Ga naar inhoud


Roken in de tuin en op het balcon straks verboden?


gerrit B

Aanbevolen berichten


  • Reacties 88
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

 

 maar ik zie liever het resultaat van een stratenmaker want daar heb je meer aan!

 

Laat die stratenmaker dan maar beginnen bij het verbreden van de A1, dan heb ik er zelfs elke dag wat aan.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eens, maar dan zie ik liever een balkman aan het werk ;)

 

Maar voordat de schop de grond in kan moet je 20 tot 30 jaar procederen tegen de claims van de milieu taliban.

Ben die Eurlings nog steeds dankbaar dat hij toen versneld extra asfalt heeft aangelegd bij oa Zwolle Noord en Hoevelaken.

Een of ander foefje waardoor er niet zoveel langdurende procedures afgerond hoefden te worden hadden die anti gasten geen schijn van kans: de race was al gelopen en point of no return bereikt: het kwam er.

En resultaat dat ik bij Zwolle Noord na een dag hard werken niet meer tot aan Nieuwleusden in de file sta. Rijdt er nu altijd lekker door.

Maar blijf lekker roepen dat extra asfalt alleen maar meer verkeer aantrekt!

Daar moeten ze eens wat onderzoeken naar doen. Nee daar brandt niemand zijn vingers aan want dat tast je geloofwaardigheid aan...

 

update:

 

https://www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2010/04/28/minister-eurlings-start-uitvoering-6e-spoedaanpakproject-wegverbreding-a28-zwolle-meppel

aangepast door theparasol
Link naar reactie
Delen op andere sites

De komende minuten zit ik in die weerzinwekkende stank.

 

Nou Sjaak(k), overdrijven is ook een vak.

 

Ik sta hier in Dubai regelmatig in een file en al die Arabieren en expats roken als een ketter. Maar de lucht van rook in mijn wagen is me echt nooit opgevallen.

Helaas zijn sigaretten zo goedkoop hier dat de prijs niemand ervan weerhoud om op te houden met paffen.

 

Trouwens bij het recruteren van medewerkers krijgt bij mij een niet roker altijd voorrang. Een roker heeft bij mij geen kans.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens bij het recruteren van medewerkers krijgt bij mij een niet roker altijd voorrang. Een roker heeft bij mij geen kans.

 

Aha, en waar selecteer je nog meer op wat er niet toe doet? Klinkt mij in de oren als het bekende blonde mokkel met dikke tieten.

Maar we weten allemaal dat het zo werkt. Discrimineren op basis van huidskleur, geloof of afkomst is verboden maar de praktijk is wel degelijk anders. Zie je overal terug. Ze piepen wel anders als ze zelf in een selectieprocedure zitten en ze zelf afgewezen worden omdat ze te oud zijn of een burnout gehad hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of The Parasol een roker is maar wat hij zegt klopt wel.

Wellicht zijn de regels in Dubai anders maar als je hier in Nederland iemand afwijst omdat hij een roker is dan zijn de rapen gaar kan ik je vertellen.

Dus diplomatiek aangeven dat dat zo iemand helaas niet in het team past ipv. te zeggen "je bent een roker dus ik mot je nie" voorkomt heeeeeeeeel veel problemen.

 

Maar dat de ene auto beter geurtjes filtert dan de ander dat kan ik wel beamen, in de Toyota Avensis Verso was de voorganger ook vaak overduidelijk te ruiken (ook benzine auto's met een katalysator stinken vaak flink) nu ik in de Alhambra rij ruik je alleen af en toe nog eens een echt vieze diesel. (toch vaak busjes zonder reclame met buitenlandse kentekens en dichtgeplakte ramen)

Dus blijkbaar is het filtersysteem van de ene auto toch een stuk beter dan van de andere.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mijn Airco is voorzien van een geurfilter en bij bedenkelijke buitenlucht schakelt automatisch de recirculatie in en stopt de inname van buitenlucht.

 

En wat de Drs. zegt, ik selecteer ook op roken -niet roken. De niet rokers zijn duidelijk in het voordeel.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat maakt dus al twee. Ik vind dat beslist niet kunnen. Jullie zullen daar wel lak aan hebben maar ik vind het ronduit droevig.

Wat voor voorkeuren hebben jullie nog meer? Moet iemand ook nog goed voor zijn werk zijn of is dat maar bijzaak?

Als ik het voor het zeggen had koos ik diegene met de beste kwalificaties en capaciteiten ook al zat diegene in een rolstoel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mmm ik heb in de service gewerkt en jij ook dacht ik, dan zou ik als werkgever zeker niemand aannemen in een rolstoel al is ie nog zo goed, lijkt me erg onhandig in de elektronische garage apparatuur waarin ik heb gewerkt. :lol: En ik zou ook zeker geen roker aannemen of iemand met oorbelletjes, of tatoes op zijn armen of nek zoals veel voetballers tegenwoordig hebben, daar heb ik afschuwelijk de pest aan. :cry:

Daarvoor zijn zoveel werkelozen in ned hhahha

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wat het is, er is momenteel een heksenjacht bezig op rokers en dan met name in de "beschaafde" wereld.

Ik doe daar niet aan mee. En als je dat wel doet ga ik je er op termijn aan herinneren als de jacht geopend is op alcohol of het eten van vlees of suiker. Stop dat bemoeien met hoe iemand anders invulling geeft aan zijn leven. Verschil moet en mag er zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang je gewoonte geen ander schaad en dat doet roken ten alle tijden overduidelijk wel, dus als je lekker alleen thuis rookt met alle ramen en deuren dicht zodat niemand er last van heeft is dat prima toch! Enige andere vorm van roken is schadelijk aan derden.

 

Drinken zelfde, je laat je rijden of drinkt thuis en gaat daarna de straat niet meer op zodat je daar verder niemand mee lastig valt, en zo kun je de gehele rij af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat maakt dus al twee. Ik vind dat beslist niet kunnen. Jullie zullen daar wel lak aan hebben maar ik vind het ronduit droevig.

Wat voor voorkeuren hebben jullie nog meer? Moet iemand ook nog goed voor zijn werk zijn of is dat maar bijzaak?

Als ik het voor het zeggen had koos ik diegene met de beste kwalificaties en capaciteiten ook al zat diegene in een rolstoel!

Het valt niet meer te verkopen aan het overige personeel dat Jan de roker elk half uur 10 minuten niet werkt, terwijl de rest wel doorwerkt.

Er zijn ondertussen bedrijven, waar rokers 30 minuten per dag langer moeten werken.

En er is tegenwoordig zoveel aanbod, dat er genoeg niet-rokers met gelijke of betere kwalificaties zijn.

 

Een alcoholist zou ik net zo min aannemen.

Leeftijd is geen criterium, een goede mix van jong en oud werkt het beste.

 

Verder heb ik niets tegen rokers, zolang ik er maar geen overlast van heb.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...