Ga naar inhoud


Knoop doorgehakt: Joyne wordt definitief concurrent van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

Ik ga even naar beneden (daar staat mijn ontvanger) om in het menu te kijken of mijn softcam ook met conax overweg kan.

Ben zo terug.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Misschien omdat er in Nederland enkele 100.000 schotels op 23 uitgericht staan, en er misschien slechts 1.000 schotelaars op dit moment beeld op 9 Oost hebben.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ja hoor!

Conax wordt ook ondersteund door mijn softcam.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even die 9 oost zenderaanbod gecheckt, zitten niet veel FTA kanalen op die mij interesseren, keek vroeger wel nu en dan eens naar Russian Travel Guide, toen die nog op de Hotbird te zien was. Voor een ontvangst van die Eutelsat 9 Oost is er geen probleem in geen tijd kan ik schotel ( 2 ongebruikte op de zolder) plaatsen, bevestiging is nog aanwezig van vroeger en ik heb 2 diseqc switchs voorradig (1 in gebruik) en extra bekabeling. Oh ja ik heb ook nog een technomate HD ontvanger staan, die ik sporadisch eens gebruik.

aangepast door astro iris
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draai met NanoX* 9800HD.
firm: 02.55.01T-A van Kampfroll*

 

Lens*n He*th 80cm Offset schotel, icm Scorpi*n Univers* l Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB,

Alles draaiende dmv U*ALS met  Sta*  Itali* HH100.

 

Ivm reclame heb ik wat letters vervangen dmv sterretjes

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit was ik nog vergeten en stond ook in de mail:

 

Dealernetwerk JOYNE

Op dit moment worden onze producten onder de aandacht gebracht bij de dealers. Zij zullen u graag informeren over de mogelijkheden en u vanaf begin juli van alle JOYNE informatie voorzien. Inmiddels zijn er al meer dan 100 verkooppunten! Mocht u eerder informatie wensen dan kunt u terecht bij uw bestaande of bekende dealer(s) van satellietproducten. Zij kunnen u nu al vertellen over de voordelen van JOYNE satelliettelevisie!
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sprietje,

 

Ik ben net thuis, maar heb de consumenten nieuwsbrief ook even na 19 uur ontvangen, echter als "Dealer" ingeschreven nieuwsbrief weet ik verder nog niets dan ik eerder in dit topic geplaatst heb.

 

 

@D-box,

 

Conax, dat gebruikt Digitenne met DVB-T toch ook, of is dat een ander soort Conax i.v.m. dat het geen DVB-S2, maar DVB-T is?

 

 

@All,

 

Ik heb Conax modules voor DVB-T zonder KPN logo liggen, die gaf KPN eerder uit, zit daar een verschil in i.v.m. dat het alleen een decoder module en geen ontvanger is?

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@T90user

 

Dat wil zeggen dat met een geldige kaart van de een oom sommige kanalen die formeel van de ander zijn open gaan. Maar dat soort samenwerking zou ik nooit van Canal Digitaal met wie dan ook verwachten.

Och,als ze op transponderkosten kunnen besparen....

Ik bedoel:Zet de zenders die je allebei in het pakket op dezelfde transponder(s) en betaal die gezamenlijk en het gaat echt niet om een paar euro.

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Conax is een veronderstelling?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof er nog altijd geen bal van, iedereen kan persberichten brengen, tot op heden geen letterlijk bewijs dat er een nieuwe provider op komt is, waar zijn de transponders test kanalen ect? Wordt echt wel tijd die eerst op te zetten voor j een abo verkoopt toch, verder gen enkele vermelding over welk pakketten en eventuele prijzen, de tijd is te kort en dus in mijn ogen nog steeds een broodje aap verhaal.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Transponder testkanaal heb je niet nodig, een uur voor start programma zet je de uplink aan via de playout service.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien omdat er in Nederland enkele 100.000 schotels op 23 uitgericht staan, en er misschien slechts 1.000 schotelaars op dit moment beeld op 9 Oost hebben.

 

Misschien heb je gelijk maar als ik de geweldige spread van de footprint van 9 Oost zie dan zou dat wel heel kortzichtig gedacht zijn. Als ik alleen al aan de karrevrachten aan Nederlanders op het Iberisch schiereiland denk die nu met behoorlijk forse schotels en veel problemen naar CD zoeken en lees dat 9 Oost aan 65 cm genoeg heeft... Je wilt een reputatie dat je niet alleen goedkoper maar ook BETER ontvangbaar bent dan je concurrent lijkt me zo. En... de doorsnee camper zal een schotel op het dak hebben van tussen de 50 en 80 cm, niet groter dus voor mobiel gebruik zal de sat op 8 Oost altijd beter zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...