Ga naar inhoud


Shell trekt zich terug uit de NAM


maja

Aanbevolen berichten

Daarmee trekt het zich ook terug uit de verantwoordelijk wat de NAM heeft t.o.v van wat de schade is door de gaswinning aan de huizen in Groningen.Vermoedelijk is het zo

dat de ontstane schade dan niet meer in zijn geheel door de NAM gedragen kan worden. Hoorde ik vanmorgen op de Nieuwsberichten.  Deze zelfde mensen aandeelhouders van Shell worden vrijgesteld van Dividendbelasting. Ik neem aan dat daar een vervolg op komt. Grote schande.

Link naar reactie
Delen op andere sites


44 minuten geleden zei Tonskidutch:

die hebben genoeg pegels in de kas, dus klaag erop los zou ik alle Friezen willen zeggen

voordat exxon op papier failliet is, want dan betaald ....

Waren dat geen Groningers

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan adviseer ik de Groningers met schade: leg conservatoir beslag op tegoeden van de NAM en vraag een bankgarantie.
Als de banken vertrouwen hebben in de NAM komt het uiteindelijk wel goed, toch?

 

Maar ik verwacht ook dat inwoners van Nederland (vertegenwoordigd door de Staat) niet vrij uit gaan. Ze profiteren al decennialang van Gronings aardgas en hebben blijkbaar niet gereserveerd voor bijkomende kosten. Wat is er met de aardgasbaten gedaan?

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Natuurlijk kan de NAM als gezond bedrijf gezien worden.

Ze hebben immers nog een flinke voorraad aan gas reserves.

Het nadeel daarvan is dan wel weer dat die reserves onder Groningen zitten 

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Tonskidutch:

ach is dat een verschil :grin:

sorry

ja met die Noordelijke provincies moet men het niet zo nauw nemen, die gasvelden liggen niet allemaal onder een provincie

 

"De gasvelden" waar het om draait, wel. En de aardbevingen eveneens. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...