Ga naar inhoud


Parkeerbeleid gemeenten. Nieuwe trend?


Eduard07

Aanbevolen berichten

Ik heb sterk de indruk dat jij de betekenis van het woord racisme niet kent. Ik geloof best dat er vluchtelingen tussen zitten maar ik geloof ook dat het niet zo'n goed idee is dat ze helemaal naar Europa komen. Vooral door de sterk afwijkende cultuur. Dat heeft dus niets met een ras te maken.

 

Ik laat me door jou dan ook niet voor racist uitmaken. Het heeft dan ook helemaal geen pas dat sommigen jouw opmerking "leuk" vinden.

Nee maar het is wel een soort  negative stemming kweken bij de mensen. Als maar genoeg mensen het roepen, denken de meesten dat het ook nog waar is.

Waarom zou vluchteling niet een telefoon kunnen hebben en wat geld. Als jij vlucht, zal je heus ook wel wat geld hebben. 

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

hoe kan het dat we het over vluchtelingen hebben en racisme terwijl het over parkeerbeleid gaat? Graag on topic blijven!

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

The Parasol vergeet ook de kosten van (het plaatsen en onderhoud van) de parkeermeter die flink hoog zijn.

Wordt weer een beetje gecompenseerd door de mensen die geschrokken zijn toen ze op hun horloge keken en net te laat aan kwamen rennen en een zware boete kregen. Daar moet je dan weer het salaris e.d. van de parkeerwachter van aftrekken.

Maar het is al met al lullig voor de kleine winkelier in het centrum die zich blauw betaalt aan huur en veel minder klanten krijgt. Ik heb veel schitterende winkels met aparte spullen zien verdwijnen. Degenen die zich weten te handhaven zijn vnl. diegenen die er al lang zitten en eigenaar van het pand zijn.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn allemaal burgers met dezelfde rechten zo als JIJ zelf en die verdienen geen beledigende woorden.

 

maakte zo'n prentenkakker ook een ronde.

 

Of die prentenkakkers instrueren dat ze op koopavond geen prentjes uitdelen aan parkeerders die maximale parkeertijd ingekocht hebben na 17:00

 

of die truckers nationaal of internationaal die jouw webshop doos aan huis leveren

of de strandstoel / tuinstoel maker waar jij in mag zitten omdat je dat KOCHT van hen

of die handhaver die zorgt dat de regels nageleefd worden

 

je ziet, een respectabele status hebben wij allemaal behalve die het niet ziet.

Ride Like The Wind

Christopher Cross

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij een vergrijp hoort een passende bestraffing, en 5 minuten te laat bij je auto terug komen en vaststellen dat je in die 5 minuten € 97 armer geworden bent is niet passend.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is ook niet passend iemand een boete te geven die op een zondag ochtend naast de kerk in Maastricht de auto geparkeerd heeft waar hij van zijn vader afscheid neemt en zijn moeder met die hoogst noodzakelijke zuurstoffles begeleid naar de kerkbank.

 

rennen doet die ouwe moer niet meer en dus is er al met al twee minuten langer dan wettelijk toegestaan geen ticket aan de voorruit

die ik er nadien nog op aan heb gebracht want een zeswekendienst duurt iets langer

 

mijn woorden jegens de Handhaver waren zeer zeker niet zeer Christelijk georiënteerd maar ik besef op Koopzondag kunt u als middenklasser nergens meer geparkeerd staan ofschoon de stad helemaal leeg is.

 

afgezien van die paar weekend snobbisten met hun Panamera of SX70 die een  Qpark gold-card hebben kan zich geen inboorling permitteren ergens te parkeren.

en dat rijmt

Ride Like The Wind

Christopher Cross

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een vergrijp hoort een passende bestraffing, en 5 minuten te laat bij je auto terug komen en vaststellen dat je in die 5 minuten € 97 armer geworden bent is niet passend.

"Abzocken" is de meest passende kwalificatie in deze. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Met het verschil dat in Duitsland een parkeerbon nooit Abzocken is, maar in verhouding staat met de overtreding.

 

Mijn laatste parkeerbon in Duitsland was € 5.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is dus weer eens een reden om Nederland de rug toe te keren....  naast het belastingklimaat hebben we inderdaad ook het parkeer en bekeuringklimaat wat beneden alle peil is.

Ik begrijp inderdaad dat je wetten moet handhaven, maar als ik dan lees dat je meer dan 90 euro moet betalen omdat je 5 minuten te laat was.....  dat zijn criminele praktijken.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekkere wijven te kust of te keur. 

Uitkleden duurt alleen wat langer neem ik aan....  of is dat in Dubai ook niet zo als het in andere arabische landen is?   ;)

 

blijft dat ik zelf beter kan gedijen in een kouder klimaat...  ik heb ijs en sneeuw nodig, ruim een half jaar lang als het even kan... langer mag ook.

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik dan toch een andere locatie op de wereld moet uitzoeken dan weet ik zeker dat Dubai niet in mijn top 100 voorkomt.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...