Ga naar inhoud


Gratis Ziggo dit weekend


ronaldsl

Aanbevolen berichten


Dit staat o.a in de nieuwsbrief van CanalDigitaal vandaag:

 

Nieuwe zenders bij Canal Digitaal  Investigation Discovery (ID) is vanaf nu ook te zien voor iedereen die een Basis-pakket of hoger heeft. ID is dé crime-zender vol spanning, drama en mysterie. De zender vertelt waargebeurde verhalen over waar mensen toe in staat zijn als ze tot het uiterste worden gedreven. Verder heeft Film1 Sundance plaats gemaakt voor Film1 Drama.

 

Zender van de maand: FOX Sport 1 HD  Het voetbalseizoen is weer in volle gang en daarom kun je deze maand gratis genieten van de beste wedstrijden uit de Eredivisie. Want FOX Sports 1 HD is zender van de maand. En bovendien maak je ook nog kans op mooie prijzen met de FOX Sports prijsvraag. Houd hiervoor onze Facebook-pagina in de gaten

 

Een sportieve traktatie van Canal Digitaal  Komend weekend zit weer boordevol sport. Gelukkig trakteren wij dit weekend want van vrijdag 15 t/m zondag 17 september kijk je gratis naar de drie zenders van Ziggo Sport Totaal. Er is zoveel te zien:

Formule 1 | Singapore | 17-9 | 13.00 u
Golf | KLM Open | dagelijks 14 t/m 17-9
Voetbal | Manchester United - Everton | 17-9 | 17.00 u

 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-9-2017 om 14:44 zei Sjaak(k):

KPN Kanaal 233 t/m 242 Telfort Kanaal 233 t/m 242 XS4ALL Kanaal 233 t/m 242 Caiway Kanaal 311 t/m 316 T-Mobile Kanaal 160 t/m 165 Kabelnoord Kanaal 90 t/m 95 SKV Kanaal 581 t/m 586 Delta Kanaal 631 t/m 636 Plinq Kanaal 401 t/m 406 Kabeltex Kanaal 301 t/m 306 Tele2 Kanaal 111 t/m 116 Solcon Kanaal 160 t/m 165 SKP

Kanaal 254 t/m 259

Bij Telfort/XMS  160 t/m 165

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad is dat wel laat maar ik wist het al een week eerder. Ziggo sport maakte er al ruim reclame voor van te voren. en dan ga ik er van uit dat dit ook voor CD geld en dan probeer ik het ook en ga ik klagen als het niet zo is.:)

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...