Ga naar inhoud


Einde Netflix?


Psychosammie

Aanbevolen berichten

https://nos.nl/artikel/2187164-disney-gaat-geen-nieuwe-films-meer-op-netflix-zetten.html

 

Als iedere productiemaatschappij een eigen streamingdienst met abo gaat opzetten twijfel ik aan de levensvatbaarheid van dit alles.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


het HBO hackergehalte is hen in de Micky Mouse keel blijven steken wellicht.

een streamingdienst is prima mogelijk en voor ons gebruikers natuurlijk ook makkelijk

 

zeg nu zelf netflix is toch een oude verzameling films die je ogen en oren uitkomt

als je dan als Maatschappij aan Netflix zoveel moet betalen om gestreamd te kunnen worden is het logisch dat je eieren voor je geld kiest (uhm eieren?)

Pleasant Street

Tim Buckley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Netflix is juist heel sterk in series, documentaires en art house films. Voor de grote kaskrakers kan je goed bij Film1 terecht, die ook een streaming service uitbouwen.

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

...zeg nu zelf netflix is toch een oude verzameling films die je ogen en oren uitkomt...

Hier ben ik het absoluut niet mee eens.

Netflix brengt o.a. best veel prima (eigen) series uit die het kijken absoluut waard zijn ...

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Netflix is juist heel sterk in series, documentaires en art house films. Voor de grote kaskrakers kan je goed bij Film1 terecht, die ook een streaming service uitbouwen.

 

Ja ja, en hoeveel abo's denk jij dat ik dan moet nemen?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

al ware dat waar gezien de Ultieme Aantallen series en films op Netflix

begrijpelijk dat de Filmmakers een goedkoper en/of eigen netwerk kiezen om streaming services profitabel uit te zenden

 

men weet dat er met de abonnementen veel te veel gesjoemelt wordt waardoor relevante inkomsten ontbreken

dat wil men middels eigen streamplatvorm voorkomen

 

ik kijk enkel nog Wuaki Rakuuten.tv en die heeft alles van Disney

voordeel daarvan je hebt een 1:1 afrekening voor huur of aankoop

ja aankoop is er ook bij, en betaal dus niet nog eens als ik iets nogmaals wil zien

 

netflix betaal je elke maand opnieuw

Pleasant Street

Tim Buckley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind de series van Netflix erg goed daarbij kan je je abonnement delen, 12 euro voor 4 streams enkele UHD HDR series dus waar hebben we het over?

 

De serie Ozark UHD ben ik nu aan het kijken dat vind ik een geweldige serie en binnenkort s03 van Narcos!

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ligt dan echter niet aan Netflix maar wellicht aan jouw netwerk.

Ik heb in Spanje zelf met 4 MB naar Netflix gekeken en dat ging ook goed zonder haperingen.

 

Kijk je via WiFi of direct via LAN?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ben ik het absoluut niet mee eens.

Netflix brengt o.a. best veel prima (eigen) series uit die het kijken absoluut waard zijn ...

 

Sorry maar Netflix heeft geen eigen serie's dat ''Netflix Original'' wordt gewoon ingekocht,Netflix maakt zelf geen series

 

Veel zogenaamde Netflix Originals waarmee het bedrijf zo succesvol is, worden in werkelijkheid niet door Netflix gemaakt. Veel series worden exclusief ingekocht bij andere productiehuizen en zo als Netflix Original gepresenteerd. Met het succes van deze series zal de prijs ongetwijfeld ook omhoog gaan. Zo komt House of Cards bij Media Rights Capital vandaan, Orange is the New Black bij Lionsgate, The Crown bij Sony Pictures Television Production en Iron Fist is een Marvel-productie. Voor Netflix is het van belang om de kosten van dit soort series in bedwang te houden

 

Bron:https://www.techzine.nl/nieuws/110871/netflix-gaat-gebukt-schuld-20-miljard-dollar.html

aangepast door usefullaliman

"We ride together, we die together. Bad boys for life."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een reactie op @astro iris

 

Dan is dat bijna verklaarbaar.

In mijn vorige (eenzgezinsjwoning had ik ook altijd problemen en dat niet alleen met het streamen van Netflix maar ook met het streamen van TV beelden vanuit mijn VU+ ontvanger.

Ik gebruikte toen een router Asus RT-N66U op de eerste verdieping. Had feitelijk altijd een goed signaal maar toch regelmatig haperingen tijdens het streamen via WiFi.

 

Nadat wij naar ons appartement zijn verhuisd en omdat ik daar geen LAN kon gebruiken heb ik de router vervangen door een Router Asus RT-AC68U met een heel sterk signaal en vanaf dat moment nooit meer haperingen met TV beelden en Netflix en daar kijk ik zelf naar 4K content.

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een reactie op @astro iris

 

Dan is dat bijna verklaarbaar.

In mijn vorige (eenzgezinsjwoning had ik ook altijd problemen en dat niet alleen met het streamen van Netflix maar ook met het streamen van TV beelden vanuit mijn VU+ ontvanger.

Ik gebruikte toen een router Asus RT-N66U op de eerste verdieping. Had feitelijk altijd een goed signaal maar toch regelmatig haperingen tijdens het streamen via WiFi.

 

Nadat wij naar ons appartement zijn verhuisd en omdat ik daar geen LAN kon gebruiken heb ik de router vervangen door een Router Asus RT-AC68U met een heel sterk signaal en vanaf dat moment nooit meer haperingen met TV beelden en Netflix en daar kijk ik zelf naar 4K content.

Dat zal bij mij, in de toekomst , waarschijnlijk ook de optie zijn, bovendien zit er hier nogal veel gewapend beton in ons huis en dat is waarschijnlijk ook niet bevorderlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...