Ga naar inhoud


Shell trekt zich terug uit de NAM


maja

Aanbevolen berichten

Op 7-2-2018 om 14:19 zei luisteraar:

Allemaal leuke onzin verhaaltjes.

Als betaald moet worden is dat de nam de aandeelhouders

staan daar helemaal buiten.

Kan uit eigen ervaring spreken moet tig duizend euro van een bv

krijgen de bv is leeg (geen geld) de bestuurders zijn steenrijk maar

kan ik niet aanspreken zelfs via bestuurlijke aansprakelijkheid kan ik

alleen via de BV aanspreken.

 

Precies! Aardgas raakt op en de nam zal op een gegeven moment ophouden met bestaan.

 

Wie gaat er dan opdraaien voor de schade´s? Je kan er gif op innemen dat de aardbevingen/schade´s nog wel honderden jaren, misschien wel langer, door zullen gaan. Nu is de schade verhalen, maar hoe is dat in de toekomst? Ik vrees voor de Groningers dat die hele gasbel wel eens op een flinke nachtmerrie kan gaan uitdraaien, waar nog generaties de gevolgen van gaan ondervinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


3 uur geleden zei kiekiek:

Precies! Aardgas raakt op en de nam zal op een gegeven moment ophouden met bestaan.

 

Wie gaat er dan opdraaien voor de schade´s? Je kan er gif op innemen dat de aardbevingen/schade´s nog wel honderden jaren, misschien wel langer, door zullen gaan. Nu is de schade verhalen, maar hoe is dat in de toekomst? Ik vrees voor de Groningers dat die hele gasbel wel eens op een flinke nachtmerrie kan gaan uitdraaien, waar nog generaties de gevolgen van gaan ondervinden.

Hoe denk je dat het de Limburgers vergaat?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De zwaarste aardbeving in Nederland, 5,8 op de Richter schaal, was in 1992 in Roermond.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei ceesv:

De zwaarste aardbeving in Nederland, 5,8 op de Richter schaal, was in 1992 in Roermond.

Ja, alleen kunnen zij fluiten naar een vergoeding:(

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wet tegemoetkoming schade bij rampen en zware ongevallen (Wts)

Soort waarborgfonds voor grote rampen waar je je niet tegen kunt verzekeren.

 

Of je bouwt aardbeving bestendig.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei ceesv:

Wet tegemoetkoming schade bij rampen en zware ongevallen (Wts)

Soort waarborgfonds voor grote rampen waar je je niet tegen kunt verzekeren.

 

Of je bouwt aardbeving bestendig.

Het gaat hier over mijnbouw en niet over natuurgeweld. Limburg is leeg getrokken aan kolen waardoor er nu nog schade ontstaat. Groningen wordt leeg getrokken aan gas waardoor er schade ontstaat. Groningen wordt wel vergoedt (en terecht) maar waar mogen de Limburgers nu nog aankloppen?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Die aardbeving in Roermond kwam niet door de mijnbouw, maar door spanningen in de peelrandbreuk.

De aardbevingen in dit gebied worden veroorzaakt door het langzaam bewegen van de aardkorst.

Het is dus een natuur verschijnsel, en de beving een natuurramp.

Mijnbouw schade is meer lokaal, huizen die in grote gaten verdwijnen en zo.

 

In Groningen zijn het verzakkingen, het inklinken van de bodem doordat het gas gewonnen wordt.

Stop je met winnen, zal na verloop van tijd ook de aardschokken verdwijnen.

Hier is een veroorzaker aan te wijzen, waar je verhaal kunt halen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nee, na 2 1/2 maanden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei luisteraar:

waw dan hebben ze geluk in Groningen in Limburg zijn de mijn schachten met houten balken gestut die langzaam wegrotten en instorten. 

Niet te vergeten dat ze er water er in hebben laten lopen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...