Ga naar inhoud


CanalDigitaal en de nieuwe codering orca.


erwin05-verwijderd

Aanbevolen berichten

@sattv4iedereen

Als het '+' gedeelte van de nieuwe witte CI wordt geactiveerd dan zal een Enigma2 ontvanger daar in eerste instantie NIETS mee kunnen. Overigens kan dat niet 'aangezet' worden, er zal dan een OTA upgrade van de CI firmware plaats moeten vinden. Maar in mijn geval geldt (en met mij denk ik velen) als CDS/TVV overgaan naar CI+ dan is het einde CDS abonnement en terug naar de kabel.. In mijn geval al gebeurd, door het gezeur met de nano 01 heb ik besloten over te stappen naar Ziggo via een Irdeto kaart..

Zelfs ALS de CI+ wel in een Enigma2 ontvanger zou werken dan nog steeds het probleem dat de CI+ beperkingen van kracht zijn (wel of niet mogen/kunnen opnemen b.v.)

Maar gaan niet alle providers al is het met hun gesloten bakjes of de +, met de tijd die functie's van opnemen of blokkeren doorspoelen reclame niet gebruiken? Hier heeft medialaan (toen nog VMMa) zelfs via de Vlaamse regering al een verwoede poging gedaan, om dit via telenet en belgacom (nu proximus) te verkrijgen, maar voor die kijkers gelukkig nog niet ingevoerd.

Als ze al die functie's gaan inschakelen, dan is het identiek of je nu kiest voor CD, ziggo, iptv of andere, je zal ermee gekl**t mee zijn.

Las enkele dagen geleden, dat de reclame industrie wereldwijd meer dan 40 miljoen dollar heeft verloren, doordat mensen langs alle kanten proberen reclame te vermijden/blokkeren (site bloovi).

Maar de module updaten via ota, zal waarschijnlijk wel lukken. Maar dat zal afhangen, hoe de content providers M7 onder druk gaat zetten. Das misschien de volgende zet na de nano01 invoeging. Wie weet??

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

En dan?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moeten we vervolgens constateren dat de concurrentie minstens zo ver is met de beveiliging van content. Al dan niet onder druk van diezelfde content providers. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds 2013 doet die het bij mij niet meer (in de TV)..

Je hebt gelijk.

Maar Ziggo heeft ooit wel beloofd er geen actief beleid op te zetten. Maar dat was een vage belofte, natuurlijk. En inmiddels achterhaald door de tijd en ontwikkelingen.  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan, gaan vissen dat is nog niet gecodeerd en reclamevrij :P

Ga je dan achter orca's gaan vissen?  :confused:  :P

post-40019-0-92943500-1439584408.jpg

Op de webshop van cd als tvv, zie ik ze momenteel nog niet te koop staan.

3 coderingen in zo'n klein land als België, want hier gebruiken ze ook nog de afgedankte mobistar ontvangers. Of is dit ook orca viacces?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...