Ga naar inhoud


zoek legale manier om facturatie canal digitaal als niet Nederlander te raadpleg


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten


Kaartjes worden via post bezorgt.

Raakt je kaart defect of verloren komt je kaart niet aan met een nep adres.

Bovendien mis je de actie brieven van CanalDigitaal met de mooiste aanbiedingen.

 

Dan geeft je een foute postcode op en verander je de plaatsnaam in Antwerpen (BELGIE)    ... ik noem maar wat!

Dat gaat beslist goedkomen hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

chukky juist nog eens alles geprobeerd dat lukt echt niet met belgisch adres systeem herkent het nietr en al eens aan klantendienst gevraagd en die bevestigen die groene vink is waardeloos

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan geeft je een foute postcode op en verander je de plaatsnaam in Antwerpen (BELGIE)    ... ik noem maar wat!

Dat gaat beslist goedkomen hoor!

neen helemaal niet alles geprobeerd niets helpt

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan geeft je een foute postcode op en verander je de plaatsnaam in Antwerpen (BELGIE)    ... ik noem maar wat!

Dat gaat beslist goedkomen hoor

 

Het valt te proberen, niet geschoten is altijd mis.

Maar hou er wel rekening mee dat als je het verkloot je abonneenummer voor altijd verkloot is en je niet meer in Mijn CanalDigitaal kunt komen.

De helpdesk in verweggistan kan je niet helpen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat de boekhouding waardeloos is weten we wel canal digitaal.

Heb ooit een postbus aangeschaft ivm een heks van een ex, toen der tijd ging dus mijn post ook naar de postbus toe, toen mijn heks was weg gevlogen doorgegeven aan canal digitaal dat alles weer gewoon naar mijn huidig adres kon worden gestuurd.

Heb 2 kaarten en krijg 4 tv gidsen van hun, 2 in de postbus en 2 hier ;)

Dus het is niet zo belangrijk wat je invult in je postcode waarschijnlijk

aangepast door alias haha

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als systemen in deze tijd nog alleen met IE of Edge werken, dan zit er ook duister software pakket achter die niet makkelijk is aan te passen.

(SAP?)

aangepast door peper

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja , als je je klantnummer hebt kan je toch gewoon alles invullen en op registreren klikken ?

Heb ik ook al enkele keren geprobeerd maar de registrerenknop voert geen acties uit als je alles hebt ingevuld...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Log je in op mijn Canaldigitaal en dan nota online dan krijg je al jou nota's te zien over het lopende jaar 2015.

 

Dit inloggen werkt alleen met een browser van MS, ie of edge.

 

Ook is er per nota een pdf te downloaden.

Ik gebruik al jaren Firefox, en dat werkt gewoon bij mijn Canaldigitaal.

 

En zojuist ook Chrome gecheckt, werkt ook.

 

Volgens mij ligt het aan je pc, dat de andere browsers niet werken....

 

 

Frits de Laar

VU+ Duo2
CanalDigitaal FamilieHD pakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger heb ik ooit voor een frans sim kaartje ook een registratie probleem gekend.

Daar kon men dat oplossen door 2 nullen voor het eigenlijk postnummer aan te geven.

Een nederlands postnummer is bvb 3872ai. Wij kennen geen letters.

Mischien, maar das met vuur spelen, kan je misschien je postnummer eindigen met 2 A's, maar als er een echte database check inzit, zal die ook weigeren. En ik heb niet zo'n zin om te gaan knoeien, en cd denkt dat ik poog te frauderen met als resultaat "zwart" beeld en de pbm allemaal nullen.

Is dit zo moeillijk om maandelijks hun facturen te mailen? Velen doen dit al, of is dit in nederland nog niet de mode of ingeburgerd?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...