Ga naar inhoud


Gratis omruilen van CI-module met wereldbol voor witte CI-module


Sprietje

Aanbevolen berichten


Sterker nog: het is een kwestie van software. Buffers reserveren. Probleem is dat de content-provider juist eist dat dit NIET mogelijk mag zijn. Zonder de 100% compliance naar de eisen van de content-provider géén licentie... Zo simpel werkt het..

 

Voor de consument geldt niets anders dan: "bek houden, je portemonnee bij ons legen, en vooral niet zeiken!". Dat is het credo van de content provider..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Johan, bij CanalDigitaal moet je inderdaad voor zo'n witte CI-module €59,- betalen en dan ook nog eens €9,95 verzendkosten, totaal €68,96.

Bij TV Vlaanderen betaal je ook €59,- maar daar komen geen verzendkosten bij.

Je bent toch een stuk voordeliger uit als je zo'n witte CI-module gewoon bij een bekende webshop bestelt. Daar kost die maar €50,- inclusief verzendkosten.

 

 

Sprietje,

 

Wat zijn op dit moment de juiste CI modules om aan te schaffen?

 

Ik heb nog de MediaGuard van Canaldigitaal in mijn Opentel ontvanger zitten, ik neem aan dat het alleen een Seca2 module is, de opentel zal dan verledentijd worden.

 

Wat zijn de beste modules die van Canaldigitaal / M7 gebruikt kunnen worden en waar moet ik precies op letten?

 

Ik wil absoluut geen gekoppelde CI(+) module hebben, de rest begrijp ik dat er een verschil tussen een CI en een CI+ module zit, maar welke is op dit moment het ineressanste?

 

Ik ga mogelijk van een STB-pakket naar het 10 euro pakket over, daar komt wel een M7 SAT801 ontvanger bij, maar dan heb ik alvast de modules in huis als ik het anders wil dan via de satelliet ontvanger en als softcams (tijdelijk) niet meer willen werken.

 

Dus TV altijd kunnen kijken, maar daarnaast ook langzaam in de hobby duiken.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterker nog: het is een kwestie van software. Buffers reserveren. Probleem is dat de content-provider juist eist dat dit NIET mogelijk mag zijn. Zonder de 100% compliance naar de eisen van de content-provider géén licentie... Zo simpel werkt het..

Voor de consument geldt niets anders dan: "bek houden, je portemonnee bij ons legen, en vooral niet zeiken!". Dat is het credo van de content provider..

Zij mogen dat eisen, maar gelukkig vervolg ik niks dat nep en gemanipuleerd is, dus ben ik 100% vrij.

Als de nieuwe ci+ niet meer werkt in linux, dan laat ik netflix weer binnen, en dat mogen voor mij iets oudere films zijn.

Maar ik zal proberen eentje in bruikleen te krijgen, en dan zou ik meer weten. Maar blijkbaar bij deze nog niet leverbaar.

Maar ik denk, dat tegen dat de witte ci niet meer werkt, ik toch geen sat ontvangst kan doen, en wie weet, wat hebben we dan aan mogelijkheden. Zal telenet en proximus eeuwig baas kunnen blijven wat we zien op tv?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...