Ga naar inhoud


Knoop doorgehakt: Joyne wordt definitief concurrent van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten


Ik sluit mij aan bij Tripleboy. Ik kan mij nog goed herrinneren hoe het begin was van de start van het in gebruik nemen van de Astra 1 en alle stappen daarna met TV10 , Veronique en CD (c.q. haar voorgangers) etc. Die waren ook chaotisch en de informatie die er was, was nog diffuser en van het niveau van horen zeggen via via.  

 

Het is schijnbaar makkelijker iets de grond in te schrijven dan geduld te hebben. Zoals Tripleboy al aangaf is dit niet een zomer bbq waar je het vlees, de sauzen en het drinken uit de winkel haalt en de moeilijkste vraag is wie nodig je uit, maar komt er wel iets meer bij kijken. Tussen de regels door lezend is er in de afgelopen maanden en weken een hoop werk verricht en ontwikkelingen geweest die dingen ook wel eens aardig op z'n kop hebben gezet. Daarnaast moeten nog een hoop dingen geregeld worden (bijv contract ziggo sport ea).

 

Dat iemand dicht bij het vuur zit is duidelijk. Dat degene naast de dagelijkse werkzaamheden (aangevuld met overgenomen/bijkomende werkzaamheden) dan de moeite neemt om te reageren (waar zeker ook een belang van Joyne bij zal zitten), is denk ik iets wat voor ons zeker een positief iets is waarvoor hartelijk dank.

 

Dat Joyne langs deze weg voor het voetlicht is gebracht maakt mij niet uit. In de afgelopen jaren waren hier ook de waterdragers van CD vaak overijverig bezig. Dus ach ieder zo zijn rol in het spel. Zolang het volgens de regels van het board gaat vind ik het prima en juich ik het graag toe.

 

Joyne zal voor sommigen geen enkele directe meerwaarde hebben en voor anderen de uitkomst bieden die gezocht wordt. Net als CD dat zal zijn voor weer anderen. Hetgeen waar ik persoonlijk al zeer blij mee ben is dat een monopolie is doorbroken (wat zeker een hele prestatie is, waar gezien de overkomen problematieken wel meer bij mag worden stilgestaan).

 

Hopelijk zal de meerwaarde van de komst van Joyne groter zijn dan de uitkomst van de som 1+1=2. Dit doordat beide partijen gedwongen worden om het beste van zichzelf naar boven te halen ten gunste van de consument. Maar ook hoop ik dat met de komst van Joyne de totale gebruikersgroep van satelliet tv/radio groter zal worden. Waardoor het niet meer een niche markt zal blijven maar voor meer mensen een goede optie om over te stappen op het gebruik van satelliet tv/radio.

  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie geen signaal op die frequentie op dit moment.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, geen kanaal te ontvangen, maar wel signaal (signaalzoeker op VU).

 

Heb jij nog steeds signaal daar?  Weet je het zeker?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...