Ga naar inhoud


De horeca opende terug, wie is vandaag in NL op café geweest? Viel dit mee?


Timm1983

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Ik ben gisteren naar mijn favoriete restaurantje geweest hier. De tafels zijn zo gearrangeerd dat je meer dan 1.5 meter uit elkaar zit, en er is een looproute uitgezet. Prijzen zijn nog hetzelfde als voor de Corona crisis.

 

Het is nog een beetje karige bedoening, maar goed, 30 gasten is natuurlijk beter als helemaal geen.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites


Toen ik vernam dat naam adres enz. af moest geven heb ik afgehaakt om met een groepje ergens naartoe te gaan. Ik waan me liever niet in Noord Korea of erger voor een pilsje of frisje te drinken. 
Denk dat het wettelijk niet eens mag zelfs, zoals bijvoorbeeld mensen achter kassa mogen vragen naar een id bewijs. Dat schijnt ook niet wettelijk te zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, wiz zei:

Ik ben gisteren naar mijn favoriete restaurantje geweest hier. De tafels zijn zo gearrangeerd dat je meer dan 1.5 meter uit elkaar zit, en er is een looproute uitgezet. Prijzen zijn nog hetzelfde als voor de Corona crisis.

 

Het is nog een beetje karige bedoening, maar goed, 30 gasten is natuurlijk beter als helemaal geen.

 

ik ga nog wel gewoon naar mijn favoriete Frieteboer en Shoarmaboer, maar gewoon afhalen...

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, edbe zei:

 

ik ga nog wel gewoon naar mijn favoriete Frieteboer en Shoarmaboer, maar gewoon afhalen...

Friet of pizza:

Da' doe ik wel eens , ik bel die ik effe op of mailen , en dan 20 à 30 minuten later ga ik de boel afhalen :)

Bij de kebap blijf ik momenteel weg , want de klanten houden zich niet aan de regels !!

Alhoewel , bij 1 kebapzaak alhier gaat dit wel , de zaak is toch groot genoeg !!

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, cookie monster zei:

Friet of pizza:

Da' doe ik wel eens , ik bel die ik effe op of mailen , en dan 20 à 30 minuten later ga ik de boel afhalen :)

Bij de kebap blijf ik momenteel weg , want de klanten houden zich niet aan de regels !!

Alhoewel , bij 1 kebapzaak alhier gaat dit wel , de zaak is toch groot genoeg !!

 

klopt ook af en toe via zo een thuis app

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Tonskidutch zei:

ik maak de lekkerste patat frites zelf met zuurvlees saus :grin:

niks afstand houden HA

Bewijzen!!

Eerst proeven! :P:P

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elke Maastrichtenaar heeft een eigen friteuse en maakt het zuurvlees op zijn manier!

Ik gebruik appelstroop en peperkoek bij het braden en half om half appelazijn en balsamico voor het marineren. (bekend tot in Israël en Denemarken)

 

Maar trakteerde me ook wel vaker op afhalen.

Als je eens met de trein komt Tuutsje van Teuntje in de Wycker Brugstraat of Friet Elite Achter het vleeshuis straat alhoewel ik niet zeker ben of ze deze corona lockdown hebben overleefd.

Ik neem altijd mijn eigen vork mee, dan kun je zelfs de laatste Friet nog uit het zakje krijgen :grin: een politieagent heeft me al eens staande gehouden wat die vork in mijn kontzak moest <_<

  • Haha 2

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik dit zo lees Tonski, dan kun jij je eigen eettentje wel openen! Het klinkt erg lekker in elk geval!

 

Overigens kom ik wel eens bij een friettent aan de kust in de kop van Noord Holland, waar ze dikke rietjes hebben die je om een houten prikker kunt steken.

Je hebt dan een patatprikker op een steeltje.

 

https://static.baasbv.eu/img/thumbs/31/6814774_312x342.jpg

+

https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/3/8/3/7/9200000056207383.jpg

 

Het prikkertje schuif je in het rietje.. Best handig.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hallo allemaal,

Afgelopen woensdag had ik toch maar eens afgesproken met een goede vriend, alvorens een messenger berichtje gestuurd naar het café om te reserveren om samen iets te gaan drinken in een cafétje ergens in Oost-Vlaanderen, mondmaskers waren helemaal niet nodig, we mochten gerust plaats nemen op het terras want daar zat toch niemand, binnen zaten er wel mensen, we hebben er van genoten en wat werd er gedronken. 3 karafjes witte wijn van 0.5l en 1 glas witte wijn voor de ronde som van €35.00, viel nog mee, aangezien ik nu toch niet meer bijna iedere dag op café ga zoals voor de corona. Vanaf de laatste week juni begin juli moeten we met z'n allen toch 2 daagjes naar het werk gaan, maar 2 opeenvolgende dagen en dan zou ik misschien ook eens gebruik maken van de dames van plezier in de hoofdstad van mijn land, want ik ben ook weer wat aan liefde toe. Op tv is het maar saai naar liefde kijken, Film1 wordt alsmaar saaier met dezelfde films.

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al een keer of 3 koffie wezen drinken en betaalde dezelfde prijs als voorheen. Afgelopen vrijdag middag in El Campello bij een cafe een biertje en een cola light gedronken en moest 3 euro 20 aftikken en we kregen er nog tapaz bij ook. Tot op heden na 4x cafe bezoek bij verschillende cafe´s geen hogere prijzen hoeven te betalen bij alle bezoeken bleef de prijs voor ons beiden onder de 3,50 euro. Wel wordt door de aandacht op onze honden de anderhalve meter regel niet aangehouden iedereen wil ze aaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-6-2020 om 09:33, Tonskidutch zei:

Ik neem altijd mijn eigen vork mee, dan kun je zelfs de laatste Friet nog uit het zakje krijgen

 

Een typisch Nederlandse gewoonte!

Als je het lege zakje mee naar huis neemt kunt je er op de WC je k*nt ook nog mee afvegen.

Doe je dat regelmatig, moet je eens zien hoeveel WC papier dat uitspaart. (zeker in Coronatijden, met de schaarste van WC papier)

aangepast door Drs. IJzerbout
  • Haha 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...