Ga naar inhoud


Bitterballen


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Drs. IJzerbout:

Frans, toen ik de laatste keer op Kreta was, in Agios Nigolajos...toen heb ik daar in het stadje in een Nederlands restaurant lekkere bitterballen gegeten. Was op een heuvel midden in de stad boven een kleine haven. Ik weet niet of dat restaurant er nog is want ben er al in geen jaren meer geweest.

Dat restaurantje is volgens mij recent gesloten, maar ben er lang niet geweest. Die bitterballen kwamen dus van mijn kennis vandaan, daar was ook een distributie punt voor die regio.

Je bent trouwens dan op 20 meter mijn huis gepasseerd, dat huis met die 4 schotels, haha.

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites


3 uur geleden zei Sprietje:

Psychsammie

 

Wil jij bitterballen waar helemaal geen vlees in zit?

 

Hoezo? Omdat ik ragout zei?

 

3 uur geleden zei Sprietje:

 

 

1 uur geleden zei T90user:

 

 

3 uur geleden zei Sprietje:

 

 

 

1 uur geleden zei T90user:

Ik had geen zin om hier al die bagger

 

Welke bagger? Volgens mij zijn we allemaal heel positief over een echte bitterbal.

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom noemen ze het eigenlijk bitterballen , want bitter zijn ze geheel niet !!

Ik vind ze ook wel jammie :) , gelukkig niet elke dag of elke week !!

3 uur geleden zei ronaldsl:

Kan je dan gewoon niet vragen op een adres waar je ze wel lekker vindt, dat je twee doos (?) wil kopen. Restaurant besteld gewoon wat meer, kleine toeslag en iedereen blij. Heel simpel.

Inderdaad een goei idee :)

 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Drs. IJzerbout kan je ze niet gewoon enkele keren samen met de huishoudster maken?

 

Eerst zelf eens een recept zoeken dat je aanstaat (smaak, textuur,....) en zelf enkele keren proberen. En dan samen doen zodat ze de kneepjes leert?

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Psychosammie:

Welke bagger? Volgens mij zijn we allemaal heel positief over een echte bitterbal.

 

Ik vind het dit keer erg meevallen...doorgaans werd er wel meer onzin in offtopic ge-ouwe-sexhostesst

11 uur geleden zei De_Perre:

@Drs. IJzerbout kan je ze niet gewoon enkele keren samen met de huishoudster maken?

 

Eerst zelf eens een recept zoeken dat je aanstaat (smaak, textuur,....) en zelf enkele keren proberen. En dan samen doen zodat ze de kneepjes leert?

 

Ja..ik moet er wat meer tijd aan besteden met haar maar heb beperkte tijd. Ze komt uit Ethiopie en haar Engels is niet erg goed. Arabisch kan ze ook niet.

Mijn vriendin spreekt Frans en is ook niet met bitterballen opgegroeid. :D

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt een punt. Als ik jonger was en wist wat ik nu weet zou ik het ook geweten hebben.

 

Alleen UAE zou helemaal onderaan mijn lijstje staan, als het er al op stond :D

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Frans B:

Die ballen waren hier op kreta vroeger ook niet te koop, totdat er een slimme nederlander diepvriespallets met van alles erop liet komen. Ook vele andere nederlandse produkten ( stroopwafels enzo). Nu heeft hij inmiddels half griekenland in z'n klantenbestand.

 

Zoiets kwam ik op Zakynthos ook tegen. Een nederlands eettentje, waarvan de eigenaar voortdurend heen en weer pendelt met een busje met aanhanger om diepgevroren snacks van Nederland op Zakynthos te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...