Ga naar inhoud


RTL stopt met F1


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden, el renegade zei:

Ik zie niet waarom iemand een abonnement op disney zou nemen voor 7€, tenzij je een hoop tv verslaafde kindertjes zou hebben.

Ik ook niet en ik ben nogal een Star Wars verslaafde. Maar ja, waarom zou je je kinderen niet tv verslaafd maken. Scheelt een hoop aandacht en heb je tijd om op je mobieltje kijken naar domme filmpjes.

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites


6 minutes ago, Mojo said:

Ik ook niet en ik ben nogal een Star Wars verslaafde. Maar ja, waarom zou je je kinderen niet tv verslaafd maken. Scheelt een hoop aandacht en heb je tijd om op je mobieltje kijken naar domme filmpjes.

Zou ook beter zijn als de gemiddelde mens eens stopt met zoveel tv kijken, je moet eens weten hoeveel moois erbuiten in je eigen omgeving is te zien al is dat voor een vent als ik enkel maar de mooie vrouwen die voorbij lopen bijv. Voor de rest het enorm mooie uitzicht op de bergen en vanuit eigen tuin de blauwe zee zien en in de avond en nacht steden verlicht te zien vanaf de berg waar ik woon schitterend hier kan geen tv tegenop. Eh ook geen mobiel :)

 

En F1 heb ik nooit een sport gevonden een echte sport is iets waarbij je 100% je eigen lichaam gebruikt zonder grote hulp middelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Penthe zei:

Zou ook beter zijn als de gemiddelde mens eens stopt met zoveel tv kijken, je moet eens weten hoeveel moois erbuiten in je eigen omgeving is te zien ................

Als ik een vrouw was dan had ik je willen zoenen! :D

Wat mij betreft is dit de uitspraak van het jaar!

  • Like 1

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Penthe zei:

Zou ook beter zijn als de gemiddelde mens eens stopt met zoveel tv kijken, je moet eens weten hoeveel moois erbuiten in je eigen omgeving is te zien al is dat voor een vent als ik enkel maar de mooie vrouwen die voorbij lopen bijv. Voor de rest het enorm mooie uitzicht op de bergen en vanuit eigen tuin de blauwe zee zien en in de avond en nacht steden verlicht te zien vanaf de berg waar ik woon schitterend hier kan geen tv tegenop. Eh ook geen mobiel :)

 

En F1 heb ik nooit een sport gevonden een echte sport is iets waarbij je 100% je eigen lichaam gebruikt zonder grote hulp middelen.

 

Geweldige bijdrage trouwens! Er is zoveel moois buiten tv en telefoon om.

 

 

En dan nog: wie weet geeft bijgevoegde link een iets ander inzicht? Ik draai het wel eens om: een mens die een x aantal kilometers zo snel mogelijk wil afleggen en de auto als hulpmiddel heeft 😉

 

https://www.gelderlander.nl/nijmegen/dit-doet-een-formule-1-race-met-het-lichaam-van-een-coureur~aad8da54/

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, drz zei:

Als ik een vrouw was dan had ik je willen zoenen!

 

Nu wil je een vrouw zijn, gisteren een teek..??

Ik begin nu langzamerhand aan je verstand te twijfelen.

 

1 uur terug, erwinnaar zei:

je moet eens weten hoeveel moois erbuiten in je eigen omgeving is te zien al is dat voor een vent als ik enkel maar de mooie vrouwen die voorbij lopen

 

je moet zien dat je zelf een knappe aantrekkelijke vrouw hebt.

Dan zul je minder tijd besteden aan het buiten op straat naar andere vrouwen lopen te gapen.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Drs. IJzerbout said:

je moet zien dat je zelf een knappe aantrekkelijke vrouw hebt.

Dan zul je minder tijd besteden aan het buiten op straat naar andere vrouwen lopen te gapen.

Als je een mooie auto hebt kijk je toch ook naar andere mooie auto´s waarom zou dat dan niet met vrouwen kunnen. Als je alleen maar naaar je eigen vrouw kijkt mis je heel veel meer moois.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Penthe zei:

Als je een mooie auto hebt kijk je toch ook naar andere mooie auto´s waarom zou dat dan niet met vrouwen kunnen. Als je alleen maar naaar je eigen vrouw kijkt mis je heel veel meer moois.

Inderdaad er zijn heel veel mooie vrouwen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, drz zei:

Als ik een vrouw was dan had ik je willen zoenen! :D

Wat mij betreft is dit de uitspraak van het jaar!

 

Op een tegeltje (laten) drukken en naar CDS opsturen, ze zijn niet onmisbaar.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...