaren heb, bleef ik kijken.... ik vond het wel fijn om Fia en Hampus weer te zien.....

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou Emil ook weer kijken, en Pippi Langkous....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, astro iris zei:

Je gelooft het niet maar volgens tellingen , kijken meer dan 250.000 mensen daar naar.

 

ja soms sta je er wel eens versteld / vertelt van.

Ik heb niks tegen nostalgie en zo... zelf kijk ik ook wel old crap zoals The Flying Docters of Alo Alo

met beroemde uitspraken als "you stupid Woman"

 

maar er is ook het een en ander wat ik echt niet meer mijn hersenmassa wil aan doen

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

"I shall say this only once......"

Laats een aflevering van "Floris en Sindala" gezien..... Man man man wat was dat tenenkrommend slecht.. Dat die Rutger Hauer dáár beroemd mee is geworden....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik mis Road Runner.

Beep  Beep

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Tonskidutch zei:

 

ja soms sta je er wel eens versteld / vertelt van.

Ik heb niks tegen nostalgie en zo... zelf kijk ik ook wel old crap zoals The Flying Docters of Alo Alo

met beroemde uitspraken als "you stupid Woman"

 

maar er is ook het een en ander wat ik echt niet meer mijn hersenmassa wil aan doen

Het rare is dat men soms zich aangetrokken voelt om iets terug te zien. De film Apollo 13 heb ik al zeker 7 keren bekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Penthe zei:

Ach zo kijk ik toch ook zo alle afleveringen weer van Star Trek Voyager of alle afleveringen van Stargate SG-1 en dan Stargate Atlantis er weer achteraan. Series als Alo Alo gaat ik echt geen 2e keer mijn tijd aan verdoen.

Voyager heb ik net weer helemaal gezien op netflix, Stargate Atlantis heb ik nog net kunnen kijken in het begin dat ik netflix heb aangeschaft, helaas is deze daar niet meer te bekijken

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Stargate SG-1 en Atlantis zijn nergens in Europa meer te zien dus wordt je gedwongen het ergens te downloaden, op Amazon in de US is het nog aanwezig tot eind Mei dit jaar en dan ook weg. Gelukkig heb ik de hele serie Stargate SG-1 plus de films in een grote DVD box ooit gekocht in Spanje.

 

Dat gedoe met rechten wordt je helemaal moe van en daar heeft Film 1 ook last van en zeker nu met dat virus want alles kost nu ineens tig keer zoveel aan rechten, men maakt er zwaar misbruik van.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...