Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Ik had toch echt vanavond nog de vuilnis aan de straatdeur kunnen brengen.

Mijn beurt namelijk.

Maar mijn uitzending was juist begonnen op de mediaplayer.

 

en ik dacht, vrouwlief zou toch nog die luiers naar de chemo-kar brengen morgenochtend dus die afvalzak neemt ze gelijk mee.

 

We hadden beiden geen weet van het potentiele gevaar dat wat in onze grijze zak opgeslagen was in die 30 liter Keuken pedaalemmer.

 

Ik bedankte een week later de nooddienst die ons erop gewezen heeft dat je goed moet ventileren opdat het gas snel in concentratie afneemt.

 

Ik dacht dat ik mijn vrouwlief alle opdrachten duidelijk had verteld en meegedeeld.

ik weet niet of ze nu goed geluisterd heeft of dat ik niet duidelijk genoeg geweest ben inzake mijn uitzending kijken?

 

Morgen moet ik de kinderen naar bed brengen.

Hopelijk wist ze niet mijn uitzending.

Ze is wel een vergeetachtig snoetje.

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


hmmmm Tonski.... heb je te veel zelfgestookte drank genuttigd???  of is er iets fout gegaan in het brouwproces ?

geef mij anders maar een slokje, misschien dat ik het dan ook beter begrijp ;)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En dat bij de temperaturen van afgelopen week?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmmm Tonski.... heb je te veel zelfgestookte drank genuttigd???  of is er iets fout gegaan in het brouwproces ?

geef mij anders maar een slokje, misschien dat ik het dan ook beter begrijp ;)

Gelukkig , er zijn er meer , ik was al bang dat ik er alleen mee zat .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

de verjaardag van Simon Carmiggelt staat weer op de Kalender...

 

Maar nergens staat een mooi Beeld Document op de NL Zenders over hem

dat ik 's avonds voor slapen gaan op TV mocht meekijken (dat was erg laat) bij de VARA Televisie

ik was het boekenrek aan het inpakken in de verhuisdozen

 

misschien dat je het nu begrijpt

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoever ben je met inpakken, krijgen we straks de gedichten van Victor van Friesland ook nog of kom je daar vandaag niet meer aan toe?

En voordat je Polletje Piekhaar en Lord Zeepsop in de bananendoos hebt zitten ben je een maand verder met het tussendoor lezen en berichtjes delen.

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is soms verwonderlijk, wat je vindt tijdens een verhuis. Bvb een stick die je 5 jaar kwijt bent, en dan weet je weer wat je 5 jaar geleden hebt gedaan.

Of cdroms die je destijds gebruikte om een internet inbel verbinding te maken via windows 95.

Of een harddisk van 80 mb ( nee, niet verkeerd getypt) of een geheugenlat van 1 mb, die je destijds gebruikte voor een 386 machine.

Of wat denk je van een Moederbord waar je een monochrome scherm moet aansluiten, of een floppy drive.

En eu, een kaartje waar een pic 16c84 opzit. Of een eerste zelf gemaakte season interface.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus Simon Carmiggelt heeft de luiers in de verhuisdoos gedaan? :P

zij wilde immers katten in huis

 

maar dat was het boek

 

ik ben bijlange na nog niet klaar met inpakken

en juist daarom

als het zo laat op de avond ook weer eens rustig wordt in huis is een mooi verhaal voor OUD en JONG een mooie investering voor een goede nachtrust ;)

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...