Ga naar inhoud


Is er een storing bij CD?


Murdock

Aanbevolen berichten

Volgens mij is er een storing gaande bij Canal Digitaal. De uplink signalen vanuit Hilversum blokken en knetteren alleen nog bij mij.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is er een probleem bij CD?, kan alle zenders niet ontvangen of alleen zwaar gestoord.

Alleen de RTL zenders doen het goed, behalve RTL Lounge.

Aan het signaal ligt het niet, RTL Télé Letzebuerg, Chamber HD en Tsjechische / Slowaakse zenders, niet gecodeerd, ontvang ik wel.

Gecodeerd of niet kan het niet zijn, want de RTL zenders op een na doen het wel en het signaal is gewoon zoals altijd.

Omdat ik vanuit Turkije kijk en de LNB voor Astra 3 "scheel" in de schotel kijkt, heb ik wel minder signaal dan in NL.

de waarde: Ber 10.7, AGC 74 en SNR 74 en alleen bij zware regen af en toe korte uitval van het signaal.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn draadje was ik aan het typen en zag dat er ondertussen een draadje bij is gekomen.

Gelukkig ben ik niet de enige.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, er is een storing, ergens in het traject naar de uplink.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De uplink is in orde, maar de signaalweg tussen Hilversum en de uplink is gestoord.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, ceesv zei:

De uplink is in orde, maar de signaalweg tussen Hilversum en de uplink is gestoord.

Dan zou er nog een 2e storing zijn bij TV Vlaanderen?

Hier trouwens ook alleen bij de RTL zenders geen storing, dacht eerst nog aan positie vd zon, maar dat is het niet.

vu+ duo en vu+ zero OpenPli - Triax88 - SG2100A (42oost/58west) - Triax55, diseqc 1.0 en 1.1 switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...