Ga naar inhoud


Airbag uitschakelen


Daan

Aanbevolen berichten

Het kost ook tijd om van fie lange verhalen te schrijven. Laat elkaar in de waarde.

 

Als je nooit armoede hebt meegemaakt dan is het moeilijk te bevatten wat dat met iemand doet.

 

Als de prijs lager is en de kwaliteit hetzelfde dan kun je toch nog altijd kiezen voor locale producten/diensten om diegenen in jouw omgeving te voeden.

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat ik niet begrijp is dat dit niet standaard kan voorzien worden door de fabrikant in 2016.

Maar goed, daar is het nou te laat voor.

 

Informeer bij meerdere garages in de grote regio. Als ze elkaar wat tegen spreken weet je het wel.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je nooit armoede hebt meegemaakt dan is het moeilijk te bevatten wat dat met iemand doet.

 

Als de prijs lager is en de kwaliteit hetzelfde dan kun je toch nog altijd kiezen voor locale producten/diensten om diegenen in jouw omgeving te voeden.

Tijdens mijn jeugd hadden wij het (helemaal) niet breed. Als ik erop terug kijk waren wij gewoon arm... Maar niet minder gelukkig..!

Met je tweede uitspraak ben ik het 100% eens (had ik ook in mijn vorige bericht staan, maar heb ik eruit gehaald). Ik betaal liever een tientje meer bij de lokale winkel/handelaar/garage, dan dat ik een (paar) uur in de auto moet zitten, of misschien een grote keten sta te sponsoren..  Ik zou zelf dus ook nooit bij de lokale TV handel kijken naar een nieuwe TV van 1500 euro, en dan hem gaan bestellen via internet omdat hij 50 euro goedkoper is...

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK Big Fellow, ondanks dat je dus ook niet bulkt van het geld, geef jij liever "te veel " uit. Dat is jouw goede recht, en ik zal je daar niet meer op aanspreken. Ieder moet doen wat hij het beste in zijn situatie vindt.

Ik rij liever 2 uur voor een betere prijs, dat is mijn visie... ik zie het als ontspanning om dat op een vrije dag te doen... ik doe dan gelijk nog een boel andere boodschappen. Dat geeft mij het gevoel het goed gedaan te hebben. Je moet voor jezelf afwegen wat voor jou het belangrijkste is, en daar naar handelen.  Ik heb nooit gezegd datje dit of dat "moet"  ik gaf alleen een andere optie, met behoud van kwaliteit.

Overigens, ik heb geen baby om bij te zitten...  over baby's hebben we het hier niet gehad, dus dat doet niet ter zake.'Ik hoop dat je je gewoon goed voelt bij je levenswijze. Dat wens ik je van harte toe!  Bedenk echter dat je iedere euro slechts 1x kan spenderen...  en als je in een bepaalde situatie terecht komt dat je echt wat geld nodig hebt, is het in mijn ogen erg fijn om nog wat gespaard te hebben.

 

Ik hou het voor gezien, ik moet even nadenken of ik hier nog wil posten. Mensen die elkaar niet respecteren zijn voor mij mensen 2e klasse... sorry hoor. Gelukkig zijn de meesten wel helemaal OK, maar sommigen willen hun eigen normen als standaard hanteren, en kunnen niet inzien dat anderen anders denken... ze breiden hun eigen kleine mening uit naar "de anderen" en gaan vanuit dat standpunt prediken.  

Ik zeg overigens niet dat "anderen" een "onjuiste" denkwijze zouden hebben. Dat is nu exact wat jij doet. En dat is fout.

Ik ben uiteraard niet het slachtoffer, ik voel me alleen volledig onheus behandeld, maar dat ligt waarschijnlijk aan de mentaliteit van de poster, en uiteraard niet aan mij.

 

Daan, ik wens je veel succes met de airbag en hoop dat je jou en je familie veilig kan transporteren in je auto!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

maar sommigen willen hun eigen normen als standaard hanteren, en kunnen niet inzien dat anderen anders denken... ze breiden hun eigen kleine mening uit naar "de anderen" en gaan vanuit dat standpunt prediken.

 

Maar tot deze groep behoor jij precies. Jammer dat je dat niet doorhebt. Als iemand vraagt hoe je een hutsefluts aan een hatseflats bevestigt kom jij vroeg of laat met de opmerking hoe dat goedkoop kan.

 

Maar net als velen hier denk ik na hoe ik mijn euries het beste kan besteden. En dan kies ik voor de timmerman hier uit het dorp. En die is niet de goedkoopste maar daar krijg ik andere dingen voor terug. Jouw beeld van "zelfde kwaliteit voor het laagste bedrag" is dus te beperkt.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net gebeld door de dealer de bestelde spullen waren toch niet nodig volgens hun, ze doen het op een ander manier via de boordcomputer er word een extra functie in menu van het dashboard bij gezet zodat ik hem via het menu aan en uit kan zetten  dit lijkt me ook beter geen extra gaten in me dasboard  :grin:

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er komt toch wel een continu indicatie als de airbag uitstaat?

 

Want het is een kwestie van tijd dat je vergeet om de airbag weer in te schakelen als je zonder kind op reis gaat.

En dan krijg je problemen met je inzittende verzekering mocht er iets gebeuren. De verzekering zal alles uit de kast halen om maar niet te hoeven uitkeren.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er komt toch wel een continu indicatie als de airbag uitstaat?

 

Want het is een kwestie van tijd dat je vergeet om de airbag weer in te schakelen als je zonder kind op reis gaat.

En dan krijg je problemen met je inzittende verzekering mocht er iets gebeuren. De verzekering zal alles uit de kast halen om maar niet te hoeven uitkeren.

 

Ik neem aan dat het controle lampje gaat branden bij het uitzetten daar had ie het over dat het lampje aanging in het dasboard als deze uitgeschakeld is en zoiets vergeet ik niet om hem weer te activeren ben daar pietje precies in.  :)

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net gebeld door de dealer de bestelde spullen waren toch niet nodig volgens hun, ze doen het op een ander manier via de boordcomputer er word een extra functie in menu van het dashboard bij gezet zodat ik hem via het menu aan en uit kan zetten  dit lijkt me ook beter geen extra gaten in me dasboard  :grin:

 

Ik kan met mijn hersens niet begrijpen dat een autofabrikant op kosten van de veiligheid deze mogelijkheid niet standaard aanbied, terwijl het er zo eenvoudig bij in geprogrammeerd kan worden. :mad:

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan alleen als je auto alleen nieuw besteld wil je die alle optie's betaal je ook meer ik heb mijn Ford Ka kan gewoon standaard besteld geen elektrische ramen enz scheelde nogal wat met de aankoop.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat kan alleen als je auto alleen nieuw besteld wil je die alle optie's betaal je ook meer ik heb mijn Ford Ka kan gewoon standaard besteld geen elektrische ramen enz scheelde nogal wat met de aankoop.

Belachelijk dat ze de airbag uitschakelen en elektrische ramen een optie noemen.

 

die Ka is standaard zeker met trappers en als optie kan je een benzine motor nemen?

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...