Ga naar inhoud


Knoop doorgehakt: Joyne wordt definitief concurrent van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

Ach, Drs Ijzerbout,

Ik had precies hetzelfde gelezen als Alex1970; of dat artikel op waarheid was gebaseerd, geloof ik nu inderdaad niet meer.

 

Het ga je goed man.

Groetjes,

D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben nou eenmaal een koppige Nederlander. :D

Dat wil niet zeggen dat ik nooit wat geloof of aanneem. Maar deze bewering maakt geen zin.

Het zou ook tegen Europese regelgeving wat betreft dit soort exclusiviteit zijn.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ook niet zelf bedacht en vind het ook op zijn minst opmerkelijk.

Lees maar hier en verder.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach Drs Ijzerbout, Het gaat mij er niet om om gelijk te krijgen;

waar het mij omgaat is dat Alex1970 naar een artikel refereert dat ik zelf ook gelezen heb.

 

Ik geloof de inhoud van dat artikel inmiddels ook niet meer.

 

Na veel googlen heb ik het desbetreffende artikel niet meer kunnen vinden, dit verklaart al een hoop.

 

Veel groeten,

D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Alex1970

Je seinde je bericht terwijl ik aan het typen was.

 

Het gaat er niet om of je gelijk hebt of niet; het gaat erom dat we beiden dit bericht hadden gelezen.

 

Waar of niet waar (wat er wordt vermeld) kunnen wij immers ook niks aan doen.

 

We hebben beide dit bericht gelezen.

 

Nou, groetjes jongens,

D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ook niet zelf bedacht en vind het ook op zijn minst opmerkelijk.

 

Lees maar hier en verder.

Ik heb de moeite genomen om het te lezen en dit is weer een vage  papagaai bewering van Sprietje zoals: "op een forum las ik dat de vriend van mijn zwager en daarvan de broer z´n zus dit wisten te vermelden".

Dat is dus helemaal geen referentie. :D

 

Fake news zou Trump zeggen.... :mad:

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ctaat Sprietje:

 

Op een ander forum lees ik dat iemand gehoord heeft dat de drie ondernemers van Joyne meer tijd nodig hebben.
CanalDigitaal heeft de Astra's geblokkeerd voor deze nieuwe onderneming.

 

Wees nou eens eerlijk. Dit is volkomen realiteitsvreemd. :D :D :D

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of een en ander waar is weet ik niet.

 

Maar wat ik wel weet is dat exclusiviteits-contracten in het wereldje van Service providers en zenders schering en inslag zijn.  Denk maar eens waarom indertijd Foxlife en TLC niet voor de Belgische markt beschikbaar konden komen.  Telenet had nl.  de exclusiviteit gekocht voor de programma's van deze zenders.

 

Denk  ook maar eens het spelletje dat Ziggo gespeeld heeft met HBO.  HBO was zogezegd niet meer rendabel, maar de HBO series en films zijn nu wel exclusief te zien op Ziggo nu.

 

Ook de Belgische voetbal competitie was eerst een tijd lang exclusief te zien bij Telenet, daarna bij Proximus, waarbij er niet aan gedacht werd om het pakket als een soort van sportpakket aan te bieden op een ander platform.  Na veel protesten is er nu een verdeling van de uitzendingen.

 

Ik kan nog wel voorbeelden aanhalen, alleen maar om te illustreren dat als ze een exclusiviteitscontract kunnen afdwingen, ze het niet zullen nalaten.  Of dit nu toegelaten is of niet.

 

Willy

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Exclusieve sportrechten en het verhinderen van andere programma aanbieders op een platform zijn niet hetzelfde.

 

 

Zijn wel in hetzelfde bedje ziek.

Getuigt van een bepaalde mentaliteit.

 

Willy

 

Willy, hoe kun je dat nou concluderen terwijl drs.Ijzerbout nou juist beweert dat dit NIET het geval is?

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan verschillen we hierbij van mening.  En dit is nog steeds niet illegaal, noch verwerpelijk.

Exclusiviteitsdeals zijn tenminste moreel verwerpelijk.

 

Willy

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar bestaan in het dagelijkse leven.

 

Wanneer een transport firma transport uitvoert voor Coca Cola, kan je er zeker van zijn da transportbedrijf in het contract heeft staan, dat ze niet voor Pepsi Cola mogen rijden.

 

Of dit ook speelt tussen Astra en Canaldigitaal is iets van horen zeggen.

We zullen nooit het contract te lezen krijgen, of er moet een klokkenluider opstaan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je mijn oorspronkelijke bijdrage gelezen hebt weet je dat ik dat ook niet weet.

Ik maakte gewoon de bedenking dat dit soort constructies bestaan, en de entertianment industrie daar niet vies van is..  ceesv voegt er net weer één aan toe, van een totaal andere sector.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kun je hier zo zeker van zijn? Rij eens op de A15 langs Papendrecht  ;-)

 

Wanneer een transport firma transport uitvoert voor Coca Cola, kan je er zeker van zijn da transportbedrijf in het contract heeft staan, dat ze niet voor Pepsi Cola mogen rijden.

 

 

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...