Ga naar inhoud


Gratis omruilen van CI-module met wereldbol voor witte CI-module


Sprietje

Aanbevolen berichten

Het gaat dus om Mezzo HD en Motors HD ? uit Frankrijk?

Alle commotie om die zenders?

Moet ik daar zoveel moeite voor doen voor die operazender in sd kwaliteit uitgezonden in HD? en zoveel extra voor betalen? :D

Heb ze gewoon verwijderd uit de lijst.Er zijn zoveel duizenden andere zenders op de satellieten.,

 

 

HUNNY

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik keek wel regelmatig naar Mezzo, omdat ik geen gecertificeerde ontvanger heb ben ik die zender nu wel kwijt.

EEn CI module is wel mogelijk, maar beperkt de functionaliteit van de ontvanger, tegelijk programma's gedecodeerd opnemen gaat dan niet meer.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad Tripleboy, maar hier op deze lijst zitten sommigen met harde principes, die het vertikken om voor de tussenoplossing te zorgen en even naar dealer te gaan voor een omruil, hij moet gratis thuis geleverd worden, nu ja als dat niet gaat, dan staan ze dan daar met hun principes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik van een Linuxontvanger-met-softCAM gebruik maak heb ik geen CD CAM.

Vandaag gebeld met CD, men begreep zowaar het probleem v.w.b. Motors TV HD en Mezzo HD.

Ze sturen me nu na wat doorzeuren mijnerzijds gratis een witte CAM module en een extra kaartje...

Een keurige oplossing.

Men was heel vriendelijk.

En terecht: ik heb niet om de die nieuwe codering niet gevraagd.

-radio

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een witte CI kost € 59,-- CI met hoofdkaart € 139,-- en CI met 2e kaart 89,--

Als het een gratis CI betreft zou je mogen verwachten dat er een CI zonder kaart verstuurt zou worden.

Maar bij CanalDigitaal kan je van alles verwachten, misschien moet er snel ruimte gemaakt worden in het magazijn voor de nieuwe CI met nieuwe kaart.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Johan, bij CanalDigitaal moet je inderdaad voor zo'n witte CI-module €59,- betalen en dan ook nog eens €9,95 verzendkosten, totaal €68,96.
Bij TV Vlaanderen betaal je ook €59,- maar daar komen geen verzendkosten bij.
Je bent toch een stuk voordeliger uit als je zo'n witte CI-module gewoon bij een bekende webshop bestelt. Daar kost die maar €50,- inclusief verzendkosten.
 

post-60869-0-35780600-1438068612_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

CanalDigitaal geeft de CI modules nu gratis weg als je de verhalen mag geloven. Daar kan geen webshop tegen op.

Hetzelfde gebeurde met de laatste goedgekeurde SD CanalDigitaal decoders. Er moest ruimte gemaakt worden voor de nieuwe HD decoders.

De geschiedenis herhaald zich.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar je kunt alleen maar je wereldbol CI-module gratis omruilen voor een witte als je minimaal een familie-abonnent hebt.
De eerste dagen na de verzwaarde codering van Mezzo en Motors-tv was dat nog niet zo maar dat foutje hebben ze snel dichtgetimmerd.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even dreigen dat je het abonnement meteen opzegt en de regels worden aangepast.

De witte module moet de deur uit, die ligt straks alleen nog maar stof te verzamelen.

En dan vragen we hen alweer een nieuwe... alweer gratis...

 

Maar blijven we wel verder spelen met de Linux ontvangers; maar hebben we tenminste een plan B.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...