Ga naar inhoud


Knoop doorgehakt: Joyne wordt definitief concurrent van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten


Prijsdifferentiatie lijkt mogelijk.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevoeging van de Waalse zenders via 13E lijkt me ook uitgesloten aangezien deze ook door M7 verzorgd worden.

 

En FOX Sports (1) zou ook zomaar in het basispakket kunnen komen, hetgeen Fox nu juist graag wil.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De M7 groep distribueert nogal veel zenders in Europa.
Maar het zijn niet haar eigen zenders. Vraag wordt dan vooral wat er in de distributieovereenkomst met de zendereigenaar staat.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Prijsdifferentiatie lijkt mogelijk.

Veel content providers verbieden dat, zie Delta en Discovery.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon afwachten.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat Joyne eerst maar eens komen met wat ze aan te bieden hebben, dan kunnen we een vergelijking maken en kijken wat voor ons interessant is.

Het gaat bij Joyne toch over het bedrag achter de eindstreep.

En voor de consument  telt de investering van apparatuur,inhoud van het zenderpakket, abonnement voorwaarden en bedrag achter de eindstreep..

 

Van horen zeggen of zelf uitgeprobeerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Off-topic bijdragen over schotel afstelling verwijderd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had al gesuggereerd om een apart Joyne topic te maken tussen CD en TVV.
Met een deel voor techniek (welke schotel, lnb enz.) en een deel over programmapakketten.
Volgens mij is over Joyne het laatste woord namelijk nog lang niet gezegd. En als het van start gaat verdient het zo'n aparte plek zeker.

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

We wachten tot het daadwerkelijk van start gaat.

Op dit moment zijn er welgeteld 2 persmededelingen gedaan over/door deze toekomstige provider.

Die eerste mededeling, start in april, is niet uitgekomen.

 

Wanneer je over 4-6 weken in de lucht wilt komen zou nu het moment zijn abonnementen te verkopen.

Kennelijk klotst het geld daar ook zonder betalende klanten al tegen de plinten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht joyne starten, dan heb ik een wenslijstje.

Willen jullie zo vriendelijk zijn als vele sat aanbieders om een fastscan functie en of lijst te maken.

En natuurlijk zou het heel leuk zijn, dat de enigma 2 bouwers die integreren in hun firmware, ook al moet je een ci gebruiken.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht joyne starten, dan heb ik een wenslijstje.

Willen jullie zo vriendelijk zijn als vele sat aanbieders om een fastscan functie en of lijst te maken.

 

 

Een fastscan op de 9 oost? :grin:

Daar zal hooguit de 13 oost bij op komen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je, als ik zie hoeveel puinrotzooi er ook op 19 Oost zit, zendertjes die het moeten hebben van wat sexgefrustreerde inbellende mensen en meer van dat soort onzin, dan vraag ik me toch af of die jongens van Joyne niet veel slimmer af zouden zijn als ze desnoods maar één enkele transponder met de meest populaire Nederlandse tv zenders op die positie zouden zetten met als argument dat je dan automatisch tientallen andere Duitse zenders plus BVN er FTA erbij krijgt. Duits is misschien niet een top-taal in de Randstad maar het is in grote lijnen toch voor iedereen wel genietbaar, in elk geval veel meer dan Tsjechisch en Slowaaks op 23,5 Oost. Ik weet niets van het kostenplaatje af maar zelfs al zou een transponder op 19,2 het dubbele of zelfs driedubbele van eentje op 9 Oost kosten dan zou het wel eens veel aantrekkelijker en dus veel winstgevender kunnen blijken te zijn.

 

Misschien zouden ze zelfs een dealtje kunnen sluiten met het Duitse Sky dat er tegen betaling met een Nederlandse soundtrack ook Eurosport, Discovery etc meegepikt kon worden zonder dat daar zelf een extra transponder voor hoeven aft te huren. Het is sowieso waanzin dat er zoveel tientallen gecodeerde zenders met allemaal diezelfde programma's op ons afgejaagd worden. Maximaal 1 per satpositie en wat meer samenwerking tussen abonneebedrijven zou daar heel veel kunnen schelen. Zowel qua geld als qua milieu.

aangepast door T90user
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is sowieso waanzin dat er zoveel tientallen gecodeerde zenders met allemaal diezelfde programma's op ons afgejaagd worden. Maximaal 1 per satpositie en wat meer samenwerking tussen abonneebedrijven zou daar heel veel kunnen schelen. Zowel qua geld als qua milieu.

Het probleem dat jij aanhaalt , zit in de reclame per land in eigen taal !!

Dus feitelijk bijna onmogelijk !!

 

Maar goed ivm Joyne TV , ik ben wel benieuwd !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af in hoeverre cd-klanten die in nederland wonen weer hun schotel gaan aanpassen. Eerst zat cd alleen op 19, nu op 23 en straks weer omzetten naar 9? Is de klant dat niet een beetje beu om weer te moeten gaan investeren? Zelfde zagen we met ci's en kaarten. Ik vind het persoonlijk jammer dat Joyne zich vooral richt op de recreanten, terwijl de grootste markt (ook voor hun) gewoon hier in Nederland ligt. Commercieel gezien denk ik dat de 9 positie niet echt verstandig gekozen is. Haak dan aan waar je concurrent zit op dezelfde satelliet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...