Ga naar inhoud


Antwoord van CanalDigitaal naar aanleiding van nieuwe prijsverhoging


lujo
Ga naar oplossing Opgelost door Johan45,

Aanbevolen berichten

Het ergste vind ik dat er ook onjuist wordt geïnformeerd. Zelfs lopende contracten kunnen per 1 april opgezegd worden vanwege niet afgesproken prijsverhoging.

 

Ook mooi om te lezen dat ze het over een prijswijziging hebben en niet over een prijsverhoging.

 

Hartelijk dank voor uw email.

U geeft aan dat  u meer informatie zou willen betreft de prijswijzigingen.


De prijs wijziging hebben wij door moeten voeren in ons klanten bestand, dit omdat er een hoop veranderd qua HD aanbod.

Wel zullen wij u uitleggen wat dit concreet inhoudt.


U heeft op dit moment een familie pakket waar u 17.95 euro per maand voor betaald (normaal prijs was 19.95 en wordt 21.95)
tevens heeft u 1 extra smartcard waar u op dit moment 4.50 euro per maand voor betaald. 
Hier heeft u tevens hd zenders op wat normaal 9.50 euro per maand kost. u betaald hier 4.50

Samen gevat betaald u nu 20.45 euro per maand voor een hoofd kaart en een extra smartcard die voor andere klanten 31.45 euro  kost.
Zoals u ziet komen wij u best tegemoet.
Enkel in de prijswijziging die eraan komt kunnen wij helaas niets aan doen.

In het nieuwe jaar zou u inclusief de korting die u gekregen heeft 19.95 euro +4.50 euro = 24.45 euro per maand .


Wel willen wij aangeven dat uw contract einde datum staat op 30-11-2016 
Per deze datum bent u dan ook contract vrij.

 

  

Met vriendelijke groet,

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Als ik het goed lees betaal je tot de vervaldatum het huidige bedrag?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk het niet, want vandaag had ik zo'n standaard e-mail ontvangen dat ik per 1 april 2016 19,95 (hoofdkaart) + 4,50 (extra kaart) ga betalen....

Als antwoord op mijn vraag heb ik bovenstaande e-mail ontvangen waarin medewerker het over "het nieuwe jaar heeft". Lekker vaag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed lees betaalt hij tot de vervaldatum het verhoogde bedrag.

Na de vervaldatum gaat hij lijkt mij in ieder geval het vole pond betalen.

 

Ongetwijfeld staat in de algemene voorwaarden dat prijzen tussentijds verhoogd mogen worden. Dat je het oorspronkelijk bedrag kunt blijven doorbetalen lijkt me te mooi om waar te zijn.

Of een verhoging die plaatsvindt conform de algemene voorwaarden reden mag zijn tussentijds op te zeggen kan worden betwijfeld.
Lees op een rustig moment eens goed de kleine lettertjes zou ik zeggen.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit de brief die lujo heeft gekregen van Canal Digitaal staat:

"De prijs wijziging hebben wij door moeten voeren in ons klanten bestand, dit omdat er een hoop veranderd qua HD aanbod."

 

Wat gaat er dan veranderen aan het HD aanbod?

Ben benieuwd.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In dat "standaard" e-mail stond data CanalDigitaal vanaf 1 april alleen nog Familie-pakket met het gekoppelde HDTV-pakket aanbiedt. Dat ik momenteel 17,95 per maand voor mijn Familie-pakket betaal en dat prijs wordt verhoogd naar 21,95 per maand. Maar dat ik als trouwe klant vanaf 1 april maar 19,95 hoef te betalen.

 

Er staat ook bij: Mocht u naar aanleiding van deze informatie uw abonnement willen aanpassen of beëindigen, bel ons dan voor 31 maart op 0900 9323 (€ 1 per gesprek).

 

Maar het lijkt mij sterk dat een bedrijf tijdens een lopende contract prijzen onbeperkt kan verhogen zonder dat klant in stata ik om op te zeggen. In dit geval gaat het om een prijs verhoging van maar liefst 19,56% (24,45 / 20,45)

Link naar reactie
Delen op andere sites

U heeft op dit moment een familie pakket waar u 17.95 euro per maand voor betaald (normaal prijs was 19.95 en wordt 21.95)

tevens heeft u 1 extra smartcard waar u op dit moment 4.50 euro per maand voor betaald. 

Hier heeft u tevens hd zenders op wat normaal 9.50 euro per maand kost. u betaald hier 4.50

Samen gevat betaald u nu 20.45 euro per maand voor een hoofd kaart en een extra smartcard die voor andere klanten 31.45 euro  kost.

Zoals u ziet komen wij u best tegemoet.

 

€17,95+€4,50 is nog altijd €22,45 per maand ipv €20,45

Slordig foutje van Canal Digitaal.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

€17,95+€4,50 is nog altijd €22,45 per maand ipv €20,45

Slordig foutje van Canal Digitaal.

Ik heb een retentiekorting zoals ze dat noemen van 2,00 euro per maand van ze ontvangen toen ik akkoord ging om mijn abonnement met nog één jaar te verlengen. Die hebben ze nu blijkbaar afgeschaft of weer gegeven want normaal zou ik 21,95 moet betalen maar als trouwe klant wordt dat 19,95. Weer die 2,00 euro korting. Haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Er staat ook bij: Mocht u naar aanleiding van deze informatie uw abonnement willen aanpassen of beëindigen, bel ons dan voor 31 maart op 0900 9323 (€ 1 per gesprek).

 

Maar het lijkt mij sterk dat een bedrijf tijdens een lopende contract prijzen onbeperkt kan verhogen zonder dat klant in stata ik om op te zeggen. In dit geval gaat het om een prijs verhoging van maar liefst 19,56% (24,45 / 20,45)

 

Je kan dus perfect opzeggen als je niet akkoord gaat met de tariefverhoging; ook al loopt je contract nog.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In hun voorwaarden staat als uitzondering prijsaanpassingen gelijk aan de inflatie, maar dat is hier niet het geval.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, het onderwijs vroeger was toch beter, hier zie je de vruchten van de modernisering.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn een stelletje huichelaars bij CanalDigitaal.
In de kop van de op naam gestelde brief staat: Kijk Interactieve TV met de nieuwe HD-ontvanger.

Daar worden in de brief 5 regels aan besteedt. Lees je dan wat verder in de brief, dan blijkt deze brief hoofdzakelijk alleen maar te gaan over een prijsverhoging die je krijgt vanaf 1 april.
De aanhef van de brief klopt dus helemaal niet waar het nu werkelijk om gaat.

Verder alleen maar een hoop bla bla over HD maar nergens het feit dat je door die prijsverhoging maar 2 zenders meer kunt ontvangen dan tot nu toe namelijk de zenders Brava HD en Hustler HD.

Wel onhandig dat er nu twee draadje lopen over de prijsverhoging van CanalDigitaal.
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het zijn ook twee aparte gevallen Sprietje qua verhoging, dit gaat meen ik over de merge van familie naar familiehd en de prijs aanpassing daarvan of heb ik het mis?

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...