Ga naar inhoud


Ultra HD in kwart van de huiskamers


Sprietje

Aanbevolen berichten


strakkies is het enkel nog een folie die je over je bril plakt en kun je gerust ook naar toilet lopen tijdens het film kijken

of beter nog, naar je eigen gezeik luisteren in plaats van het haags uurtje :grin:

haha tonski.... maar zoals je weet heb ik de NL tv er al jaren geleden uitgegooid... ik heb dus geen last van het haags uurtje....  ik hield het gisteren bij Polizeiruf 110 :) (en Springfloden heb ik opgenomen van SVT1)

Bovendien wil ik niet met een bril op mijn hoofd zitten om tv te kunnen zien, waardoor ik dan niets anders meer kan waarnemen dan alleen het tv beeld...  dat is net zo iets als met een koptelefoon naar muziek luisteren.  Ik heb dat ook nooit aangenaam gevonden.

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

strakkies is het enkel nog een folie die je over je bril plakt en kun je gerust ook naar toilet lopen tijdens het film kijken

of beter nog, naar je eigen gezeik luisteren in plaats van het haags uurtje :grin:

Om eerlijk te zijn , dat lijkt me inderdaad zelfs daadwerkelijk interessanter & nuttiger grinning-smiley-024.gif

 

Ultra HD , what's next ??

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als hun berichten juist zijn, denken de 2 grootste spelers nog niet direct aan UHD. Ze gaan wel hun netwerk klaarmaken, maar hebben vooralsnog niet direct plannen voor UHD, zelfs geen VOD.

Als je als Vlaming een UHD in huis haalt, zal je enkel via netflix, satelliet (en eventueel youtube) UHD kunnen binnenhalen.

Illegale content en eventuele bleu ray content (als die er al is) achterwege gelaten.

Waar halen ze hun cijfers van???

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

...

Na lokalisatie (ondertiteling, dubbing etc.)

...

Je vergeet de censurering.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om eerlijk te zijn , dat lijkt me inderdaad zelfs daadwerkelijk interessanter & nuttiger grinning-smiley-024.gif

 

Ultra HD , what's next ??

 

Next is UHD 8K, nu is het 4K en dit is geen kul maar komt er echt aan.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terwijl er in de living een 50 inch UHD tv staat, kijken ze lustig in de keuken naar hun programma op een tablet van 7 inch. :eek:

Maar ze kunnen toch zeggen tegen vrienden, familie buren etc, wij hebben een 50 inch UHD tv. :tired:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog een beeldbuis met hdmi aansluiting :)

 

Hé, da's toevallig! Ik ook, maar dan twee stuks. Horizontaal aan elkaar geplakt zodat je alle programma's in 3D kunt bekijken.

Kostte wel wat tijd om de ogen te trainen zodat ze ieder naar één scherm keken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

beetje offtopic. Hee Tripleboy, mep dat beestje eens :)

Hij heeft gelijk, dat we dit niet nodig hebben. Maar we worden opgedrongen (soms tegen wil en dank) om ons goedwerkende apparatuur naar een recyclage punt te brengen en nieuw aan te kopen. bvb goedwerkende sd ontvangers zowel dvb-s als dvb-c.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als hun berichten juist zijn, denken de 2 grootste spelers nog niet direct aan UHD. Ze gaan wel hun netwerk klaarmaken, maar hebben vooralsnog niet direct plannen voor UHD, zelfs geen VOD.

Als je als Vlaming een UHD in huis haalt, zal je enkel via netflix, satelliet (en eventueel youtube) UHD kunnen binnenhalen.

Illegale content en eventuele bleu ray content (als die er al is) achterwege gelaten.

Waar halen ze hun cijfers van???

 

Als het om de illegale boxjes via het internet gaat, ik krijg zelfs al 8K als ik dat wil aangeboden, maar als ik dan vraag waar ze die onzin vandaan halen, dan krijg ik uiteraard geen antwoord.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...