Ga naar inhoud


Antwoord van CanalDigitaal naar aanleiding van nieuwe prijsverhoging


lujo
Ga naar oplossing Opgelost door Johan45,

Aanbevolen berichten


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Sprietje, dit gat over hoe CanalDigitaal eenzijdig voorwaarden opzegt tijdens lopende contracten en als je als klant e-mail stuurt omdat je meer uitleg wenst je een antwoord krijgt waarin ze je laten weten dat je je lopende contract door die prijsverhoging niet kan opzeggen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

dat laatste is aperte onzin, in de algemene voorwaarden staat dat als de verhoging de inflatiecorrectie te boven staat je per ingangsdatum van de verhoging kan opzeggen.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werd gebeld naar aanleiding van mijn e-mail. Ze wilden mij als klant behouden en ik kreeg aanbod om terug te gaan naar Basis-pakket voor 13,95 per maand + 4,50 voor extra kaart. Maar omdat ik Familie-pakket wou behouden konden ze mij één maand gratis geven. Dus 19,95 korting. Voor beide gevallen geldt dat mijn abonnement tot 1 april 2017 zou doorlopen. Dus weer 1-jarig contract.

Als ik akkoord ging met een 2-jarig contract dan kreeg ik 3 maanden gratis.

 

Uiteindelijk koos ik weer voor 1-jarig contract en ik heb hier 2 maanden gratis van kunnen maken. Dus een korting van 2 x 19,95 = 39,90.

Een andere optie was om gratis M7 ontvanger te krijgen die volgens de medewerker mijn eigendom zou zijn.

 

Ik denk dat er meer in zat maar voorlopig ben ik er tevreden, tot ik te horen krijg dat iemand een beter aanbod heeft gehad. :-D

aangepast door lujo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Johan,

Dat had ik al eerder gelezen maar ik wou niet terug naar Basis-pakket gaan. Bovendien zou ik die aanbieding eruit kunnen slepen als ik daadwerkelijk had opgezegd.

Hebben die mensen voor wie je het geregeld had die M7 801 ontvanger + schotel als eigendom ontvangen of in bruikleen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha en ze hebben het weer voor elkaar :)

Mijn abonnement liep tot 30-11-2016, echter met die medewerker heb ik afgesproken dat mijn abonnement tot 01-04-2017 verlengd mag worden voor die twee maanden gratis + retentiekorting.

 

Omdat ik ze niet vertrouw heb ik gisteren en vandaag gekeken onder Mijn CanalDigitaal gekeken en vandaag zie ik daar opeens

30-11-2017 staan :P

 

Net weer een e-mail verstuurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt nog mooier. :grin:

 

Vandaag kreeg ik twee brieven in de bus:

Zoals telefonisch met u besproken, wordt uw abonnement per 30-11-2017 verlengd met ene periode van 12 maanden. De met u besproken korting wordt bij aanvang van de nieuwe contracttermijn verrekend....

 

...

 

Het is mogelijk dat na 30-11-2017 de verlenging van uw pakket en de nota in die maand elkaar kruisen. Indien hierdoor de korting nog niet zichtbaar is op de nota, dan vindt u de aanpassing terug op de daaropvolgende nota.

 

Dit is toch om gek van te worden. Eerst hebben ze mijn abonnement verlengt tot 30-11-2017 i.p.v. afgesproken 01-04-2017

En nu zeggen ze dat mijn abonnement per 30-11-2017 wordt verlengd met een periode van 12 maanden.

Dit zou betekenen dat ik tot 30-11-2018 contract heb.

Wat een stelletje prutsers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat is Canal Digitaal. Iedere aanpassing geldt voor hun als een verlenging van een jaar en meteen voor de hele kaart! Dus niet voor het pakket wat je laat bijschrijven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zowel helpdesk via e-mail benaderd als Webcare.

 

Webcare was eerder met een antwoord waar ik niks aan had.

Ik heb het voor je nagekeken.
Ik zie dat je 24 februari 2016 bent opgebeld door ons.

De afspraak is dat je 2 euro korting krijgt op het abonnement en 2 maanden gratis.
Hierbij is het contract verlengd met 12 maanden.
De contracteinddatum is hierdoor 30-11-2017.

 

Dus geen oplossing door Webcare.

 

Helpdesk reageerde later met als antwoord:

Hartelijk dank voor uw email.

U geeft aan dat uw contract einddatum niet goed staat.

Bij deze hebben wij dit voor u aangepast naar 31-3-2017.
De 2 maanden gratis en €2,- korting staan al verwerkt in het systeem.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hopen dat alles zo naar tevredenheid is opgelost.

 

Mijn verzoek aan helpdesk middels e-mail was om mijn contractdatum op eind maart 2017 te zetten zoals afgesproken of mijn abonnement per direct op te zeggen omdat ze zich niet aan de gemaakte afspraken houden.

 

Hierna kreeg ik nog een bericht van Webcare:

Ik zie dat je inmiddels via de e-mail met ons vandaag contact hebt gehad.
Hierbij is toen je contracteinddatum aangepast naar 31-03-2017.

 

Op antwoord van helpdesk moest ik twee dagen wachten terwijl webcare binnen een paar uur reageert.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...