Ga naar inhoud


Parkeerbeleid gemeenten. Nieuwe trend?


Eduard07

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Wat mij bijgebleven is uit het nieuws is die ene chauffeur die voor zijn wagen aan het uitleggen was waarvoor die 12! kastjes achter zijn voorruit waren.

Elk land had zijn eigen tolkastje,alleen Spanje en Portugal hebben hetzelfde systeem en deelden een kastje.

 

Een Europa, laat mij niet lachen.

 

Zelfs ik heb achter de voorruit van mijn personenwagen al een transponder, voor de Franse Peage.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het niet wat minder racistisch, het feit dat je een iPhone hebt, betekent nog niet dat

je geen vluchteling kunt zijn. Er zijn genoeg mensen gevlucht die een bedrijf hadden en gevlucht zijn

omdat ze platgebombardeerd zijn.

 

Een beetje meer respect met deze mensen a.u.b.

Ik heb sterk de indruk dat jij de betekenis van het woord racisme niet kent. Ik geloof best dat er vluchtelingen tussen zitten maar ik geloof ook dat het niet zo'n goed idee is dat ze helemaal naar Europa komen. Vooral door de sterk afwijkende cultuur. Dat heeft dus niets met een ras te maken.

 

Ik laat me door jou dan ook niet voor racist uitmaken. Het heeft dan ook helemaal geen pas dat sommigen jouw opmerking "leuk" vinden.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus hoogste tijd om het hier ook in te voeren voor truckers die geen Nederlands staatsburger zijn!

Mag niet, dan tikt Europa jullie op de vingers.

Vandaar dat ook in Belgische vrachtwagens een ONU geïnstalleerd is, en dat zij ook mee mogen betalen.

 

En wat parkeerbeleid betreft; een beetje parkeerwachter zou moeten opmerken dat het druk is aan de betaalautomaat.

 

Enige dat je kan doen is een passagier naar de automaat sturen, en als chauffeur blijven zitten.

Het is een fijne lijn tussen stilstaan of parkeren...

aangepast door De_Perre

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag niet, dan tikt Europa jullie op de vingers.

 

Geen probleem, iedereen een kastje in de truck en de Nederlandse truckers worden 100% gecompenseerd.

Onder de streep hetzelfde en voldoet volledig aan de europa regeltjes.

Trouwens, betaald europa mee aan ons wegennet? Niet? aha... dan bepaal je verder ook niets daarover. Hij die betaald bepaald!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat mag dus ook niet.

 

Herinner je nog Duitsland, waar ook iedere auto een snelweg vinget zou gaan kopen, en de Duitsers dat terug zouden krijgen via hun wegenbelasting?

 

Is dus ook afgeschoten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het parkeerbeleid heeft mijn koopgedrag veranderd ten nadele van de winkeliers in de binnenstad.

Jaren geleden parkeerde ik de auto gratis vlak bij het centrum en ging winkelen met een paar ideeën over wat ik zeker wilde en verder zagen we wel.

Na een aantal uren kwam je met gevulde tassen weer bij de auto.

Nu ben je per uur een aantal euri kwijt aan het parkeren, dus dit doe ik absoluut niet meer. Ik ga hoogstens nog voor 1 of 2 winkels waar ik absoluut moet zijn kort naar de binnenstad en ga voor de rest naar de buitenwijken of de dorpen eromheen waar je gratis kunt parkeren en rustig kunt winkelen. Of over de grens naar Duitsland.

 

Het gratis parkeren om de middenstand in het centrum te laten overleven zie ik hier niet veel van. Integendeel, op de laatste gratis parkeerplaats redelijk dicht bij het centrum staat sinds kort ook een betaal-automaat.

Een maand geleden was deze parkeerplaats afgeladen met meer dan honderd auto's. Ik ben er de afgelopen tijd een aantal malen langs gereden en zag gemiddeld 5 auto's staan....

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik al vaker aangaf: de overheid huilt krokodillentranen over de leegstand in de binnensteden.

Het probleem wordt deels door haarzelf gecreëerd. Kennelijk ontbreekt het de overheid aan boerenverstand in deze.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er de afgelopen tijd een aantal malen langs gereden en zag gemiddeld 5 auto's staan....

 

Nou dat is dan 5 maal 5 euro is 25 euro verdiend per dag, das 125 euro per week, das 6500 euro op jaarbasis.

En als de mensen weer wat meer gaan shoppen dan rinkelt de kassa nog meer :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@theparasol, je gaat natuurlijk hier wel even voorbij aan het feit, dat elke dag zeker 95 auto's ergens anders een plek hebben gezocht en zich niet welkom voelen. ;)

 Die zullen ergens anders gaan parkeren en winkelen, waarschijnlijk buiten de binnenstad.

 

En die 5 parkeerders zijn al geld kwijt voordat ze überhaupt een winkel ingestapt zijn.

 

Goed bezig, die gemeente.

En bij tegenvallende inkomsten de OZB maar weer omhoog. Om te kunnen pronken in de media met "een sluitende begroting" .

Want 1 ding is zeker: met een auto en een eigen huis ben je in Nederland een dubbele melkkoe.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, ik pas mijn winkelgedrag ook aan als er betaald moet worden.... Betaald parkeren boycot ik per definitie... er zijn meer dan genoeg gratis opties bij winkelcentra buiten de stad, en dan heb je voor al de electronica etc uiteraard de beter optie, nl. Internet. Meestal goedkoper en veel makkelijker.

Ik ben afgelopen zaterdag in Würselen wezen boodschappen doen...  de voorraadkasten zijn weer vol, en het prijsverschil met Nederland is groot... bij al die winkelcentra hoef je niet te betalen om te parkeren...  ik ben er altijd een tevreden klant! 

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

vergeet de wasmiddelen niet... denk aan olie, kruiden/specerijen, limonade (niet alleen cola hoor), de betere koffie, thee, rijst (!!!) en ga maar door...   en dan hebben we het uiteraard ook nog niet over de dingen die gewoonweg niet in Nederland verkrijgbaar zijn.... 

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...