Ga naar inhoud


Knoop doorgehakt: Joyne wordt definitief concurrent van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

Zoals al gezegd is Joyne niets meer voor mijzelf, geen kaart meer aanschaf nieuwe ontvanger plus de CI+(die ik beslist niet wil) enz.. en dan daarnaast nog duurder uit zijn per maand dan het familie pakket van Canal Digitaal. Ik heb hier in Spanje op mijn lokatie prima ontvangst van de 23.5 en regenen doet het zelden. Ik ziet meer voordeel bij Canal Digitaal op het moment dan bij Joyne en bij Canal Digitaal blijven scheelt me een investering van rond de 400 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Dat zal van Joyne afhangen.

Ze gedragen zich nog steeds niet als provider.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal van Joyne afhangen.

Ze gedragen zich nog steeds niet als provider.

 

Correctie: Jij vindt dat ze zich niet als provider gedragen. Dat is heel wat anders en is slechts een mening, geen feit zoals je het presenteert.

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Correctie: Jij vindt dat ze zich niet als provider gedragen. Dat is heel wat anders en is slechts een mening, geen feit zoals je het presenteertJoyne schrijft dat zelf, ze willen provider worden, ze zijn het niet.

 

https://www.joyne.nl/

 

Eerst start in april, nu start in juli, maar dit is alles van Joyne wat er te vinden is.

 

Wanneer jij deze maand in de lucht wilt komen zou hun publiciteitsmachine al volop moeten draaien.

Joyne zelf heeft nog geen enkele mededeling gedaan naar toekomstige klanten over hoe hun diensten eruit gaan zien.

Ik kan zelfs geen persbericht van Joyne zelf vinden, alleen in mei hebben ze het volgende geschreven. (en dat is het laatste bericht van die club rechtstreeks aan hun klanten)

 

Eerder dit jaar kondigden wij aan om JOYNE medio april 2017 te zullen lanceren. Door enkele externe factoren bleek dit niet haalbaar te zijn en waren wij helaas genoodzaakt om de lancering uit te stellen.

Het lange wachten wordt echter beloond want inmiddels hebben wij goed nieuws te melden! Vanaf nu zullen wij u regelmatig informeren over de voortgang en verdere introductie van JOYNE.

 

Regelmatig is tot nu toe één nietszeggend bericht in de 4 maanden geweest.

 

Wanneer dit maatgevend is voor hun verdere dienstverlening, zie ik de toekomst met hun duister in.

Kennelijk zijn ze zo gefixeerd op de techniek, dat ze het directe contact met de (toekomstige) klant compleet vergeten.

 

Let wel, alles wat commentaar hier schrijft, is op eigen titel, de vraag of wij als klant rechten mogen ontlenen aan zijn uitspraken is nooit beantwoordt.

Dit is geen kritiek op Commentaar, maar hij schrijft tot zover ik het beoordeel op eigen titel en niet als zegsman van Joyne.

Zijn bijdragen zijn informatief, en welkom.

 

Joyne heeft zelf naar de consument nog geen enkele uitspaak gedaan over hun toekomstige dienstverlening.

En dat enkele dagen voor de beoogde start?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

TotaalTV:

Joyne wil binnen enkele weken officieel beginnen met het aanbieden van een zenderaanbod van rond de veertig zenders. Deze worden in twee abonnementsvormen aangeboden. Verwacht wordt dat in de komende dagen de testuitzendingen op de Eutelsat 9B-satelliet op 9 graden oost gaan beginnen. Om satellietkijkers kennis met Joyne te laten maken wordt een deel van het zenderaanbod een periode ongecodeerd uitgezonden. Daarna gaat Joyne de nieuwste versie van de Conax codering met CI+ module met virtuele smartcard gebruiken.

 

Rambouillet

Joyne gaat het zenderaanbod naar de Eutelsat 9B-satelliet opstralen via het uplinksation Rambouillet Teleport. Dit eigendom van satellietbedrijf Eutelsat en nabij Parijs gelegen.

 

'Verwacht wordt dat in de komende dagen de testuitzendingen op de Eutelsat 9B-satelliet op 9 graden oost gaan beginnen.' aangepast door RowanF1

Gebruikt zijn TD78 tegenwoordig als wok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg de indruk dat Joyne primair op de dealers wil leunen, ook met betrekking tot de communicatie naar de consument.

 

Volgens mij loopt de communicatie via TotaalTV   :-)

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daar lijkt het veel op want nu staat er in Totaal TV:

 

Joyne gaat het zenderaanbod naar de Eutelsat 9B-satelliet opstralen via het uplinkstation Rambouillet Teleport. Dit is eigendom van satellietbedrijf Eutelsat en nabij Parijs gelegen.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...