Ga naar inhoud


ARD: Versleuteling (nu nog) openbare kanalen wordt overwogen


ebhoorn

Aanbevolen berichten

De ARD sluit het voor de toekomst niet meer uit dat zij haar signaal gaat versleutelen, of gebruik gaat maken van zgn "spotbeams". Via TV via Internet zou een "geolock" kunnen worden toegepast: is jouw IP-adres buiten het doelgebied gelegen, dan wordt jouw ontvangst geblokkeerd.

 

Aanleiding voor deze overwegingen zijn de sportuitzendingen: Voetbalrechten zijn veel waard, en de voetbalorganisaties die deze rechten verkopen hebben er moeite mee  dat hun content openbaar wordt verzonden. Zij hebben dan immers een minder sterke onderhandelingspositie als zij hun content afzonderlijk willen verkopen aan afzonderlijke providers als een provider (in dit geval de ARD) daarnaast hun content openbaar aanbiedt.

 

Interessant.

 

http://www.teltarif.de/ard-zdf-verschluesselung-sport/news/58810.html

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De ARD zegt helemaal niets.

 

Het is een gedachtengang van één man van één aangesloten omroep, SWR. Die beste man zegt ook alleen dat ze dan bij de ARD er mee moeten bezig houden.

Helemaal niet dus dat hij er voor is.

 

Maar het zal ongetwijfeld veel meer zijn dat de Privaten er achterzitten, de VPRT.

Die willen dit allemaal.

 

Partijgenoten van Sander Dekker dus.

 

Dan zie je maar geen handbalwedstrijd. Als je het niet kent, dan zal je het ook niet missen. Dus minder belangstelling er voor, deze sport zal dan utieindelijk een niche sport worden.

 

 

Weg met al die geldwolven. Het gaat ze alleen maar om geld te verdienen en niets anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil dat helemaal niet weten. Zijn afschuwelijke bedragen waarbij je je afvraagt waarom sport zoveel geld moet kosten.

Zet dan alle sport maar achter de decoder, lijkt mij beter dan alle programmas achter de decoder.

Ergens hoop ik dat er zo weinig betalende abonnees komen dat ze dan eindelijk de conclusie trekken die sportuitzendrechten zijn volledig over de top.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gewoon een hele dikke hoge muur om elke land in europa bouwen

dan heb je geen handel, geen wandel, geen legalen, geen gezeik... en hopelijk geen degelijke TV-programma's

dan ben je klaar met uitwisselen

en dat rijnwater of maaswater soppen ze maar op daaro...
;)

 

en geen europa-cup

aangepast door Tonskidutch

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

gewoon een hele dikke hoge muur om elke land in europa bouwen

dan heb je geen handel, geen wandel, geen legalen, geen gezeik... en hopelijk geen degelijke TV-programma's

dan ben je klaar met uitwisselen

en dat rijnwater of maaswater soppen ze maar op daaro...

;)

 

en geen europa-cup

Wat mij betreft GEEN voetbal op FTA maar in pakketten. Eigelijk alles in pakketten, en betalen wat je ziet. Wel aan democratische prijzen. X aantal cent per minuut. bvb

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens de Duitse bevolking in het Deense Jutland (Noord-Sleeswijk) hebben gewoon recht op ontvangst van de Duitse televisie.

De Denen in Zuid-Sleeswijk hebben dat namelijk ook op Deense radio en televisie van de DR.

 

Dus zo simpel te zeggen dat het allemaal binnen de Duitse grenzen moet blijven, is niet zo.

 

Dit gebied is heel vaak van stuivertje gewisseld, dan Duits en dan Deens.

Flensburg heet ook gewoon Flensborg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

TV zonder voetbal ? Wat een heerlijk idee

Dat dacht ik ook, maar ja met ons tweeen tegen die bende zal niets uithalen zeker?

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ARD sluit het voor de toekomst niet meer uit dat zij haar signaal gaat versleutelen, of gebruik gaat maken van zgn "spotbeams". Via TV via Internet zou een "geolock" kunnen worden toegepast: is jouw IP-adres buiten het doelgebied gelegen, dan wordt jouw ontvangst geblokkeerd.

 

Aanleiding voor deze overwegingen zijn de sportuitzendingen: Voetbalrechten zijn veel waard, en de voetbalorganisaties die deze rechten verkopen hebben er moeite mee  dat hun content openbaar wordt verzonden. Zij hebben dan immers een minder sterke onderhandelingspositie als zij hun content afzonderlijk willen verkopen aan afzonderlijke providers als een provider (in dit geval de ARD) daarnaast hun content openbaar aanbiedt.

 

Interessant.

 

http://www.teltarif.de/ard-zdf-verschluesselung-sport/news/58810.html

Ja, dit bericht was een week of zo ook al te lezen op Digital Fernsehen.  Beetje verontrustend.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...