Ga naar inhoud


Knoop doorgehakt: Joyne wordt definitief concurrent van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

nee je moet die 27500 gebruiken, ik ging uit SR 30000 zoals men eerst aangaf

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier ook geen signaal terwijl ik op kanalen(frequenties) wel gewoon signaal heb

aangepast door roymar

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand al geprobeerd in S2X ?

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb op mijn bisat nog even de meter er aan gehangen de xsarius easy hd  en krijg dan wel een lock  maar kom niet verder dan 10dB, maar mijn ontvangers krijgen hem niet gelocked, zowel de xtrend en de mutant niet. Jammer maar waarschijnlijk kom ik teveel op het uiterste van mijn bisat. ga morgen nog een andere lnb proberen, maar ben er bang voor

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een goede regenbui gehad en die frequenties met de Eiss 43 na gekeken alleen Joyne 11747 viel uit de rest bleef ook met een lage snr een lock houden, komt dit omdat er nog geen uitzending van zenders op deze frequentie is, maar de ontvangst met 4 verschillende fec mogelijk heden 1/2 - 4/5 - 5/6 - 7/8 is daar de goede fec waarde uit te halen? De db op de foto is 8.4 geweest.Op 11958 is een fec van 1/2 - 2/3 - 4/5 - 7/8 mogelijk.

post-75492-0-10241800-1498992331_thumb.jpg

  • Like 1

 

Van horen zeggen of zelf uitgeprobeerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

We worden inderdaad lang in spanning gehouden over de daadwerkelijke ontvangstkwaliteit.

Complimenten voor je test, @Satkijker.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een neutraal bericht voor nieuwsgierigen:

 

Voor de mensen die nieuwsgierig zijn waar ze zitten/geregistreerd staan, op de website van joyne kan je op de nieuwsbrief van 19 mei 2017 klikken, scroll helemaal naar beneden, pak alleen het adres en zoek dan op Google dan kom je een groothandel in communicatie apparatuur tegen, ook voor satellietapparatuur en schotels.

 

Of ze daar ook werkelijk uitzenden is een ander verhaal, dat zou bij AT geregistreerd moeten zijn mocht dat vanuit Nederland gebeuren.

 

Direct een link geven mag volgens de forumregels niet, maar het staat openbaar in die nieuwsbrief.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We wachten rustig af, er is nu toch niet veel op tv. Liever iets later in de erher en dat het goed is, dan overhaast, met slechte resultaten.

Ik ben heel benieuwd hoeveel db ik zal krijgen met een selfsat hd30 in west vlaanderen.

Omdat ik maar ėėn dealer weet in belgie, moet ik toch wachten tot na 24 juli, die is in verlof.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...