Ga naar inhoud


Bekeuring? Ik schrok me kapot.


Con

Aanbevolen berichten

Klik NIET op die link... die verwijst ergens naar en ik denk dat dit niet veel goeds in zal houden als je daar aankomt...

 

Haal zo'n Russisch linkje dan even weg als je een tekst citeert.

Kleine moeite lijkt me.

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites


ja dat komt ervan door dat surfen op sites met meiden van 21

:grin:

 

gewoon het verkeerde operating system en onwetend broadcasten wie je bent

of je Webpage online zetten zoals Con

Haha... dat is een goeie...

 

Maar broadcasten wie ik ben zou ik niet weten hoe ik dat doe...  ik heb geen bluetooth apparaten, geen smartphone, geen faceboek-achtige onzin etc etc...  en al helemaal geen web page.

 

Als ik de headers bekijk, ziet het er uit alsof er gewoon letter per letter geprobeerd is om een 'werkend' mailadres te bekomen bij de provider...  

Wat dit soort dingen betreft ben ik altijd erg voorzichtig... voor het "registreren" van bepaalde dingen heb ik een aantal afzonderlijke mailadressen bij een gratis mailprovider gemaakt, zodat er geen enkele relatie met mijn normale mail te vinden is.

Soms komt er eens een golfje 'ellende doorheen... maar alles bij elkaar mag ik helemaal niet klagen.

 

Volgens mij is het belangrijk nooit je vaste mailadres op openbare sites te gebruiken, ook niet bij forums oid.

 

probleem is inderdaad dat je in iemands adresboek kan staan, en dals dat gehackt wordt is er een probleem. Ook mensen die webmaildiensten gebruiken, zijn erg kwetsbaar, want die hebben hun adresboeken online staan... Dat heb ik zelf ook niet.

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

belangrijker om te weten hoe ze aan jouw mailadres zijn geraakt...

 

Worden gewoon per miljoenen mailadressen tegelijk verhandeld via *** met wachtwoorden en al.

 

Verder snap ik die knakkers allemaal niet, er is een andere manier waarmee veel meer en veel sneller geld is te verdienen. Ik ga geen hint geven, geen linkje, helemaal niks, doe er zelf helemaal niets mee, maar dat oplicht gedoe met nepmail en die nigeria ongein moet ik echt om lachen. Leuk om te beginnen voor amateurtjes en (triest om te zien) er trappen helaas zoveel mensen nog steeds in.

 

*** zelf even van gemaakt, anderen zouden maar op een idee komen.

aangepast door kiekiek
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bluetooth, zo lek als wat, stond aan voor de parrot in de auto en zo zijn al zijn gegevens in hun handen gekomen toen hij bij de benzinepomp stond.

 

Was met oude software, in de nieuwere aangepast en niet meer mogelijk.

 

Maar dat verkopen van adressen ken ik. Meegemaakt dat een directeur E-mail-adressen en telefoonnummers van werknemers verkocht. Die had geen benul van de consequenties.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noord-Afrika?
Heb je op school wel goed opgelet of ben je inmiddels vergeten dat Nigeria West-Afrika is?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Om precies te zijn .... het ligt in midden Afrika ;)

 

Ehhhh....Nigeria ligt aan de westkust van Africa.....met als hoofdstad Abuja en als vroegere hoofdstad Lagos.

Ik ben er onlangs nog geweest. Een echte aanrader.

En ja..er komt waarschijnlijk veel van dat soort kriminaliteit uit dat soort landen. Maar vergeet niet dat die Nigeriaanse mensen erg arm zijn en zelf ook medogenloos uitgebuit worden door schatrijke oliemaatschappijen waaronder de Nederlandse Koninklijke Shell. Eigenlijk een schande dat woord Royal (=koninklijk) hiervoor te misbruiken als je ziet hoe deze oliemaatschappij alle regels aan zijn laars lapt in Nigeria.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet zo moeilijk Jan, jij wordt bijvoorbeeld lid van een xxxxxsite ...

...

Is mij al vaker gebeurt maar zolang deze mailtjes iet vervelend worden mooi laten gaan, alleen bij escalatie is het leuk om ze te gebruiken.

 

Hoeveel xxx sites heb jij dan wel niet (uitgeprobeerd)?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehhhh....Nigeria ligt aan de westkust van Africa.....

 

Ik schreef toch al dat meerderen hier wellicht niet goed hebben opgelet op school.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe men aan je mailadres komt? Simpel, die kun je gewoon kopen bij Google, facebook en meet bedrijven die data verzamelen om door te verkopen.

Daar heb je zelf mee ingestemd, dus niet zeuren.

 

Ik heb ooit een test gedaan met een aantal schone mailadressen en een gmailaccount van een android telefoon.

Na verloop van tijd kwam er vanzelf spam binnen op een adres wat niemand heeft maar alleen bekend is bij diegene met het bewuste telefoontje.

..en hele volksstammen trappen in de software van een marketing en reclame bureau... (google, android)

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ja..er komt waarschijnlijk veel van dat soort kriminaliteit uit dat soort landen. Maar vergeet niet dat die Nigeriaanse mensen erg arm zijn en zelf ook medogenloos uitgebuit worden door schatrijke oliemaatschappijen waaronder de Nederlandse Koninklijke Shell. Eigenlijk een schande dat woord Royal (=koninklijk) hiervoor te misbruiken als je ziet hoe deze oliemaatschappij alle regels aan zijn laars lapt in Nigeria.

 

Ik heb daar wel wat reportages en documentaires over gezien en inderdaad ronduit schandalig dat onze eigen Shell enorm veel schade daar aanricht aan de natuur en het verdomd daarvoor op te draaien. Reden waarom ik die verrekte schelp al jaren voorbij rij en daar never-nooit-niet een druppel benzine van zal afnemen.

 

Die criminaliteit komt tegenwoordig trouwens ook vanuit Kameroen. Kan ik nog wel eens een heel nieuw topic aan gaan wijden. Heb ze zelfs aan de lijn gehad via een engels prepaid kaartje die ze gebruiken. Had eigenlijk dat hele mail verkeer moeten bewaren, maar helaas niet gedaan, omdat ze er vanuit Nederland toch niets aan kunnen doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb daar wel wat reportages en documentaires over gezien en inderdaad ronduit schandalig dat onze eigen Shell enorm veel schade daar aanricht aan de natuur en het verdomd daarvoor op te draaien. Reden waarom ik die verrekte schelp al jaren voorbij rij en daar never-nooit-niet een druppel benzine van zal afnemen.

 

Die criminaliteit komt tegenwoordig trouwens ook vanuit Kameroen. Kan ik nog wel eens een heel nieuw topic aan gaan wijden. Heb ze zelfs aan de lijn gehad via een engels prepaid kaartje die ze gebruiken. Had eigenlijk dat hele mail verkeer moeten bewaren, maar helaas niet gedaan, omdat ze er vanuit Nederland toch niets aan kunnen doen.

Ik mijd Shell om die reden ook al tig jaren. Tank er alleen als het echt niet anders kan.

Niet dat ik het gevoel heb dat het veel uitmaakt.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...