Ga naar inhoud


CD zenderlijst 1 juni 2020


Sprietje

Aanbevolen berichten


Wat een stelletje treiterkoppen bij Canal Digitaal.
Eurosport 1 Duitsland zit op positie 158 van de huidige zenderlijst maar is in de zenderlijst van 1 juni verdwenen. Als je dus afhankelijk bent van de Canal Digitaal zenderlijst zoals bijv. bij bijna alle tv's met ingebouwde satellietontvanger, kun je die overmorgen dus ook niet meer kijken. Ronduit belachelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom zou ik ook nooit een gesloten ontvanger kiezen! Met een goedkope losse E2 ontvanger ben je beter af (als je de hybride functies niet nodig hebt)..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Typisch Canal Digitaal streken, wat zij niet meer uitzenden verstoppen voor de klanten.

Ook de zenders die vervallen door iets waar geen hond iets aan heeft of naar zal kijken omdat het niet gelijkwaardig is kan je onder de rotstreken van CD plaatsen.

Als ik een sportkanaal ga missen wil ik er een sportzender voor terug, niet iets wat klassieke muziek vertoond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eurosport 1 Duitsland is door Canal Digitaal in de nieuwe zenderlijst juist op kanaal 28 gezet. Prima oplossing dus!

 

Is het bij Eurosport 1 Duitsland eigenlijk nog mogelijk om een Engels geluidsspoor aan te zetten? Vroeger kon dat wel.

 

Canal Digitaal zou er ook nog voor kunnen kiezen de Quest-zenders van de Astra 2E een wat betere positie in de zenderlijst te geven. Dit zijn immers FTA-kanalen van Discovery, waarvan een in HD. Al kunnen natuurlijk niet alle klanten die satelliet ontvangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Mimisiku zei:

Daarom zou ik ook nooit een gesloten ontvanger kiezen! Met een goedkope losse E2 ontvanger ben je beter af (als je de hybride functies niet nodig hebt)..

 

Beste Mimisiku

 

Als je niet graag werkt met een losse box om geen 2 afstandsbedieningen te hebben maar met de ingebouwde satellietontvanger van de tv, dan heb je geen keus wat voor ontvanger je hebt. De ontvangers in een tv zijn geen gesloten boxen maar bij nagenoeg alle merken heb je de keus om de zenders vrij in te laden of met de Canal Digitaal zenderlijst. Voor het gemak zal bijna iedereen kiezen voor  Canal Digitaal.

 

Maar inderdaad Ivo, Canal Digitaal heeft Eurosport 1 Duitsland op positie 28 gezet. Dat had ik nog niet gezien. Mooi dat ze niet ons maar Discovery hier mee gaan treiteren. Nog nooit heeft een vrij te ontvangen zender zo ver vooraan in de zenderlijst gezeten.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik koop ook geen TV met ingebouwde sattuner. Geen, danwel slechte sorteermogelijkheid. En hoezo 2 AB’s? Als je een fatsoenlijke box koopt zit daar een programmeerbare AB bij. Ik heb sinds 2012 één AB voor TV en box. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Ivo_ zei:

 

Is het bij Eurosport 1 Duitsland eigenlijk nog mogelijk om een Engels geluidsspoor aan te zetten? Vroeger kon dat wel.

 

 

Nee, dat is niet mogelijk. Dat had je vroeger wel via analoog. Maar dat is al weer heel wat jaartjes geleden. 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...