Ga naar inhoud


Alleen Canaal digitaal kaart kopen kan niet meer ?


birdybird

Aanbevolen berichten


Natuurlijk kun je nog steeds de oude smartcard weer registreren en laten activeren, maar of die nog lang gebruikt kan worden is onduidelijk.

a wegens het feit dat die kaarten gaandeweg vervangen worden door CI+ met ingebouwde chip {als preventie tegen misbruik in een Share-omgeving}

b daar een smartcard ook van zich zelf stuk kan gaan

 

Op dit moment werken de SECA3 kaarten nog steeds met Oscam en de verouderde CCcam.

Welke Dreambox en welk image is bepalend voor de werking van de CI-Cam.

 

ciao ciao

  • Bedankt 1

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan is het toch een kwestie van bellen met de klantenservice, zoals reeds geschreven werd

je moet gewoon melden dat je al een CI-Cam hebt met de wereldbol erop >> en dus geen CI wilt bijkopen

 

als ze toch al meelezen, maak je der een heel mooi verhaal van

aangepast door Tonskidutch
aanvulling

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Oude Irdeto kaart misschien.

Settop box pakket is al weer een paar jaar geleden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat

Ik neem aan dat ik die zo weer kan registreren 

Dat neem ik ook aan, maar vermoedelijk niet lang meer. CD is zelf al een jaar gestopt met de verkoop van Seca3 kaarten, de volgende stap zal zijn dat deze niet meer geregistreerd kunnen worden. Losse kaarten zie ik ook bijna nergens meer bij dealers te koop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar over welke kaart hebben we het hier?

Seca of Irdeto?

En in het geval het seca is, seca 2 of seca 3?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...