Ga naar inhoud


Hoe vers is "verse" melk?


Gerard 76

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Goed, ik zal het nog een keer uitleggen...

 

 

 

En ga mij nu niet wijs maken dat ik mij hele jeugd bedonderd ben!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al doen er 10 miljard mensen mee, dan blijft het nog steeds een onzinnige op godsdienst gebaseerde frats.

Je link is niet beschikbaar maar als je even de titel Googelt dan vind je hoofdzakelijk islam gerelateerde sites. Wij van WC-eend adviseren.....

 

Je kan beter even de serieuze wetenschappelijke sites bekijken voordat je dit soort broodje aap verhalen verspreidt en mensen valse hoop geeft.

 

 

Nee hoor, we hebben gewoon proefondervindelijk vastgesteld wat je wel / niet kan eten. De mensheid is immers ouder dan ieder (bij)geloof. Alle rituelen in welke religie dan ook zijn alleen maar bedoeld geweest om jou een lesje nederigheid te leren. Hou het volk dom, het was niet de bedoeling dat je zelf ging nadenken. Dat doen de wijze mannen wel voor je.

 

Als het onzin was zou je tegenstrijdigheden vinden in de Koran, en in de Koran worden mensen die er niet in geloven uitgedaagd om maar 1 vers te dupliceren, en zelfs dat is niemand ooit gelukt. Verder staan er dingen in die men waarvan men in het Westen tot zeer kort niet eens op de hoogte was, hoe verklaar je dan dat het al 1400 jaar geleden in de Koran staat? (toen hadden ze toch geen microscopen hehehe)

 

“Voorwaar, Wij schiepen de mens uit een uittreksel van klei; dan plaatsten Wij hem als een kleine levenskiem in een veilige plaats. Vervolgens vormden Wij de levenskiem tot een klonter bloed; daarna vormden Wij het klonter bloed tot een(vormeloze) klomp; dan vormden Wij beenderen uit deze (vormeloze) klomp; daarna bekleedden Wij deze beenderen met vlees; vervolgens ontwikkelden Wij het tot een nieuwe schepping. Gezegend zij Allah, de Beste Schepper.”
(Soerat al-Moeminoen: 12-14)
 
Het lijkt erop dat "wetenschap en geloof" elkaar tegenspreken, maar dat is dus niet zo. Zie link hierboven, en jouw WC-eend verhaal is rijp voor de WC, want het zijn dus vooral onislamitische (nieuws)sites die met het onderzoek op de proppen komen. 
 
 
aangepast door Johan45
Video verwijderd. Voegd niets toe aan het onderwerp. Godsdiens en Politiek zijn niet toegestaan.

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Goed, ik zal het nog een keer uitleggen...

 

https://www.youtube.com/watch?v=e15XIuWrxyA

 

 

En ga mij nu niet wijs maken dat ik mij hele jeugd bedonderd ben!

Wie financierden deze zg. "voorlichtingsspotjes" welke in weze pure reclame was?

Maar komt ook uit een tijd dat men dacht: "Het was op TV, dus zal het wel goed zijn."

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verse melk, heb ik van mijn ouders meegekregen, blijft 3 dagen goed. In een koele temperatuur.

Het lekkerste vind ik melk koel...en ik doe er ijsklonten in.

 

Wat mij wel verwonderd is het enorme prijsverschil wereldwijd....bijvoorbeeld voor 1 ltr. melk in de Emiraten betalen we 6 DHS, ongeveer 1,50 € terwijl dat in Duitsland bij de XXXXX kost 0,42 € kost voor halfvolle melk.

 

In Canada betaalden we Can$ 2,30 voor een liter melk. Dat de melk in Duitsland daarmee bijna goedkoper is dan water is mij niet duidelijk.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dit onderwerp is ook niet helemaal vers, gestart in februari 2015, en in ruste gegaan in juli 2015.

Is de melk nu zuur?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...