Ga naar inhoud


M7 Group verbetert codering HD-zenders


Sprietje

Aanbevolen berichten


Vreemd.... Wanneer zou die nieuwe codering in moeten gaan?

Ik heb nog steeds beeld op mijn telesat-kaart.

In mijn weekend huis in Belgie kijk ik nu op het moment van schrijven naar RTL-TVi-HD en LaUne HD werkt ook nog gewoon op mijn Vu+ Duo2.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien TV kijken voor velen een eerste levensbehoefte is, zal dat "treffen" nooit plaatsvinden.

Dat weten ze en misbruiken ze dan ook gretig. Mocht er geen echt controle orgaan zijn, dan zou misschien een standaard abonnement 500€/jaar kosten, omdat ze weten dat mensen tv wil zien, en dus ook betalen. Het zijn maar uitzonderingen gelijk ik, die zeggen, doe er niet aan mee, en de boel buiten.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Komt tijd, komt raad. Het zou me niet verrassen als er straks het nieuwe beeldsharen wordt geboren. Tegenwoordig met een snelle internet verbinding kunnen we toch gewoon tv kanalen streamen, ongecodeerd of met een eigen codering er op, maar dan voor een kleine prijsje?

Ik denk dan aan een ontvanger op afstand met de juiste kaarten en modules, het geproduceerde beeld hoogwaardig grabben en als live restreaming veelvuldig verspreiden. Mogelijk is dat vandaag de dag al wel, vraag is alleen wie dit grootschalig gaat aanpakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, en het heet iptv.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd.... Wanneer zou die nieuwe codering in moeten gaan?

Ik heb nog steeds beeld op mijn telesat-kaart.

In mijn weekend huis in Belgie kijk ik nu op het moment van schrijven naar RTL-TVi-HD en LaUne HD werkt ook nog gewoon op mijn Vu+ Duo2.

Telesat: Cartoon Network HD is nu met nano01 ge-encrypted, die "delen" ze met franse providers die er nano E0 op hebben staan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede tijden voor de commerciele servers welke probleemloos dit kanaal,net zoals het franse HD pakket en Fox Sport 2 int,aanbieden.

Deze zien hun omzet alsmaar stijgen nu.

Ontduikers van de wet zul je altijd houden. Maakt niet uit hoe strikt of soepel die wet ook luidt.

Er zullen altijd mensen blijven die een weg zoeken om makkelijk geld te verdienen en anderen voor de schade laten opdraaien. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat we daarmee moeten leren leven.

Doen we dat niet dan zit je alleen jezelf te kwellen met de gedachte dat het zo oneerlijk is.

Ik denk zelfs dat berichten met deze strekking anderen aanmoedigt om je nog meer te kwellen.

Ongehoorzaamheid is vastgelegd in de genen.

 

Voor wat het onderwerp betreft blijkt in de praktijk dat de verbeterde codering al achterhaalt is voor de lanssering van het bericht over de verbeterde codering.

De schrijver van het bericht had zich niet goed op de hoogte gesteld van de stand van zaken.  

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Johan45,

dat zeg ik Bron: Totaal TV :grin:  :cry:

 

het is enkel nog een achterneef, van niet katholieke ongehuwde ouders afkomstig die zich met pijn en moeite en ondanks die verplichte scholing heeft weten te ontplooien en nu graag sport op betaal-tv kijkt via een tientje per maand.

terwijl het pakket legaal 15,50 per maand kost

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat zenders als Fox sports 2 wel door betaal servers te openen/sharen zijn maar door de hobbyist thuis niet......

aangepast door Herco M.

1x DM800HD - OpenPLi 2.1 - CCcam 2.3.0  (in de kast als reserve)

1x Vu+ Solo2 -  OpenPli 4.0 - Oscam - 110cm Triax - Stab rotor
2x Amino A140 (Glasvezel ontvanger)

Link naar reactie
Delen op andere sites

intern delen is geen status quo,

officieel niet vervolgbaar,

officieel niet traceerbaar,

niet onderdeel van een der revisies van de omroepwet dan wel andere wetten

een privaat rechterlijk besloten contract staat hier niet ter discussie anders dan het voorschrift de gecertificeerde apparatuur te zullen gebruiken (of niet)

 

wat ter discussie staat is dat men overstapt naar illegale praktijken

de providers zal het worst zijn wat achter die voordeur gebeurd, zolang er maar niets diezelfde voordeur verlaat zonder dat daar voor het gebruiksrecht en of auteursrecht betaald wordt.

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...