Ga naar inhoud


Knoop doorgehakt: Joyne wordt definitief concurrent van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten


Dan heb ik me vergist.

Maar in ieder geval: @commentaar heeft ons goed geholpen en ik dank hem hiervoor.

 

Nou moeten we het zelf maar uitpluizen.

 

Ik geef @commentaar wel helemaal gelijk dat hij de stekker uit dit draadje trekt, want in mijn ogen is hem onrecht aangedaan.

 

Nou Jongens,

Tabé!

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@commenntaar, doet volgens mijn NIKS verkeerd! Op geen enkel bericht heb ik gezien dat de mods ingrepen.

Er zijn heden nog dealers en winkels die hier gepost hebben. Zolang ze geen reclame maken voor hun winkel beschouw ik ze net als andere leden. Ik zie niet in waarom zei niet mogen posten.

@commentaar besteed tijdens zijn vakantie informatie, en dan krijgt hij dit.

Joyne is nog niet gestart, hun site is er nog niet, maar zouden media bladen er over schrijven, mocht joyne een joke zijn?

Denk het niet, want de geloofwaardigheid van hun magazine zou sterk beschadigend zijn.

Misschien zijn ze achter de schermen druk bezig met de sites en testen. Indien ok, is het een kwestie van...

Als je online zal kunnen betalen, moeten daar ook contracten mee gesloten worden.

Beter later een site die ok is dan vroeg een dat vol bugs zit.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er was vanaf het begin nog geen Joyne en dat is tot op heden onveranderd, wat wil je wat mensen denken dan? Dan is er ineens Joyne straks en de halve wereld weet nog niet eens dat dit het geval is, bekend worden en klanten werven is communicatie en dat is er geheel nog niet van de kant van Joyne. Ook geen spotje op tv of een advertentie in de krant er is niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is ook nog geen Facebook pagina van Joyne in de lucht

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hele Joyne begint op het Sport 7 debacle te lijken. Veel bombarie maar resultaten ho maar. Ik heb in ieder geval het besluit genomen om me niet meer te interesseren voor Joyne, voegt dus werkelijk niets toe dan een eenvoudige copycat van CD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens (of zitten hier ook meisjes?), een beetje rustig.

 

Joyne komt of Joyne komt niet. Waar maken jullie je nu al druk over.

Komt tijd, komt raad. Een leven is nog lang (of valt dat voor jullie tegen?)

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Joyne is onderweg. De presentatie op de dealerdagen waren afgelopen maandag en dinsdag.

Het klinkt allemaal erg interessant. De abonnementen, de prijzen maar vooral flexibel.

Belangrijk is dat de mensen achter Joyne oude rotten zijn uit het satellietvak, ze kennen alle in's en outs maar luisteren dan ook werkelijk naar de signalen uit de markt.

Ik zie het wel zitten, vooral voor de mobiele markt is Joyne ideaal: Een nieuwe zeer sterke satelliet met een hele grote footprint. Op een 60cm schotel ontvangst van zuid Spanje tot aan de noordkaap en van Ierland tot Turkije. Elevatie is hoger dan van de Astra 3 dus weer minder last van bomen of bergen. 

 

Het kan zijn dat ze inmiddels al zijn begonnen met de testuitzendingen op de Eurobird 9b. De bedoeling is dat ze een maandje FTA gaan uitzenden. 

De hoofdtransponder 11.746 H 27.500 fec 5/6

2e transponder: 12.072 V 27.500 5/6

3e transponder: 11.880 V 27.500 2/3

 

Vandaag heb ik op een schotel op statief nog naar de Eurobird 9b gekeken maar ze waren nog niet in de lucht. 

Thuis heb ik geen schotel dus op z'n vroegst maandag weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zover ik lees is het lidmaatschap van commentaar kort (Lid sinds: 01 jun 2017) en continu op Joyne gericht, is wel heel toevallig.

 

Ik heb commentaar eerder in dit topic gevraagd of hij van Joyne is of dat hij er aandelen in heeft, het antwoord is terug te lezen in dit topic, het komt neer op een duidelijke NEE. Als je een vertegenwoordiger bent, namens Joyne, dan heb je linksom of rechtsom, direct met deze aanbieder te maken.

 

Als je zoveel informatie weet, het van Joyne niet naar buiten mag komen, maar wel weet dat 2 maal een kantine gebruikt moet worden om direct dan wel indirect 1200 dealers te informeren en dan ook weet te vertellen dat Joyne nog in onderhandeling is met diverse zenders, hoe geloofwaardig wil iemand dan nog overkomen?

 

Als een product wordt neergezet, dan moet het staan als een huis, anders wordt het een kaartenhuis.

 

Het dan raar vinden dat de lancering steeds uitgesteld wordt, maar niemand die als particulier met e-mail staat ingeschreven daar netjes van op de hoogte wordt gesteld door een eenvoudige, maar duidelijke nieuwsbrief, er is niet eens een bevestiging van het ingeschreven staan op de nieuwsbrief.

 

Als je een website lanceert, dan zorg je dat deze goed ondersteunt wordt, eventueel aangepast wordt waar dat nodig is, dat de pers op de hoogte wordt gesteld, want een beetje bedrijf heeft een persvoorlichter die niet naar 1 forum, maar naar de complete media communiceert, en ja, ik heb regelmatig met diverse crossmedia te maken, soms zit ik er zelf midden in.

 

Het product is er niet, had er al moeten zijn, maar de communicatie is er niet, dat doet Canaldigitaal, hoe goed en slecht het ook is, in ieder geval wel, dat klopt toch niet?

 

Dan een hetze opzetten door een psychologische spel te spelen, een uitspraak te doen alsof het een slachtoffer is, ongeloofwaardiger kan iemand bij mij niet overkomen, daar wordt ik niet warm of koud van.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft joyne,(speelt geen rol of die komt of niet) niet het record verbroken op sat4all met al 93 bladzijden?

Ondanks veel negatieve kritiek van cd en tvv, zijn zei als bestaande firma er nog niet in gelukt dit te verwezenlijken.

Wanneer ze starten ????, maar volgens mij wel, omdat webshops ze op hun site staan hebben en bepaalde durven schrijven beschikbaar vanaf 24 juli.

Doet me denken aan jaren terug dat dream multimedia ook diverse keren de relaese datum van hun dreambox uitstelde, maar uiteindelijk toch kwam.

Ik heb niks met joyne te maken.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste WWSAT

Welkom op dit forum

Je schrijft:
Elevatie is hoger dan van de Astra 3 dus weer minder last van bomen of bergen.

Nou dat is maar betrekkelijk hoor.
In Lagos aan de Algarve is het verschil inderdaad 7,7 graden maar aan het strand zal dat weinig voordeel opleveren.
In Barcelona is het verschil 4,3°
In Utrecht nog maar slechts 2,3 graden. Dan ga je al niet veel verschil meer merken als er bomen in de weg staan.
In Rome is het elevatieverschil nog maar 1,2° en in Boedapest 0,7°. Daar merk je dus helemaal niets van een voordeel in elevatie verschil.
In Stockholm is de elevatie van de 9e zelfs 0,3° lager dan van de Astra 23,5.
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Joyne start ergens in Juli, en dan maar afgeven dat het er nog niet is enz .....

 

Allemaal onzinnige opmerkingen die helemaal niets toevoegen, heb wat geduld het het bedrijfsklaar maken van een dergelijke structuur is niet bepaald een klein klusje, en ze doen het liever op een grondige manier teneinde een mooie start te gaan maken.

  • Like 1

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...